Ustala sam ranije nego inace. Duci i ja smo se sinoc dogovorili i kupili smo karte za Pariz. To mislim kad kazem da smo finansijski stabilni ali bas stabilni jer niko ne kupuje karte avionske danas za sutra. I to ni manje ni vise nego za nase prvo zajednicko putovanje. Obozavam Pariz isla sam kao mala sa roditeljima na ekskurziju po Evropi tako da smo posetili i Pariz "grad ljubavi". Kasnije sam isla sa drugaricama. Samo sto sad tamo idem sa svojom ljubavlju. Ljudi kazu da se u Pariz ide samo sa onima sa kojima planiras da provedes ceo zivot i ako odete vise puta znaci da ce te ta osoba veriti.(ovaj deo sam izmislila)
Gledala sam Dušana kako spava prelep je. Oduvek sam znala da ce kad tad biti moj. Da jako sam sampuverema ali mora i to neko haha.
I on se ubrzo probudio ustali smo i napravili zajednickom snagom dorucak. I dok smo jeli pricali smo o apsolutno svemu.
-Ljubavi ja cu sad da odem do kuce samo da spakujem stvari i onda dolazim po tebe pa ce mo zajedno na aerodrom.
-Vazi ljubavi vidimo se. Volim te.
-Volim i ja tebe
Dosao je do mene i poljubio meJa sam se dobrih 2 sata pakovala a nisam jos stigla ni do pola kad sam cula zvono na vratima.
-Idemm
-Ej ljubavi kofer sam ostavio u autu samo jos ti. Let nam je u 6 znaci u 5 moramo da budemo tamo.
-Vazi ali imamo problem.
-Sta je sad
-Ja jos nisam ni na pola pakovanja ne znam sta da ponesem pa mi treba tvoja pomoc.
Spakovala sam se tako sto sam ja vadila jednu po jednu stvar iz ormara i Duci je pricao "da" " ne".
Krenuli smo ka aerodromu. Slikali se i postavili par slika na story naravno javnost jos uvek ne zna za nas. Dusan je po tom pitanju uvek bio tajanstven.Stigli smo u hotel. Dusan kaze da je nasao najlepsi hotel u Parizu. Obozavam ovaj grad.
Sa terase nam se vidi ajfelov toranj. Naravno ja jao prava instagramerka sa 197k pratilaca sve slikam tako sam slikala i pogled sa terase.Trenutno cam u fazonu "Ća svima"
Taj Zorannah vibe ali brzo ce to da prestane barem se nadam. Jer postajem naporna jako.Krenuli smo u setnju gradom.
-Iskra prelepa si
Rekao je izmedju poljubaca-Hvala ljubavi ni ti nisi los.
Uzvartila sam mu poljubac.Napravili smo ceo krug i ja sam se premorila a Dusan naravno nije. Mislim njegova kondicija je na nivou nasuprot moje. Kada je toranj poceo da svetli u tacno 00:00 on se zagledao u toranj a ja u njega. Boze koliko je on lep. Kako je to moguce. Krenula sam da gledam u toranj stvarno je prelepo. I svo to moje razmisljanje prekinule su Dusanove reci koje su me raznezile.
-Potrudicu se da nas sledeci put kada budemo u Parizu bude minimum troje.
Rekao je mrtav ozbiljan-Molim
Nisam bila sigurna da sam cula to sto je rekao.-Ljubavi bices ti mama malih Vlahovica. Ne mogu da zamislim da moja deca zovu neku drugu zenu "MAMA"
-Dobro a sta ako nedaj Boze raskinemo
-Necemo
-Kako znas sta ako nasa ljubav stane.
-Nece Voleću te zauvek
Poljubila sam ga i krenuli smo ka hotelu.-Ljubavi hvala ti za ovo putovanje obozavam Pariz.
-A tek kad budes moja zena fudbalera.
-Sta ti je Duci pa toliko razmisljas unapred.
KAMU SEDANG MEMBACA
Voleću te zauvek
Fiksi PenggemarPrica o dve totalno razlicite osobe koje se jednostavno vole uprkos svim tudjim nesuglasicama.