Emily și Tyler se plimbau prin oraș, iar Nina și Raluca erau cu ei. Raluca zise dintr-o dată :
— Emily, când crezi că ți se v-a termina povestea?
— Cum adică “povestea”?
— Păi… Tot ce ți s-a întâmplat pare a fi o poveste. Și fiecare poveste are un final fericit. Oare care v-a fi finalul tău fericit?
— Nina. Nu știu cum să îți zic dar te uiți la prea multe filme. Dacă aș avea o poveste, știi cum s-ar termina? Cu mine murind ori de bătrânețe ori că mi-ar face cineva ceva.
Până fetele terminaseră conversația începu și ploaie. Tyler își luase o umbrelă. Dar fetele nu. Nina și Raluca se duse sub umbrelă la Tyler. Dar Emily zise:
— Fetelor e doar apă. Nu mai țineți minte când dansam în ploaie.
— Emily, Tyler îți știe trecutul? Zise Raluca.
— Da. I-am zis lui Tyler multe lucruri despre trecutul meu. Dar el nu mi-a spus din al lui.
— Și ce vrei să îți zic? Povestea mea tristă de când eram mic?
— Da.
— Nu ți-o zic acum. Poate când ajungem la palat.
— Cât mai stăm aici? Nu vreau să plec, dar nici nu vreau să stau departe de palat. Uneori mă simt de parcă e acasă.
— După ani întregi în care am stat acolo nu am crezut și încă nu cred că e acasă. Mai aveam trei zile.
— Atât de puține?
— Da, că ieri ai dormit aproape toată ziua.
— De ce nu m-ai trezit?
— Pentru că la palat nimeni nu te-a lăsat să dormi cât vrei tu.
Nina și Raluca păreau confuze, înțelese poveste pe care le-a spus-o Emily, dar nu înțelese totul.
— Am crezut că o să dansezi în ploaie, cum făceai când erai mică.
— Of Nina. Vrei tu să dansez.
— Vreau doar să stăm cât mai mult împreună. Cine știe când o să te mai văd? Ai fost plecată 7 luni.
— Pentru mine a fost mai puțin.
Emily începu să danseze în ploaie după câteva clipe i se alăturaseră Nina și Raluca. Tyler se uita la ele cum dansau.
— Haide Tyler, vino și tu.
— Nu mulțumesc, nu știu să dansez.
— Te învăț eu.
— Nu e nevoie.
Nina brusc alunecă și căzu pe jos. Emily o ajută să se ridice.
— Te simți bine?
— Da. Dar m-am murdărit, ce ghinion.
Emily își aminti că ea pusese pătată cu sânge. Acestea îi ieși lacrimile. Tyler o văzu și îi zise:
— S-a terminat. Bucură-te că prietenele tale sunt acum aici. Cu tine.
Emily îi zâmbi lui Tyler.
— Nu știu ce m-aș face fără tine. Tyler, am o întrebare pentru tine : Dacă eu aș pleca undeva și nu m-aș mai întoarce ți-ar fi dor de mine?
Emily puse întrebarea pentru că în visul ei Tyler îi zise că nu îi va fi dor de ea.
— Da, mi-ar fi dor. M-am obișnuit cu tine și dacă ai pleca m-aș simți oribil. Datorită ție sunt o persoană mai bună. Înainte mă simțeam singur, trist, dar acum sunt fericit. Sunt fericit să
stau cu tine, mă simt mai bine când te văd zâmbind.Emily îl îmbrățișă pe Tyler pentru câteva clipe.
— Și mie mi-ar fi dor de tine.
— Se face seara, hai la Mihai. Zise Tyler încercăm să schimbe subiectul.
— Bine, vin acum.
CITEȘTI
Prințesa Apelor
Fantasía(A doua carte din Seria Regina Umbrelor. Cartea este scrisă în 2022) Emily află că are o soră mai mică și că aceasta și-a omorât propria mamă ca s-o aducă pe sora sa mai mare în regat. Emily încearcă să își apere regatul de sora sa, Cristina...