M-ai erau mai puțin de 3 zile până Emily și Tyler trebuia să se ducă la palat. Emily era la un suc cu prietenii ei. Emily era tristă că trebuiau să plece în mai puțin de 3 zile. Tyler nu părea că îi place, dar nici că nu-i place locul. El stătea pe un scaun și era tăcut. Emily știa că Tyler era tăcut, dar părea că în fața ei era alt om. Normal, Tyler trebuia să o facă pe Emily să fie mai veselă, să îi zică ceva motivațional, dar el nici măcar nu se uita la ea. Lui Emily i se păru ciudat. Nina și Raluca vorbeau despre ce făcuse cele 7 luni în care nu a fost acolo. Sinceră să fie, pe Emily nu o interesa.
Dintr-o dată cineva aruncă în Tyler cu un balon cu apă. Acesta nu s-a udat mult, dar tot a fost nervos. Așa că, când să i-a cuțitul din buzunar observă că nu îl avea. Tyler s-a ridicat repede în picioare, disperat să nu fi pierdut cuțitul. Îl căutase în toate buzunarele, dar nu îl găsi.
Emily se uită la el, abținându-se să nu râdă. Se ridică și ea în picioare doar ca să se ducă la Tyler și să îi zică să se ducă la locul lui. Dar el nu o observă. ” Poate că e acasă la Mihai. Nu, asta ar fi ridicol, eu nu plec undeva fără cuțit” își zise în sinea lui.
Tyler se duse la Emily să îi zică:
— Emily mi-ai văzut cuțitul?
— Te-ai supărat și vrei să omori pe cineva?
— M-a udat. Și nu l-aș omorî doar l-aș zgâria puțin.
— E un copil. De ce iei tot așa în serios?
— Așa sunt eu. Deci mi-ai văzut cuțitul?
— Da. E la mine.
— De ce l-ai luat? Și cum de nu am observat?
— Aici toată lumea e drăguță. Nu sunt răi ca la palat. Te-ai gândit că se juca acel copil cu tine? Ia zi, te-ai gândit?
— Nu prea. Măcar îmi dai cuțitul?
— Nu.
— De ce?
— Că nu-l meriți. O să ți-l dau când mergem la palat.
— Of.
Emily era deja tristă, acum era și m-ai tristă din cauza lui Tyler. Ce e drept, trebuia să îl învețe o lecție. Nina, Raluca și copiii se jucau cu baloane cu apă. Toți erau uzi. Emily se uită la ele și se abținea să nu râdă. Dintr-o dată primise câteva mesaje de la Lila. Emily văzuse că Lila îi trimise o grămadă de mesaje. O întreba unde e, că e îngrijorată. “Da sigur” își zise Emily în sinea ei. O mai întreba o grămadă de lucruri. Emily uitase cât era ceasul. Aproape că trebuia să meargă acasă la Mihai. Dimineața Tyler și Mihai nu vorbise despre nimic, chiar și pe Emily o șocă. “Oare s-au certat, dar de ce?” își zise Emily în sinea ei.
Tyler luase un balon cu apă și se duse la atac. Era trei —Nina, Raluca și Tyler — vs 10 copii. Până la urmă ce-i 10 copii au câștigat.
— Nu e corect voi erați 10, iar noi eram 3. Zise Raluca udă din cap până în picioare.
— Asta e. Zise Tyler.
Spre deosebire de Raluca, el era mai uscat, dar avea și umbrela.
— Tyler, e seara deja. Hai acasă la Mihai.
— Vin acum.
Emily nu-l văzu pe Tyler așa fericit. Cei doi se duse la Mihai acasă, iar Emily îi povesti lui Mihai tot ce se întâmplase. Mihai nu se putea opri din râs.
Emily se duse repede să doarmă pentru că îi era somn.
CITEȘTI
Prințesa Apelor
Viễn tưởng(A doua carte din Seria Regina Umbrelor. Cartea este scrisă în 2022) Emily află că are o soră mai mică și că aceasta și-a omorât propria mamă ca s-o aducă pe sora sa mai mare în regat. Emily încearcă să își apere regatul de sora sa, Cristina...