Rozdział 12

61 6 2
                                    

Tsurugi pov

Shindou: Więc nawet nie próbuj udawać że nic nie wiesz czy coś takiego bo i tak widziałem i słyszałem całą twoją rozmowę z Królową Smoków.

Tenma: Niestety jeszcze nie mogę tego zrobić.

I wtedy Tenma szybko wybiegł z komnaty widziałem jak Shindou chciał go złapać ale on był jak wiatr był taki szybki.

Shindou: Gdzie ty się wybierasz.

Ale Tenma nie odpowiedział bo był już za daleko i pewnie nic nie szłyszał.

Shindou: I co teraz zrobimy.

Tsurugi: Chyba musimy powiadomić wszystkich o tym co się stało.

Shindou: Odkąd poznaliśmy tego chłopka wszędzie dookoła są problemy.

Tsurugi: To chodźmy.

I tak poszliśmy do naszej komnaty i zaczęliśmy ich budzić.

Taiyou: Co, co się dzieje.

Torb: Czemu budzicie nas tak wcześnie.

Shindou: To nie czas na wyjaśnienia musimy jeszcze obudzić króla i wtedy wszystko wam wyjaśnimy.

I wszyscy poszliśmy obudzić króla i poszliśmy do komnaty spotkań*.

Król Artur: O co chodzi Shindou.

Shindou: Chodzi o twojego syna Królu.

Kinako: Teraz jak o tym wspominasz to obudził się.

Shindou: Tak obudził się ale nie o tym dokładnie chciałem porozmawiać.

Fei: To o czym?

Shindou: Dzisiaj w nocy słyszałem rozmowę Tenmy z Królową Smoków i dowiedziałem się że Tenma nie jest prawdziwym synem Króla Artura.

Król Artur: Ale przecież to nie możliwe przecież on się tu urodził i wychował.

Shindou: Czyli musiała to być ingerencja.

Król Artur: Co takiego.

Shindou: Tenma musiał ingerować w historię tego świata czyli sprawić żeby wszyscy myśleli że to naprawdę pana syn i że urodził się tutaj ale to kompletna nie prawda.

Nie wiem czemu ale przez cały czas słowa Shindou wydawały mi się kłamstwem i że Tenma wcale nie był z el dorado kiedy Shindou starał się jak najlepiej wytłumaczyć królowi Arturowi co to jest ingerencja kiedy ktoś wszedł do poieszczenia.

Królowa Smoków pov 

Wiem że obiecałam Tenmie że nie będe im mówić kim tak naprawdę jest dla nich Tenma ale nie mogłam na to patrzeć jak Shindou twierdzi że Tenma jest z el dorado.

Królowa Smoków: Nie Shindou Tenma nie jest z el dorado.

Shindou: A masz na to jakieś dowody może ciebie też okłamywał albo dokonał na tobie trybu kontroli umysłu.

Królowa Smoków: Nie to nie prawda, Tenma został moi przyjacielem nie dlatego że użył na mnie kontroli umysłu czy mnie okłamywał. Przyszedł do mnie ponieważ potrzebował mojej pomocy.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jak tak bardzo prosicie o nowy rozdział to nie mogę się powtrzymać więc dzisiaj są dwa rozdziały.




【Książę Tenma 】- Inazuma Eleven goOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz