Ben geldimm. Arkadaşlar ben kitaplarım olduğunu unutmuşum o yüzden geç geldi .
............
Şuan kafam nasilmiydi efsane güzeldi abim ne kadar dur dese de arkadaşlari birşey olmaz diyince öküz gibi içmiştim. Tek ayık olan pusati ,abim ise Musa ile yukarı çıkmıştı. Bir anda ayağa kalkınca yalpaladim "nereye " dedi pusat ona cevap vermeden yukarı çıktım. İlk kendi odama girip üstüme eteğim ve cropumu giydim neden bende bilmiyorum. Sonra abimin odasina gitmek için çıktım onu ki üst kattaydi .
Bir anda pat diye odaya girdim ama girmez olaydim . Musa ve abim çırılçıplak,Musa ,abimin kucagindaydi . Hemen geri çıktım abimin gay olucagi hiç aklıma gelmezdi . Vucudumun aşağı taraflarında hareketlen me oldu . Hemen aşağı indim herkez sizmisti pusat hariç . Gidip karşısına oturdum bacaklarımı acarak . "Böyle giyindim ama herkes uyuduğu için kendimi göstericek biri yok " dedim pusat şaşkın şaşkın bakıyordu.
"Tarık ben öyle demek istememiştim "
Dedi ama çok tinlamadim . "Ben havuza girmeye gidiyorum haberin olsun " dedim ve çıktım hava soğuktu ama onu hissetmiyordum sıcaklığımdan . Kolumdan tutuldugumu hissettim "tarık saçmalama bu saate hava soğuk içeri gir " dedi pusat ama dinlemedim ve kolumu ondan kurtarıp havuza atladım tam atlarken onu da çektim oda havuza düştü.Su çok soğuktu hemen kafamı sudan çıkardım. Pusat bana sinirli sinirli bakıyordu "sen salakmisin oğlum bu soğukta girilirmi hem girdin beni niye cekiiyorsun " dedi ona cevap vermedim ona yaklaşıp kollarımı boynuna sardım ve kafamı göğsüne koydum . Ellerini belime koyup konuşmaya başladı "Güzelim iyi misin bak titriyorsun hadi çıkalım" dedi ama onu dinlemiyordum bile ondan ayrılıp havuzun kenarına oturdum .
Yanıma geldi usulca ve bacak arama girdi . Elini yanagima koyup okşadı "güzelim iyi misin birşeyin mi var beni endişelendiriyorsun " dedi birşey demedim . Kollarımı tekrar boynuna sarıp onu kendime çektim ellerim ile ensesindeki saçlar ile oynamaya başladım . Elleri benim bacaklarimdaydi . Dudaklarına yaklaşıp konuşmaya başladım .
"Seni öpebilir miyim "
.........