Rozdział 13

75 5 4
                                    

Królowa Smoków pov

Shindou: Jakiej pomocy, czego od ciebie chciał.

Na prawdę przepraszam Tenma nie bądź na mnie zły za to co zrobię.

Królowa Smoków: To co powiedział Shindou po części było prawdą tylko to że Tenma jest z eldorado i że ingerował w ten świat to nie jest prawda.

Shindou: To jest na pewno nie prawda więc jak wyjaśnisz to że jest synem króla Artura.

Królowa Smoków: Ponieważ ten świat sam ingerował.

Torb: Co nie rozumiem.

Królowa Smoków: Cóż może zacznę od początku słyszeliście o czymś takim jak wiatr który wzniecił rewolucje.

Tsurugi: A czy to nie było przypadkiem Shinsuke który rozpoczął rewolucje.

Shindou: No właśnie przecież to Shinsuke rozpoczął rewolucje przeciwko piątemu sektorowi a nie jakiś wiatr.

Królowa Smoków: Czyli jest tak jak myślałam.

Kinako: Czyli co.

Królowa Smoków: Ten świat sprawił że wszyscy z was zapomnieli o Tenmie.

Shindou: Co o czym ty mówisz.

Królowa Smoków: Fei powiedz kogo uratowałaś przed protokołem omega żeby nie stracił wspomnień.

Fei: Osobę którą uratowałem.

Królowa Smoków: Tak.

Fei: Uratowałem Shindou.

Królowa Smoków: Dobrze to powiem wam kim tak naprawdę jest Tenma.

Królowa Smoków: Tenma jest prawdziwą osobą która  wznieciła rewolucje z piątym sektorem i który w tym czasie jest kapitanem klubu piłkarskiego Raimona oraz jest osobą która posiada 10 moc do najlepszej jedenastki we wszechświecie.

Shindou: Ale przecież to jestem kapitanem drużyny raimona.

Królowa Smoków: Tak ci się tylko wydaje.

Tsurugi: Co chcesz przez to powiedzieć.

Królowa Smoków: Tak jak już wcześniej wspominałam ten świat sprawił że zapomnieliście kim jest Tenma.

Shindou: Ale jak i dlaczego.

Królowa Smoków: Więc tak naprawdę to byliście tu już jeden raz.

Roma: Serio?

I tak zaczęłam im tłumaczyć co wydarzyło się jak byli tu za pierwszym razem.

Królowa Smoków: Ale niestety nie udało wam się wygra meczu i przez to ten świat skończył jak skończył ale niestety nie wiem czemu wybrał akurat Tenme i nie wiem też dlaczego tylko ja go pamiętam.

Królowa Smoków: Wiem że słowa nie wystarczą żebyście sobie przypomnieli ale proszę pomóżcie Tenmie.

Shindou: Dlaczego przecież jest z nim wszystko w porządku.

Królowa Smoków: No właśnie nie do końca ciągle obwinia siebie za to co się stało i jak by to powiedzieć ciągle ćwiczył albo piłkę albo walczyć mieczem i ciągle mało jadł a poza tym jego głowa nie jest w dobrym stanie a poszedł do czarnego rycerza proszę pomóżcie mu.

Tsurugi: Ale dlaczego tak bardzo ćwiczył.

Królowa Smoków: Ponieważ nie chciał żeby ta sytuacja z wcześniej się nie powtórzyła i chciał was wszystkich chronić.

Królowa Smoków: Pomożecie mu.

Shindou: Cóż....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dłuższy rozdział bo dla was zrobie wszystko ;D.



【Książę Tenma 】- Inazuma Eleven goOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz