#Ferit
2 ay sonra
Bugün o gündü!
Yeter artık dayanacak sabrım, takatim, dermanım kalmamıştı. Tamam bundan sonra doğru adam olacağız, kimseyi üzmeyeceğiz, harama uçkur çözmeyeceğiz dedik diye bu kadar da iyi çocuk olacağız dememiştik!
Seyran ile ilişkimizde bir hayli yol almıştık. Artık bana güveniyordu ve benim ile ilgili şüpheleri yoktu. Zaten neredeyse her günü beraber geçiriyor, torunlarımıza sırayla bakıyorduk. Gerçek bir aile gibiydik ama bu gerçek ailede bilin bakalım ne eksikti?
Cinsellik.
Bana hiç öyle bakmayın, yetişkin bir erkektim ben ve benimde bazı ihtiyaçlarım vardı. Seyran ile birkaç aşırı ateşli öpüşme yaşamıştık. Ben böylesine baş döndürücü başlangıçları yatağa taşıma konusunda gayet iyiydim ama... Seyran ile bu bir türlü olmuyordu. Tam devreye ellerim girecek ve onun tatlı kıvrımlarımı okşayacaktı ki birden Sufle deli gibi yavruları dövmeye başlıyor, telefonlarımız çalıyor veya komşuların yemek getiresi geliyordu.
Defalarca yaptığım bu ataklar hep böylesine saçma nedenler ile başarısızlıkla sonuçlanmıştı ve ben günün sonunda sol elim ile baş başa kalmıştım. Bu yüzden bu iş için ciddi bir plan yapmaya karar vermiştim.
Beton delecek kadar azgındım ama bunu oldu bittiye de getirmek istemiyordum. Onunla olan ilişkim benim için çok özeldi ve ilk gecemizde bu denli özel olmalıydı. O yüzden ilk olarak herkesten uzak üç günlük bir tatil planladım. Seyran kedilerimizi asla bırakmak istemeyeceği için onlara da hayvan otellerinde rezervasyon yaptırdım. Hiçbir bahanesi kalsın,itiraz etsin istemiyordum.
Planımı ilk duyan Seyran "Ne gereği vardı durduk yere?" demişti. Nasıl bir yokluk ile imtihan olduğumu bilmiyordu tabi.
"Gezer,eğleniriz ne olacak" (hatta sevişiriz)
Aslında niyetimi biliyordu, çünkü haddinden fazla belli ediyordum. Seslenmeden omuz silkmesini onunda istediğine yoruyordum. Red etmiyor ama ilk adımı da asla atmıyordu. Kadınlarında erkekler kadar bu konuda rahat olduğu bir paralel evren diliyordum.
"İyi peki" demesi benim için ilk küçük zaferdi. Hafta sonu ilk olarak kedilerimizi o hayvan pansiyonuna şutlayacağız yani bırakacağız sonra 72 saatlik başbaşa harika zamanlar geçirecektik. Planda tek bir kusur yoktu ve tıkır tıkır işleyecek gibi duruyordu ama...
İlk olarak herşey güzel başlamıştı. Sabahın yedisinde Seyran'ın kapısının önünde bitmiştim ve arka koltuklara kedilerimizi yerleştiriyordum. "Otel görevlilerine söyleyelim Pastel ile sufle aynı odada kalmasınlar" diyordu Seyran. Kızının iffeti yeniden kirlensin ve gebe kalsın istemiyordu.
"Tamam tamam özellikle söyleriz"
O an Seyran arabayı ayaklarınla sür dese bile tamamdı benim için. Amacıma giden bu yolda her şeye ama her şeye razıydım. Nuri Alço kılıklı kedim bir süre ayrı takılabilirdi çünkü babasının durumu daha kötüydü.
Balıkesir'e doğru kıvrılan yolu arşınlarken, arabamızda hoş bir müzikte bize eşlik ediyordu. Seyran mavili mini elbisesi ile yine çok güzel görünüyordu ve bu benden önce küçük Ferit'i heyecanlandırıyordu.
Rezervasyon yaptırdığım otel oldukça lükstü ve neredeyse hiç olumsuz yorum yapılmamıştı. Bir Allah'ın kulu bile kötü dememişti bu yüzden bende fiyatına rağmen havada kapmıştım. Seyran'ın bayılacağına emindim. Hem denize hem de şehir merkezine çok yakın gözüküyordu ama nedense navigasyonda gözükmüyordu.
İlk başta eskiden navigasyon mu vardı gider kendimiz buluruz desem de bir yerden sonra önümüze çıkmayan otel için adres sormak durumda kalmıştım. Bu işin raconu belliydi arabadaki müzik kısılır ve kime sorsam diye camdan kafa çıkarılarak etraf taranırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Playboy Yok Edilmeli!
Genç Kız EdebiyatıÇıldırt beni, çıkart beni baştan İsmin neydi yine unuttum telaştan?