Αν υπάρχει κάτι που εκτιμώ πολύ σε αυτή την ζωή είναι το girlhood.
Από μικρά έμαθα να αγαπάω το φύλο μου και να μην ανταγωνίζομαι τις γυναίκες. Καλά και τους άνδρες αλλά κυρίως τις γυναίκες.
Είμαστε όλες ακριβώς το ίδιο παρά το γεγονός ότι όλες είμαστε διαφορετικές.
Έχουμε να αντιμετωπίσουμε τα ίδια προβλήματα στην κοινωνία. Τους ίδιους κινδύνους.
Πρέπει πάντα να είμαστε όμορφες αλλά όχι υπερβολικά για να μην προκαλούμε. Πρέπει να φοράμε ωραία ρούχα αλλά όχι πολύ κοντά για να μην είναι δικό μας λάθος. Αμα δεν μιλήσουμε στα αγόρια που μας φλερτάρουν είμαστε κομπλεξικές αλλά αμα μας συμβεί κάτι κακό εμεισ θα φταίμε που τους μιλήσαμε.
Δεν πρέπει να είμαστε αδύνατες ουτε παχες. Οι κοντές είναι τάπες, οι ψηλές για να αλλάζουν λάμπες. Τα κορίτσια που αγαπάνε το μακιγιάζ είναι ντίβες ενώ τα αγοροκόριτσα pick me. Οι καλές μαθήτριες πρέπει να είναι και άσχημες ενώ οι ομορφες δεν χρειάζεται να είναι έξυπνες.
Το να βρεις μια δουλειά είναι δυσκολο γιατί αμα κανεις παιδί θα πρέπει να λείπεις για κάποιους μήνες μέχρι να γεννήσεις και στην συνέχεια θα απουσιάζεις όταν χρειάζεται μια παραπάνω φροντίδα. Λες και ένας πατέρας δεν πρέπει να είναι επίσης έτσι παρόν στην ζωή του παιδιού.
Βέβαια είσαι εγωίστρια αμα αποφασίσεις να μην κάνεις παιδιά και να αφοσιωθείς στην καριέρα σου.
Όταν κάνεις ένα παιδί που δεν μπορείς να μεγαλώσεις είσαι πάλι εγωίστρια γιατί το ταλαιπωρείς για να καλυψεις την προσωπική σου ανάγκη για να είσαι μητέρα αλλά μην τυχόν αποφασίσεις και κάνεις έκτρωση... Είναι αμαρτία.
Όλα τα βάρη είναι πάνω μας... Πρέπει πάντα να προσέχουμε, να αποφευγουμε να βγαίνουμε έξω με τακουνια σε περίπτωση που χρειαστεί να τρέξουμε και φυσικά να μην ακουμε μουσικη για να έχουμε 100 τις 100 προσοχή στο τι συμβαίνει γυρω μας.
Πολλές φορές μας σκοτώνουν γιατί είπαμε όχι...
Και είναι δικό μας λάθος.
Έτσι τα βλέπει η κοινωνία. Ακόμα και σήμερα.
Για να αλλάξει αυτό θα πρέπει να είμαστε πάντα η μια δίπλα στην άλλη. Και να απολαμβάνουμε μαζί μικρές ευχαριστες στιγμές που μπορεί να μας προσφέρει η ζωή...
Όπως κάνουμε τώρα και εγώ με την Ζήνα και την Μπέλα. Έχουμε ενώσει τα κρεβάτια και έχουμε ξαπλώσει και οι τρεις μαζί, τρώμε σοκολάτες και ποπ κορν και βλέπουμε την ταινία «Μπάρμπι και οι τρεις σωματοφύλακες».
ESTÁS LEYENDO
The Other Half
Humor"Soulmates are not always lovers" Διαβάζει ο αδελφός μου την κάρτα που μας έστειλαν οι γονείς μας και εγώ τον κοιτάζω πονηρά. "Ναι αλλά δεν μπορείς να κάνεις σεξάκι με κάποιον που δεν είναι ο lover σου."