Elsa's POV
"Έλσα μου... Θέλεις να μιλήσεις στον πατερούλη σου?" Με ρωτάει ο μπαμπάς μου ο οποίος ήρθε και σήμερα για να με δει με την μαμά η οποία είναι αυτή την στιγμή με τον Αντρέι, ενώ ο μπαμπάς μου περιποιείται τα μαλλάκια μου.
"Σου μιλάω. Σου λέω. Μου αρέσουν περισσότερο οι μπουκλιτσες μου παρά όταν τα έχω ίσια." Απαντάω χωρίς να κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη.
"Μωρό μου... Που ήσουν? Τι σου συνέβη?" Με ρωτάει ξανά ο μπαμπάς μου.
"Τίποτα." Λέω ψέματα μιας και δεν θέλω... Να μιλήσω για αυτό... Δεν πρέπει να μιλήσω για αυτό.
"Πανέμορφη μου κορούλα... Αν κάποιος σε έχει πειράξει πες το στον μπαμπά σου που σε αγαπάει τόσο πολύ. Σε λατρεύει ο μπαμπάς σου και θέλει να κάνει τα πάντα για να είσαι καλά." Μου λέει ενώ παίρνει ένα ειδικό σεσουάρ για τα για σγουρά μαλλιά.
"Είμαι καλά μπαμπά μου... Μην ανησυχείς για εμενα..." Του λέω και τότε εκείνος αρχίζει να στεγνώνει τα μαλλιά μου.
Μόλις τελειώσει κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη και χαμογελάω. Λατρεύω τα μαλλάκια μου. Ειδικά όταν τα περιποιείται ο μπαμπάς μου.
"Μικρή μου βασίλισσα του παγου." Μου λέει και αμέσως γυρνάω και τον αγκαλιάζω σφιχτά.
"Σε ευχαριστώ πολύ μπαμπάκα μου." Του λέω και εκείνος φιλάει τα μαλλιά μου.
"Είσαι πολύ όμορφη. Σε αγαπάω πολύ." Μου λέει και εκείνος και τον κοιτάζω στα μάτια.
"Θα κοιμηθείς μαζί μου? Δεν θέλω να κοιμηθώ μόνη μου." Του ζητάω.
"Αγάπη μου αυτό δεν γίνεται. Εδώ είναι φοιτητική εστία. Δεν γίνεται να κοιμηθώ και εγώ εδώ. Δεν είμαι φοιτητής." Μου λέει και τον κοιτάζω ξανά.
"Να ερθω να κοιμηθώ μαζί με εσένα και την μαμά εκεί που θα μείνετε?" Τον ρωτάω ξανά.
"Ναι κοριτσάκι μου. Αλλά γιατί δεν θέλεις να μείνεις να κοιμηθείς μόνη σου εδώ στον κοιτώνα σου?" Με ρωτάει και αμέσως στο μυαλό μου έρχεται η εικόνα του Όστιν...
Φοβάμαι... Δεν θέλω να μείνω μόνη μου εδώ... Ειδικά το βράδυ.
Θέλω να γυρίσω στο σπίτι μου... Στους γονείς μου.
"Επειδή μου έχετε λείψει." Λέω ψέματα. Δεν θέλω να μπω σε μπελάδες...
"Έλσα μου... Πες μου την αλήθεια. Σε παρακαλώ καρδούλα μου..." Μου λέει έτοιμος να βάλει σε κλάματα και σηκώνω το κεφάλι μου και τον κοιτάζω.
ESTÁS LEYENDO
The Other Half
Humor"Soulmates are not always lovers" Διαβάζει ο αδελφός μου την κάρτα που μας έστειλαν οι γονείς μας και εγώ τον κοιτάζω πονηρά. "Ναι αλλά δεν μπορείς να κάνεις σεξάκι με κάποιον που δεν είναι ο lover σου."