Denki byl zařazení dokonce přestal i dýchat. ,,j-jak?? Můžu být t-tehotný??" Doktor se usmál a začal mu to vysvětlovat.
Když Denki byl poučen jak se má chovat odešel. ,,Denki!! Tak co?? Byl jsi tam tak neskutečně dlouho!!!" Začal se hned vyptávát.. ale Denki nebyl schopen slova v kapse měl ultrazvuk malé dítě. Teda spíš jen vajíčko. ,,Denki? Co se děje? Mám strach.. jsi nějak nemocný!?" Denki zavrtěl hlavou. ,,tak co se děje?"
,,emm no jak to říct... Jsem.. jsem prej t-tehotný.." Izuku se začal smát ale Denkimu to k smíchu nebylo. ,,počkej jako vážně??" Denki přikývl a ukázal mu obrázek. ,,no tyvole." S otevřenou pusou si sedl vedle Denkiho a přihlížel si fotku. ,,tys.. tys měl s-sex s někým jiným.. než s Kirishimou??" Denki se na něj podíval. ,,ne.." ,,tak tím pádem se musel zpléct." Odvětil Izuku. ,,proč myslíš?" ,,protože nemůžeš otěhotnět.. upíři jsou neplodný nebo.." ,,víš co neřeš to.. zkusím si udělat radši ještě test." Izuku kývl a šli do lékárny.Denki si udělat test. ,,Hmm tak už mě nenapínej! Jak vyšel!? Je tam jen jedna nebo dvě!?" ,,dvě.. jsou tam dvě čárky.. Izuku co si teď počnu!? Je mi teprve 17! Co když Kirishimu zavřou!? Ještě mám školu!? Nemůžu se jí jen tak vzdát!? Už se mu nemůžu podívat do očí." ,,klid.. všechno se vyřeší.. nejdříve by jsi mu to měl říct.." usmál se Izuku a Denki zavrtěl hlavou.. ,,tak či tak mu to řekneš protože každý měsíc budeš mít větší břicho.." informoval ho Izuku. ,,a co kdybych šel na potrat!? Nemůžu si teď dovolit být v tom! Nejsem kurva ženská! Je mi že mě špatně.." Denki se zase zavřel v kabině a Izuku vytáhl mobil aby napsal Kirishimovi..
Izu:ahoj..
Kiri:tak s tím ven co jsi udělal? Jinak jak to dopadlo u doktora!?
Izu:ne podle mých představ..
Kiri:co se stalo!? Je v pořádku!! Kde jste? Řeknu ředitelovi že se něco stalo!
Izu:zase až tak se nic nestalo.. jen.. já nemůžu počkej až ti to řekne Denki🫠
Kiri:ON MÁ RAKOVINU!?
Izu:ne
Kiri:LOUKEMII??
Izu:není nemocný... Ale zase je to i věc kvůli které může zemřít.
Kiri:Izuku tak řekni co se děje!!!!!
Izuku:NEMUŽU!
Kiri:můžeš!
Izuku:hele Kiri?? Dělám referát na ty upíry a zajímá mě.. může upír oplodnit člověka!?
Kiri:hmm🤔 je to velice ojedinělý případ.. někdy se to stane ale někdy ne.. tohle je hodně výjimečné. Když upír dokáže oplodnit člověka.
Izu:a myslíš si že jde kluk otěhotnět??
Kiri:proč se ptáš? POČKEJ!? COŽE!?
Izu:cO jE??🤐
Kiri:prosimtě pokud Bakugoua
miluješ prostě mu řekni že chceš děti..Izu:emm víš.. bojím se co by jsi dělal
ty kdyby takhle za tebou přišel Denki s tím že 'HEJ JSEM S TEBOU TĚHOTNÝ ČEKÁME DĚCKO??' 🤷♂️ jak bys ses cítil?Kiri:byl bych ŠŤASTNÝ Izuku.. i když teda nevím jak by se to stalo :) vždy jsme používali ochranu..
Izu:i včera večer?
Kiri:myslím že ne.. hele proč jsi vlastně tak moc posedlí mojí odpovědi?
Kiri:ne.. že ne..
Izu:??
Kiri:že to není to co si právě myslím že je..
Izu:co si myslíš??
Kiri:Denki on.. on je tehotnej!?!!!
Izu:...
Kiri:IZUKU! JE NEBO NENÍ!!!!
