17. Bölüm

399 30 24
                                    

Özür amaçlı iki bölüm birden atıyorum ilk önceki bölümü okuyun lütfen ballarım.

Jungkook sabah yine o lanet alarmın sesi ile kalktı. Elini, yüzünü yıkadı, yemek yedi, bla bla bla ginlik işler işte. En son üstünü değiştirmek için odasına gitti. Tam üstini çıkaracağı sırada aklına Ay ile olan konuşmadı geldi. Aceba odasında gerçekten kamera varmıydı? Şüphe ile tişörtünü geri indirdi ve kıyafetini alıp alt kattaki lavaboya gidip orda giyindi.

Yukarıdan çantasını alıp aşağı indi. Tam elini kapı koluna attığında zil çaldı. Hiç beklemeden kapıyı açtı ve karşısında...

REKLAM EZİKLER AĞLAYIN. BU FİCDEN SONRA BAŞKA BİR TANE YAZICAM. AMA BU SEFER BÖLÜMLERİ ÖNCEDEN YAZIP ONDAN SONRA İLK BÖLÜMÜ YAYINLICAM TİKTOK HESABIMI BİLİYORSUNUZDUR BİLMİYORSANIZDA @jenxniexs ORDAN BİR POV SEÇİN VE BURAYA YAZIN ÇÜNKÜ BU FİC 1-2 BÖLÜME FİNAL GİBİ DURUYOR.
NEYSE DEVAMMM.

... kapıyı açtı ve karşısında Taehyung'u gördü.

Tae:
Kapıda mı bekliyordun yoksa beni Jeon?

Jk:
Tabi canım. Kapıda durup 'Tae gelsede hemen kapıyı açasam ona" diye senin nöbetini tutuyordum.

Taehyung ve Jungkook bunlara gülerken Taehyung aynı zamanda Jungkook'un gözlerine dalmıştı. Birden kafasını sallayarak kendine geldi.

Tae:
Eee şey... Ben okula beraber gidelim mi diyecektim?

Jk:
Olur. Zaten bende çıkıyordum şimdi.

Taehyung kapının tam ortasında durduğunu fark edince hemen kenarı geçti. Jungkook askıda duran anahtarı alıp cebine attı. Kapıyı kapattı ve Tae ile ilerlemeye başladılar. Biraz sessizce yürüdüler. Tae cebinden bir çikolata çıkardı. İkiye bölüp yarısını Jungkook'a uzattı. Jungkook teşekkür edip aldı. Aklına hemen izlediği videolar dolmaya başladı. Hani şu "sana seni sevdiğimi söylemem ama..." Yazan ve arkasındaki videoda çikolata,mandalina ve silgisini ikiye bölüp sevdikleriyle paylaşanlar var- tamam bu iş gittikçe garip bir hal alıyordu. Jungkook hemen kafasından o videoları uzaklaştırdı. Söyleyecek bir şey bulmalıydı. Bir şey... Bir şey... Bi- EVET! bulmuştu sonunda.

Jk:
Sen hep yanında çikolata taşırmıaın böyle?

Hay Jungkook bulmaz olaydın...

Tae:
Evet. Yani genelde. Neden kötü bir şeymi?

Jk:
Yok hayır kötü değil ben as-

Jungkook sözünü bitiremeden ayağı yerdeki taşa takılıp yerle öpüşmüştü. Tae kendini tutamayıp kahkahayı patlattı. Arkasından duyduğu aşırı yaratıcı küfürlerden sonra arkasını döndü.

Minho:
LAN ORUSPUNUN YAPRAGA! SUÇ SANA GÜVENEN ORANGUTAN GÖTÜNDE! ZORBA DEĞİŞİRMİ AMA SUÇ BİZDE İŞTE BU BOKA GÜVENDİK!

JK:
Minho sakin ol! Niye sövmeye başladın şimdi?

Minho:
Seni zorbalamıyomu?

Jk:
Yoo?

Felix:
Niye yerdesin o zaman?

Jungkook olduğu yere iyice yayılıp sahilde resim çekiyor gibi poz verdi.

Jk:
Sevgiliyiz biz. Randevuya çıkalım dedik. LA  ORUSPU ÇOCUKLARI DÜŞTİM GERİZEKALILAR!

Rose:
Tae'nin bi suçu yok yani. Tamamen kendi salaklığından.

