(11)

23 4 0
                                    

Jin: Artık bunu söylememizin zamanı geldi sende Yoonginin güvenini artık kazandın aferin

JM: Neden bahs ediyorsunuz? Anlamadım

Namjoon: Kitap rafından vampirlere ait özel kitabı eline alarak/ Seni Yoongiyle nişanlandırdık çünki bir sebebi vardı.

JM: Duraksamıştı. Tahmini doğru çıkmıştı bunun altında bir şey vardı.

Jimin'den

JM: Biliyordum! Yine beni bir şey üstünde kullanacaktınız değilmi?!

Namjoon: Yoongiyi hançerleyeceksin.

JM: N Ne?!

Jin: Sakin ol Jimin Sende Yoongiyi sevmiyorsun bu yüzden sana bu işi vereceğiz.

NamJoon: Kitabın bir iki sayfa çevirip yerini bulduktan sonra Jimine uzatmıştı./ Al bu sayfayı sesli oku ne dediğimizi iyi anlayacaksın.

JM: Kitabı elime almıştım. Aklımda zibilyon tane soru dönüyordu. Kitaba bakışlarımı yöneltmiş okumaya başlamıştım.

JM:
Yazılanlar...
Vampir kanı almak için gerekli ayin.....
İlk öncelikle bir kıraliyeti büyütmek için keskin dozlu vampir kanına ihdiyaç vardır. Ve bu kanla paha biçilmez bir mücehver hazırlayıp onu saklamak lazımdır. Vampir olan kişinin kanını kırmızı hançerle alınmalıdır. Ve bunu mutlaka yarı insan ve ya İnsan olan kişi yapmalıdır. Aksi taktirde bu işin sonu çok kötü ola bilir.

...

Okuduklarıma inanamıyordum. Şimdi ben Yoongiyi hançerleyecekmiydim? Ona zarar vermeye bile vizdanim asla el vermezdi. Gözlerim dolmuş başımı kaldırıp Babamlara baktım.

Yazar'dan
Namjoon iki hançer çıkarıp masanın üzerine koymuştu. Birisi siyah, digeriyse kırmızı renkdeydi. Zarif ve iti hançerlerdi.

Namjoon: Bildiğin gibi bize atalarımızdan bu haçerler tam 300 yıldır bizdeler. Şimdi kırmızı hançer kan almak için acil durumlarda kullanılır ve boş yaralar. Ama Siyah hançerse her hangi ölümsüz vampiri ölümlü yapar.

JM: Kitabı masaya sert şekilde atmıştı./ Hayır! Ben bu iğrenç şeyi yapamayacağım! Sırf siz yükselin diye Yoonginin bana olan güvenini itiremem!

Jin: Bunu söyleyeceğini biliyorduk. Bak Jimin eğer bunu yapmazsan Yoongini siyah hançerle kendi ellerimle öldürürüm! Ya adam gibi dediğimizi yap kanı al gel yada Yoongini arrtık göremezsin

NamJoon: Duyduğun gibi şimdi karar sana kalmış.

Jimin tamamen yolunu şaşırmış gibiydi. Eğer bunu yapmazsa Yoongini öldürecektiler. Yaparsada Yoongi artık Jimini kendine düşman bilip ona güvenini kayb edicekti. İçinde sakladığı bir sevgi vardı Yoongiye karşı ona bu ihaneti yapamazdı ama mecburdu.

JM: Lütfen bana bunu yapmayın ben yapamam Yoongiye bunu

Namjoon: Kırmızı hançeri eline alıp Jiminin in eline tutuşdurmuştu/ Biz sana güveniyoruz. Yarına kadar vaktin var. Ama eğer aksini yapmaya çalışırsan Yoongiyi bir daha göremezsin!

JM: Sizden nefret ediyorum! / demiş elindeki kırmızı hançerle ağlayarak çıkmıştı salondan.

...

Jimin'den
Duvara yaslanıp haçere bakarak düşünüyordum. Her iki tarafdada ikimizin sevgisi sarsılacaktı. Yoonginin ölmesine benim yaşamı sürdürmeme. dayanamazdım. Bunu yapmaya mecburdum

Sadece yaralayıp kanını alacaktım. Ona bi zarar gelmeyecekti.

JM: Yoonginin iyiligi için yapmalısın yoksa onu bir daha göremeyeceksin/
Göz yaşlarımı silip ayağa kalkıp saate baktım. Saat 6 olmak üzereydi. Hançeri paltomun arasına sıkıştırmıştım görünmeyecek şekilde. Sanki kendimi kabusda gibi hiss ediyordum.

vampire blood || YOONMİN ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin