Bugün son günündü. Colarie ekibindeki son günündü. Siz 7 kişilik bir takımdınız. Artık ününüz tüm dünyaya yayıldı.
"En büyük suç çetesi" diye. Ama artık anlaşma yapıldı ve sen takımdan ayrılıyordun. Bir Japon değildin, kimse sana karışamaz çünkü onları yöneten sendin.
Patronun Kristen sana izin verdi. Buna asla engel olamazdı. Çünkü anlaşmalı bir sözleşmeyi imzalamıştınız.
"Pekala kris, Artık oyun bitti."
"Aynen öyle Y/n artık iş bitti. Aslında bende kurtuldum. İstediğim kadar evi kirleteceğim ."
Dediğinde ikinizde gülüdünüz.
Evet bir tık titiz bir yapınız vardı.
Bu yüzden en çok Toji ile kavga ederdiniz. İşin bittiğinde odana gittin ve kapıyı arkanda kapatıp valizini çıkartıcaktın.Ama yatağın üstünde bacak bacak üstüne uzanmış Toji'yi görünce durdun.
"Ne yapıyorsun?"
Dedin onun yanına giderek.
"Gördüğün gibi yeni odamda oturuyorum."
"Ben gidince hemen yerimi alayım dedim ha?" Dedin ve kıkırdadın arkanı dönüp dolaba ilerledin fakat Toji senin bileğinden tutup kendine çekti ve seni yatağa attı.
"Hey! Ne yapıyorsun ya!"
Dedin ve gülerek ayağı kalktın fakat Toji senin omuzlarından tutup yatağa bastırdı.
"Cidden gidecek misin?"
Dedi senin büyük Gizemli karanlığın içine bakarak."Gitmemi istemiyor musun?"
Kafasını olumlu anlamda salladı.
"Neden peki?"
"Bilmem, istemiyorum işte."
Dedi o kadar tatlıydı ki! Sen onun omuzlarını iterek ayağı kalktın ve konuşmaya başladın.
" Üzgünüm toji, Ama gördüğün gibi benim yapacağım bir sürü işim var ve buradaki amlasmam artık sona erdi."
O yüz üstü uzanarak uzun bir nefes verdi ve ayağı hızla kalkarak senin arkana geçti. Ellerini senin kaslı vücudunda gezdirdi
"Ne yapıyorsun Toji"
Dedin ona bakarak. Boyu senden biraz uzundu, ona baktın sana o keskin bakışları ile bakıyordu. Her zaman ki gibi.
"Y/n, Sadece benimle kal. Senin yanından ayrilmak istemiyorum "
Dedi sen güldün ve ellerini belinden çekip ona döndün.
" Toji, ben buradan gideceğim. Ama sen benim birada kalmami başka bir nedenden istiyorsun. Beni yeme, bu oyuna kanmam"
Dedin, kafasını eğip gülerek sana bir adım yaklaştı ve senin önce dudaklarına ardından senin boğazından tuttuğu gibi dolaba itirip dudağına yapıştı.
Birbirinizi şehvet ile öperken sen onun dar kazağını çıkartıyordun.
Toji de aynı şekilde. Büyük göğüslerini açığa çıkartıp onları yoğurdu."Gitmeyeceksin"
Dedi senin saçından tutup yüz üstü masaya yatırarak
"Gideceğim canım üzgünüm."
"Öyleyse seni öyle bir sikeceğim ki, bir daha gitme kararını aklının ucundan bile geçiremeyeceksin."
Dedi senin kemerini ve pantolonunu bir çırpıda çıkartıp seni çırılçıplak bırakarak. Ardından kalçana sert bir şaplak atarak inlemeni sağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JJK! HEADCANON, ONESHOT, QUOTES , TEPKİ
RomantizmJujutsu Kaisen Fem. Reader olacak çoğunluk ile smut içerir. İyi okumalar.