Jk:
Çok yardımcı oluyorsunuz sağolun.

Tae yeni aymış gibi elini Jungkook'a uzattı. Jungkook'da içinden şükür duaları ederek Tae'nin elinden tutup ayağı kalktı. Tabi bu sırada 3'lünün bakışlarını da fark etmemiş değildi.

Tae:
Pardon Jungkook. Ben daha çok insanları yerle buluşturup kaldırmamaya alışık olduğum için. Aklıma gelmedi birden.

Jk:
Sorun değil.

Felix:
Tae'nin de biraz günahını almış gibi olduk ama.

Minho:
Boş ver onun günahı çoktur yardımcı olduk işte.

Minho, Felix,Jungkook ve Rose'nin (özellikle Rose'nin) bakışlarını gördüğü an söylediği şeyden pişman oldu. Tae ise Minho'nun söylediği şeye gülüyordu.

Sonunda 5'li konuşmayı bırakıp okula ilerlediler. Yolda Jimin, Yoongi ve Hoseok ile karşılaştılar. Jungkook yine eski sınıfında olucaktı. Ama Rose,Felix ve Minho'nun dınıflaronı öğrendikten sonra yardımcı olmak için onlarla beraber gitmişti. Sonunda sınıflarını öğrenmişlerdi. Bu sefer Jungkook Rose ile aynı sınıftaydı. Minho ve Felix ise aynı sınıftaydı. Jungkook Minho ve Felix'e sınıflarını gösterdikten sonra Rose ile kendi sınıflarına çıktılar.

Öğretmen onlardan önce gelmişti. Jungkook kapıyı çaldı ve cevap bekledi. "Gel." Kapıyı açtılar ve içeri girdiler. Jungkook geç kaldığı için özür dileyip yerine geçti. Rose'yi ise öğretmen sınıfa tanıtmak için bekletmişti.
Jungkook her zamanki yerine yani Lisa'nın yanına oturdu.

Lisa:
Ehm ehm. Canım arkadaşım? Bu güzel kız kim?

Jk:
Rose bizim sınıfta artık.

Lisa:
Yaaa. Sen Tae'nin yanına gitsene.

Jk:
Sen gitsene.

Lisa:
Lan salak! O zaman tekmi kalıyorum? Ya da dur. O buraya gelsin.

Lisa Tae'ye dönüp seslendi.

Lisa:
Tae! TAE!

Tae:
Ne!?

Lisa:
Lütfen yer değişelim.

Tae:
Niye?

Lisa:
Ya değişelim işte!

Tae:
Yalvar.

Lisa:
Ufff. Lütfen canım arkadaşım. Bitanecik arkadaşım. BESTİNE Bİ HELP ET.

Tae:
İngilizcenin içinden geçti it. Neyse gel hadi.

Lisa:
Arkadaş gibi arkadaş işte!

Lisa ve Taehyung eşyalarını alıp yer değiştirdiler. Tae en son burda Jungkook ile oturduğunda ondan nefret ediyordu. Şimdi ise... Belki ufak bir hoşlantı? Rose kendini tanıtmıştı. Tae Lisa sayesinde dinleyememişti ama gerekte yoktu zaten onu biraz tanıyordu.

Öğretmen boş bir yere oturmasını istediğinde Lisa elini kaldırdı.

Lisa:
Burası boş istersen. Gerçi istemesen bile mecbur burda oturacaksın başka yer yok çünkü.

Rose Lisa'ya gilümseyip yanona oturdu. Lisa'da hemen Rose ile kaynaştı. İkiliyi izleyen Tae ve Jungkook birbirlerine garip bir şekilde bakıp güldüler ve derse odaklandılar. Yani en azından Jungkook derse odaklandı. Çünkü Tae'nin odaklandığı şey dersten çok daha güzel olan bir şeydi.

OYYY SEN AŞIKMI OLDUN SEN. NEYSE BU FİCİN 1-2 BÖLÜMÜ KALDI BUNDAN SONRAKİ FİCDE EN AZ 5 BÖLÜM YAZIP ONDAN SONRA İLK BÖLÜNİ YAYINLICAM İSTERSENİZ. HESABIMDA DİĞER POVLARADA BAKABİLİRİSİNİZ.

GÖRÜŞÜRÜZZZZ.

ex or next | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin