ㅤ
ㅤ
ㅤ
ㅤRULES ′
★ remember to credit me in the book's description.
★ use the graphic i made for minimum 2 weeks.
★ i'm allowed to decline your request without giving an explanation. i accept almost all genres.
★ the password is your favorite movie. you request in this chapiter; i won't accept your order elsewhere.
★ i don't make covers for unpublished works, from personal experience.
★ don't rework my graphics nor erase my watermark.
★ for disrespecting the rules, you'll be put on the blacklist.
★ as for payment, a permanent follow is welcomed.ZASADY '
★ pamiętaj o credicie w opisie książki.
★ używaj grafiki minimalnie 2 tygodnie.
★ mam prawo odmówić przyjęcia zamówienia bez podawania powodu. przyjmuję prawie wszystkie gatunki.
★ hasło to twój ulubiony film. zamawiasz w tym rozdziale; zamówienia gdzie indziej będą ignorowane.
★ nie wykonuję okładek do nieopublikowanych książek, z doświadczenia.
★ nie wolno przerabiać moich grafik ani usuwać mojego podpisu.
★ za łamanie zasad grozi trafienie na czarną listę.
★ jako opłatę, stała obserwacja jest mile widziana.
ㅤㅤ
[ STATUS ] . . OPEN
a simplistic portfolio
eng '
cover : password, author, title, genre, sypnosis, personal vision, tag 3 people.★ place your order here ★
pl '
okładka : hasło, autor, tytuł, gatunek, opis, wizja okładki, oznacz 3 osoby.
YOU ARE READING
BITE OR DIE ▬▬▬▬ grfx shop
Random: 🕷️🕸️ᵎᵎ Welcome to my fresh opened graphic shop, where your imagination comes to life. Don't hesitate to take a look inside, I don't bite!... not usually. ▬▬▬▬ OPEN : 17/07/2024