Izu:no emm jak to říct.. fajn je, šťastný??? Prosím řekni že jsi..
*Zobrazeno*
,,no super" řekl Izuku a dal si mobil do kapsy. ,,Izuku?" Izuku se podíval na Denkiho. ,,copak?" Usmál se ale jeho úsměv zmizel hned po tom co mu řekl. ,,myslíš že.. že by bylo lepší kdybych šel no na potrat?" ,,cože!? Ne! Ať tě tohle nenapadne Denki!" Řekl mu a Denki se povzdechl. ,,pojďme domů.." řekl Denki.
Když přišli domů Kirishima s Bakugem ještě nebyli z práce doma.
,,jak ti je?" ,,jakoby by mě přejel kamión Izuku děkuju za optání.. mám hlad" ,,něco ti udělám.." usmál se Izuku. ,,já to zvládnu! Nejsem nemocný jsem jen no emm.. však ty víš." ,,myslíš těhotný?" Denki se zatřásl se slova 'TEHOTNY' ,,jo to.."
Usmál se a šel do kuchyně. Kde si vzal talíř. Na něj si dal chleba a namazal ho s nutelou na to si nakrájel kyselé okurky s cibulí. A ještě si vyndal zmrzlinu. ,,tohle je nechutný.." ozval se Izuku a Denki protočil oči. ,,normální chutě." Pokrčil rameny a šel si sednout. Pořád přemýšlel nad tím jak to oznámí Kirishimovi. Když Denki dojedl dál špinavý talíř do míčky.Izuku měl spíš strach s toho jak mu Kirishima neodepsal. Hlavně má strach s toho jak se bude Kirishima chovat.
Když nastal čas návratu Kirishimi a Bakugoua pořádně se Izuku nadechl a dělal že nic. ,,tak co je?" Zeptal se Denki a Izuku nechápavě pohlédl. ,,co by?" ,,jsem možná blbej Ale nejsem slepej Izuku vidím že něco není ok"
,,ale prosimtě." Mávl rukou.Když uslyšel dveře jeho nervozita začla ještě víc vzrůstat. ,,jsme doma!!!" Zařval Kirishima. Denki vstal a šel za ním. ,,ahoj" usmál se a obejmul ho. Kirishima ten.. no emmm jak se dá říct mu objetí přijal ale ne tak jako vždy. ,,jak bylo v práci?" Zeptal se Denki a dal mu na stranu vlas který měl Kirishima v očích. ,,normálka.. a jak ty? Jak bylo u doktora?" Zajímalo ho jestli mu to Denki řekne a nebo ne. ,,no.." koukl se na Izuka. Ale ten radši dělal že tam není. ,,kde máš Bakugoua?" Snažil se změnit téma. ,,ještě něco bere z auta.. a zpátky k tématu! Co ti řekl?" Denki se smutně podíval. Nevěděl jestli lhát nebo říct pravdu. ,,radši se posaď.." usmál se Denki a Kirishima si šel sednout hned vedle Izuka. Izu se jen vyděšeně podíval. ,,hh jak začít.."
,,třeba s tím proč se to snažíš zakecat?! Myslíš si že bych si toho po čase stejně nevšiml?" Denki nadzvedl obočí. ,,asi teď nechápu?" ,, doprdele Denki!" ,,Kiri uklidni se." Řekl mu potichu Izuku. ,,víš co promluvíme si až budeš uklidnění.. teď to nemá zrovna cenu.." odvětil Denki a šel do pokoje.Nastal večer a všichni šli na večeři.
Denki má v plánu to oznámit tam.
Už je plně přesvědčení o tom že to dítě v tak mladém věku mít nechce.
Kirishima celou dobu byl napjatý. ,,už mi řekneš co ti je nebo to mám říct já?" Zeptal Izuku a Denki se na něj podíval. ,,já to řeknu." Usmál se a na všechny se podíval. ,, víte.." ,,co jestli víme? Že jsi těhotný!?" Denki se zaraženě podíval na Kirishimu._______________
Přeji krásné čtení :3
ČTEŠ
ve stínu slunce / BkDk-KiriDenki
FantasyJdu kolem temné uličky a mám takový divný pocit.. mám strach? Ale s čeho přeci se mi nic stát nemůže.. vždy jsem se otáčel jestli za mnou nikdo nejde ale nic.. když jsem vrátil svůj zrak do předu stal tam opřený kluk...