4

294 15 0
                                    

-Prilicno je vruce ovde. -izgovori nakon skoro pola sata ubitacnih provokacija.

-Jeste. -kazem znalacki.

-Neces da se raskomotis? -pogleda me ispod oka. Visi je od mene. I tako seksi u odelu.

-Necu. Plasim se da ne bi mogao da se zaustavis. -kazem sa smeskom

-A to ne zelimo? -kaze kao roditelj koji prekorava svoje dete

-Nisam jos odlucila. -isprovociram i vidim da ga zatekne moja konstatacija.

-Hm, mislis da ne bi fukcionisalo? -po prvi put govorimo ozbiljno o nama a ne zezamo se.

-Ne mogu da procenim ali mislim da bih te unistila za sve ostale zene. -kazem hladnokrvno i bacim pogled na njega koji je ostao u čudu.

-Zasto si tako sigurna? Mislim da bih pre ja tebe unistio. -kaze samouvereno i vrati se da gleda pravo. Okrenem se ka njemu i privucem mu paznju.

-Mozda u snovima. Ne bi mogao da se nosis sa mnom ni mesec dana, vec bi poludeo i pitao se zasto si jos uvek tu a nikako ne bi mogao da odes. -zavrsim dok me on gleda i analizira.

-Smela bi da se kladis u to? -pita

-Verovatno. -razmislim i kazem.

-Ali neces. -zakljuci i ja se vratim na svoje mesto.

-Necu. -potvrdim

-Delujes opasno kada pricas ali ipak dela govore vise o tebi... -kaze gledajuci u vrata lifta. Namrstim se.

-Sta hoces da kazes? -pitam iznerviramo.

-Nisi spremna na rizik. Uostalom sta je najstrasnije sto si uradila u zivotu? Slomila nokat? -podsmehne se

-Ubila coveka. -izleti mi ozbiljnog izraza lica. Skrenem mu paznju ali nakon dve sekunde krece gromoglasno da se smeje.

-Da.. -kaze ne verujuci ali jos bolje. Ne znam zasto sam to uopste rekla.

-Sta bih imala od opklade? -pitam menjajuci temu.

-Prepumpan ego. -kaze kratko.

-Na sta bi se svela? -pitam razmisljajuci o tome da ga posedujem dok sam ovde sto nije tako lose i onda ga samo sutnem kada se zadatak zavrsi.

-Tebi prepustan pravila, ti treba da me "unistis" - kaze gledajuci u mene. To je zapravo odlican nacin da dospem do informacija koje su mi potrebne.

-Kad pocinjemo? -kazem smeskajuci se.

-Mislio sam da nikada neces pitati. -kaze i celim telom se okrene ka meni i zgrabi me oko struka pribijajuci na sebe.

-Da se rukujemo? -kazem smeskajuci se.

-Postoji  prikladniji nacin. -kaze tik pre nego sto spusti usne na moje. Eksplozija mekoce njegovih usana u kombinaciji sa jakim aftersejvom je ubitacna po mene i pocinjem sama da mu se dajem. Pribija me uz vrata lifta dok ja dizem ruke i uvlacim ih ispod njegovog odela osecajuci toplu i najezenu kozu. Prorezi u mojim usnama na sta se ja nasmesim. Iskoristi trenutak i i ugrize me. Jauknem ali mi brzo pokupi usne u njegove oporavljajuci ih. Ruke postepeno spusta i istrazuje moje telo. Jedna ruka mu napusta moje obline i na tom mestu ostane supljina. Osetim pomeranje lifta i istovremeno vracanje njegive ruke. Otvorim oci odvajajuci usne od njegovih  i pogledam ga zaprepasceno.

-Ti si zaustavio lift? -nakezi se.

-Opklada ne vazi. -odgurnem ga i okrenem se ka vratima lifta.

-Šta? Zbog čega? -ne mogu da verujem koliko puta me je preveslao.

Diskretna Where stories live. Discover now