۰Tamiko۰
Boğazıma dayanan soğuk metali hissettiğimde yutkundum
"Kimsin sen, ne işin var burada?!"
"Seni alakadar etmez"
Metali biraz daha bastırınca derimi kesti hafiften kan aktığını hissediyordum
"Kim olduğunu sordum!"
"Bende seni alakadar etmediğini söyledim"
"Bana bak-"
"Baktım, göremiyorum, hava çok karanlık"
"Seni burada öldürürüm kimse de fark etmez"
"Hayır"
"Ne?"
"Ne beni öldürebilirsin ne de yokluğum fark edilmez daha az önce Hokage-sama'nın yanındaydım bide şu ördek kafalı Naruto var ayrıca İtachi-san bir süre sonra beni kontrol etmek için gelir galiba.."
"İtachi-san mı, dur bir dakika Uchiha olan İtachi mi?"
"Evet başka İtachi'mi var?"
"Sen kimsin?"
"Uchiha Tamiko"
"Sen İtachi'nin yanında götürdüğü kız mısın?!"
"Neden sana hesap vermek zorundayım?"
"Demek sen o sun.. seninle ne yapmalıyım Sasuke-kun'a mı götürsem?"
"Beni Sensei'n yap, beni biricik arkadaşın yap, ama beni düşmanın yapma"
"Ha ne korktum, arkanı dön ve ilerle"
"Demek bir Uchiha'yla oynamak istiyorsun?, kızım kendini neye kaptırdığını bilmen gerek"
"Sana arkanı dönmeni söyledim beni tehtit etmeni değil!"
"Hadi ama bunu yapmaya cesaretin var mı, beni tehtit mi ediyorsun?!"
"Neden kendine bu kadar güveniyorsun Uchiha?"
"Çünkü sana bir sürpriz bir hediye gibi geliyorum"
"Senin gibi bir hediyeyi neden isteyeyim ki?!"
"O zaman son kez soruyorum?"
"Neyi?"
"Hazır mısın mükemmel bir fırtınaya?"
"Hadi yürü ne boş yaptın"
"Ya sen bana bıçak çek benim elim de armut toplamıyor demi"
Shiro'nun kuyruklarından bir tanesini çıkarıp hızla karşımdakine doğru savurdum o da son anda kaçtı
"Sen, nasıl olur?!"
"Hey İno-chan o kim neler oluyor orada?"
"Shikamaru bu kız bir Jinchuriki"
"Hey o gıcık gözlerinden birisini yerinden çıkarsam nasıl olur?, ne de olsa bir kafaya bir göz yeterli"
"Siz kimdiniz?"
"Uchiha Tamiko peki sen?"
"Hey bana neden bu şekilde cevap vermedin?!"
"Çünkü o anda boğazıma bıçak dayıyordun seni sarı böcek"
"Yeter bu kadar, ben Nara Shikamaru tanıştığıma memnun oldum Tamiko"
"Bende seninle tanıştığıma memnun oldum ama aynı şeyi gece evine giden insanların boğazına bıçak dayan bu sarı böcek için söyleyemem"
"Ay ben senin için ölüyorum ha ne olur sev beni"
"Tipim değilsin"
"Onu bunu bırakında Tamiko eve gidiyormuş ben Sasuke'de -n dönüyorum İno sen ne yapıyorsun burada?"
"Hiçbir şey"
"Gerçekten Sasuke'nin ile izlerken yakalanmadığını mı idda ediyorsun?"
"Evet yani şey hayır off sus be yürü evine senin de bildiğim hiçbir Bijuu'ya benzemiyor Bijuu'n gözüm üzerinde Sasuke'ye yaklaştığını görmeyeyim ona göre!"
"Biliyor musun sarı böcek sırf sana inat bu gece o Sasuke dediğiniz çocuğun evinde kalacağım"
"Hayır yapamazsın böyle bir şeyi doğrusu yapsan bile Sasuke seni eve almaz"
"Var mısın iddasına?"
"Varım, eğer ben kazanırsam bir yıl boyunca istediğim her şeyi yapacaksın"
"Tamam anlaştık ama ben kazanırsam da sen bir yıl boyunca benim istediklerimi yapacaksın"
"Kabul"
"Evi göster böcek"
"Beni takip et"
Bir süre sonra bir eve geldik ben ilerlemeye devam ederken İno durup saklandı ve beni izledi kapıyı birkaç defa çaldıktan sonra kapı açıldı ve benim yaşımdaki belki en fazla bir yaş büyük bir çocuk kapıyı açtı
"Kimsiniz?"
"Acaba bu gece evinizde uyuya bilir miyim?
"..............."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasuke x Okuyucu
FanficItachi Uchiha tüm klanı yok ettiği gün kardeşi dışında nişanlısının kız kardeşini de öldüremez ama Sasuke ve Tamiko'nun bir farkı vardır Itachi kardeşini Konoha'da bırakır ancak nişanlısının kız kardeşi Tamiko'yu yanında götürür Akatsuki'ye katıldı...