Elsa's POV
"Τελείωσα! Τελείωσα τα διαγωνισματα! Τελείωσα! Και τώρα θα κάνω διακοπές!" Τραγουδάω ευτυχισμένη που για έξι ακόμα μήνες δεν θα ανοίξω βιβλίο ενώ πηδάω πάνω στην πλάτη του αδελφού μου.
"Είδες τα αποτελέσματα σου?" Με ρωτάει μιας και τα αποτελέσματα βγαίνουν σχεδόν αμέσως λόγω του γεγονότος ότι δίνουμε μέσα από πλατφόρμες.
"Οχι αλλά δεν με νοιάζει! Τελείωσα! Τελείωσα!" Συνεχίζω να λέω ευτυχισμένη και τότε εκείνος με μια κίνηση με πετάει στο κρεβάτι μου όμως εγώ χάνω την ισορροπία μου και τελικά πέφτω στο πάτωμα.
"Έλσα είσαι καλά?" Με ρωτάει αμέσως ανήσυχος.
"Ναι μην ανησυχείς!" Φωνάζω ενώ σηκώνομαι ευτυχισμένη από το πάτωμα.
"Καλά θα βάλω εγώ τώρα να δω τους βαθμους και να δουμε αμα θα κρατήσει αυτή η χαρά." Μου λέει έχοντας ένα σατανικο υφος στο βλέμμα του και εγώ τρομάζω λιγάκι.
"Ωχ! Αντρέι σε παρακαλώ! Άφησε με να χαρω τουλάχιστον μέχρι τα Χριστούγεννα! Έτσι να νιώσω λιγάκι την χαρά των Χριστουγέννων! Αδελφέ μου μην μου το κάνεις αυτό σε ικετεύω." Λέω εγώ δραματικά και εκείνος παίρνει το κινητό μου και το δάκτυλο μου, ενεργοποιεί μέσα από το δακτυλικό το κινητό και... Ανοίγει να δει πως έγραψα.
Εντάξει... Δεν πιστεύω ότι κοπηκα αλλά... Δεν θέλω να ξέρω δεν θελω να ξέρω δεν θέλω να ξέρω.
"Οοο μπράβο σπορε! Πηρες B!" Μου ανακοινώνει και αμέσως ενθουσιάζομαι.
"Αλήθεια?" Τον ρωτάω χωρίς να μπορώ να το πιστέψω.
"Ναι! Μπράβο σου! Έχεις πάρει πολλά B φέτος. Μόνο δυο C και δεν έχεις κοπεί σε κανένα μάθημα. Συγχαρητήρια!" Μου λέει και οριακά συγκινούμαι.
Τελικά ίσως και να μην είμαι τόσο χαζή.
"Σε ευχαριστώ! Θα το πω στους γονείς μας! Η μαμά και ο μπαμπάς θα είναι πολύ περήφανοι για εμένα!" Λέω ενώ σηκώνομαι από το πάτωμα.
"Έλσα είσαι παγκόσμια πρωταθλήτρια στο καλλιτεχνικό πατινάζ. Οι γονείς μας είναι ήδη περήφανοι για εσένα." Μου υπενθυμίζει και χαμογελάω ακόμα περισσότερο.Δεν έχει άδικο σε αυτό που μου είπε. Εννοώ... Εχω πολλα μετάλλια.
"Εσυ πως τα πήγες?" Τον ρωτάω και τότε εκείνος ανοίγει το κινητό του και χαμογελάει.
"Εντάξει το πέρασα και εγώ το μάθημα. Μπράβο μας." Μου απαντάει και είμαι σίγουρη ότι πήρε A+ και απλά δεν μου το λέει για να μην με κάνει να νιώσω άσχημα που εκείνος πάντα τα πηγαίνει καλυτερα απο εμενα.
YOU ARE READING
The Other Half
Humor"Soulmates are not always lovers" Διαβάζει ο αδελφός μου την κάρτα που μας έστειλαν οι γονείς μας και εγώ τον κοιτάζω πονηρά. "Ναι αλλά δεν μπορείς να κάνεις σεξάκι με κάποιον που δεν είναι ο lover σου."