Taksiciye ücreti ödeyip taksiden indim.Geldiğim evin ihtişamı karşısında şaşırmış kalmıştım.
Korumalar beni bahçeden geçirip,kapı dışında kalırlarken
bahçeden ilerledim ve evin kapısını çaldım. Çok geçmeden
Kaan beni kapıda karşıladı.Belli ki beni bekliyordu.Üstü çıplak ve altında sadece siyah pijama altı vardı.Saçları dağınıkken bu haliyle bana oldukça yakışıklı görünüyordu.
"Gelsene içeri."
Onu incelemeyi bırakıp eve girdim.Kaan belimden beni tutarak yukarı kendi odasına götürdü.Kaoıyî açtığında kendi saçları gibi siyahlarla dolu bir odada kendimj bulmuştum.
"Otur."dedi.
Beraber koltuğa oturduk.Elindeki dosyayı bana uzattı.Kalemi verdi.Sözleşmeyi imzalayacağım zaman,
eljmi tuttu."Bunu jstediğine emin misin,ufaklık?Sonra korkma."dedi ve sırıttı.
Başımı oynatarak "Evet."dedjm.
İşin sonunda 10 milyon dolar vardı ve hayallerimi bu parayla gerçekleştirecektim.Bir yıl boyunca Kaan'ın evinde kalacak ve onun her istediğini yapacaktım.
Karşılıģında bana 10 milyon dolar verecekti.
Dosyayı imzaladım ve Kaan'a verdim.
"Burada beni bekle."
Kaan genişçe sırıttı ve dosyayla odadan çıktı.Etrafı incelemeye başladığımda çok geçmeden Kaan geldi.
Kendisi karşı koltuğa oturdu.
"Bir yıl boyunca benim olduğunu biliyorsun."
Başımı salladım.
"O halde ilk önce kuralları açıklayayım.Ama kuralları açıklarken seninle bir oyun oynayacağız."
"Tamam."
"Ayağa kalk ve kıyafetlerini çıkar."
Dediğini yapmakta ilk başta çekinirken yavaşça ayağa kalktım.Çantamı koltuğa bırakırken ilk önce gömleğimin düğmelerini açtım.
Ardından altımdaki eteği çıkarttım.Ayakkabılarımdan sonra çorabimı çıkardım.
Kaan beni titizlikle izlerken güldü.Utanmıştım.
"İç çamaşırlarını da çıkart."
"Şey..."
"Sözleşmeyi unuttun galiba..."
Cevap vermedim.
"Karşı çıkmak yok,Ece."
İç çamaşırlarımı çıkarmamın ardından önünde tamamen çıplak kalmıştım.
Beni baştan aşağı incelerken utançtan yanaklarım kızardı.
Kızlığıma bakarken "Bakire misin?"diye sordu.
"Evet."dedim kısık sesle.
"Güzel."dedi gülümserken
Yanında duran kutuyu bana uzattı.
"Bu nedir?"
"İçindekini şimdi önümde giymeni istiyorum."
Kutuyu aldım ve içinden fantezi ipli iç çamaşırlarını çıkardim.İplerin tamamı taştı ve çamaşırların özel bölgeleri açıktı.
"Şey...Kaan ben bunu giymesem."
Bakışları cümlemle sertleşirken "Hayır.Ve bana ismimle hitap etmeyeceksin.Bana 'efendim'diyeceksin."dedi.
"Peki efendim."
İlk önce sütyeni ve ardından kilotu giydim.Çamaşırlar üstüme tam oturuyordu ve biraz sıkıyordu.Bu yuzden rahatsız oldum.
"Yaklaş."dedi.
Bir iki adım ileri geldiğimde,kendisi ayağa kalktı.Boyu bana göre uzundu bu yüzden yüz yüze gelebilmek için başımı kaldırdım.
Yanıma geldi ve çenemi kavrayarak kaldırdı.Ardından dudaklarıma kapandı.Şaşkınlıkla ağzım açık kalırken,dilini içime itti.
Dillerimiz birbiriyle dans ederken,Kaan resmen dudaklarımı sömürüyordu.Dişleri dudaklarımı delduğinde inledim.İniltilerim ağzının içinde kayboldu.
Kan tadını alırken Kaan dudaklarını ayırdı.
"Kural 2:Seni istediğim zaman öper ve beceririm."dedi.
Eli açık kalan kızlığıma değdiğinde daha fazla inlemiştim.
Vajina Dudaklarımda daireler çizerken,beni kendine yapıştırdı.
"Kural 3:Her istediğimi itirazsız yapacaksın."
Parmağını vajinamdan içeri ittirirken gözyaşlarım akmaya başladı.
"Ahh..."
Eli içimi delip oynarken arkama geçti.Aletini hisseddiğim zaman başımı göğsüne koydum.
"Kural 4:Benim kölemsin.Seks kölem."
Dedi ve açıkta kalan boynumu ısırdı.
"Ahh...A-acıyor..."
Ardından ısırdığı yeri öptü.İçindeki parmağını hızla içimden çıkardı.
"A.acıdı...Acıdı...Acıdı c.canım..."
Kulağımın dibinde gülerek "Acısın...Daha çok acıyacak."
dedi.Ayakta duracak halim yokken Beni kucağına aldı.Kollarımı boynuna dolayıp,aģlamaya devam ettim.Yatak odadından çıktık ve ben kucağındayken başka bir odanın kapısı açtı.
Göğsünden başımı kaldırdım ve gördüklerim karşısında sözleşmeyi imzaldığıma bin pişman olmaya başlamıştım.
****
Uzun zaman sonra hello.Umarım iyisinidir.Yazarınız ölmedi ama devamlı ban yediğim ve hikayelerim kaldırıldığı için ortalıkta yoktum.
Bundan sonra sık atmaya çalışacağım.Öpüldünüz bayss.
Yorum,oy ve takibi unutmayın.💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyun evi
Teen Fiction(B×g) kurgusudur.Köle efendi ilişkisi vardır.+18'dir.Daha fazlası da bulunacaktır.😈