Hampir sebulan dh x mengadarkan hubungan intim dgn pelajar ustazah ummi kembali gersang akibat kurang layanan dari suami, si suami ustazah asyik layan bini no 2 mana taknya 3 minit dh tewas hubungan suami isteri terus berdengkur...
Pada ari ahad ada kenduri kawin saudara suaminya, ustazah pakai baju jubah ketat sikit warna biru di padan pula tudung labuh, setelah tu ustazah pakai ketiak pad utk kurang bau dan peluh akan tertapi ia tetap basah dan berbau kepam masam.
Selang 30 min Ustazah dan suami pun sampai ke kenduri kawin, cuaca panas terik membasahi tubuh tetamu majlis kenduri selang 40 min mereka pun pulang.
Setelah sampai ke rumah ustazah x basuh jubah masam tu malah ia simpan sangkut dgn hanger gantung di bilik stor. Pada subuh seperti biasa siap2 utk keje ustazah pakai balik baju santin biru kebaya johor dan ketiak pad sambil fikir rancangan utk memuaskan nafsu dajjal.
Pukul 7 pagi sampai ke sekolah menuju office bilik guru seperti biasa aktiviti awal pagi seperti guru2 lain ustazah akan semak jaduah kelas dan juga buku teks pelajar.
Selang beberapa jam pukul 12 cuaca sangat la panas ni la masanya memulakan rancangannya utk mencari mangsa utk kepuasan seks nafsu sundal.
Ustazah meminta tolong seorang pelajar perempuan dgn alasan utk tolong angkat buku tesk.
Sedang student tu tgh menolong angkat buku tek ke rak buku bahasa Arab ustazah selak tudung dan mencabut kedua pad tu dan memangil anak murid.
"Huda mari sini sekejab ada benda ustazah nak bagitahu.
Baik la ustazah sy datang".
"Awat la berpeluh ketiak tu huda, nah ni ambik pad ni kesat ketiak tu bagi bersih" .
Didalam hati ustazah berkata fuhh mmng padu double bau ni mmng puas la aku kerja budak nnti.
"Ohh sry ustazah sy malu ustazah tegur mcm tu mmng ari ni panas banyak sy tolong cikgu2".
Bagus kamu ni bertuah la ayah ibu kamu dapt anak mcm kamu.
"Ustazah pad ni baik buang je dh kotor bau busuk masam gila wekk wekk nak termuntah cium pad ni."
Ishh budak ni yg kamu pi cium tu dh kenapa mmng bau kepam masam bertamba la baunya".
"Hehe sambil huda tersengih2".
"Huda nnti kamu panggil bdk form 4 namanya aiman yg fail exam ustazah nak bagi hadiah".
"Hadiah apa tu ustazah bertuah la student kesayangan ustazah hmm".
Ada2 je kamu ni dh pergi cpt nnti habis kelas pulak".
Sementera huda pergi memberitahu pelajar lelaki tersebut. Ustazah tarik langsir, tutup kipas dan juga tingkap, setelah 30 min aiman pun datang, kamu berdiri di situ.
"Knp fail exam kali ni dh 3 kali gagal klu x suka belajar Arab ckp jela nnti sy ckp dgn panitia guru tukar kamu duk dlm kelas tercurut biar la kamu berkwn dgn bdk2 jahat x der masa depan nak tak?".
Sambil membebel ustazah lentik kan badan dan mengangkat lengan ketiak basah kerana panas akibat menunggu di dalam bilik yg tak der kipas hampir keseluruh badan ummi basah tu juga satu plan yg dh ada dlm minda ustazah.
Ustazah ummi dpt rasakan si Aiman tu menahan nafas sambil terbeliak matanya."
Oleh kerana kamu fail exam ponteng kelas ustazah nak bagi hadiah nak tak" ?
"Aiman berkata nakk hadiah apa ustazah mcm tak sedap hati je".
Pi tutup pintu dulu lepas tu kunci". Baik lah ustazah".
Selepas dh tutup Ustazah terus meluru laju himpit aiman dgn buah dadanya yg besar saiz 42, ni la hadiahnya sambil membisik ke telinga pelajarnya ustazah angkat ketiak lengannya yg chubby terus terkam kepala pelajarnya disuarkan muka Aiman tu ke ketiaknya lalu kepit tekan dalam kepala Aiman,
"sedap syg cium lagi bau syurga harum ni jgn nak melawan kena teruk lagi."
Ohhh ohh ustazah ahh sy nak pengsan bau ketiak ustazah ni tolong sambil tercungap2 hidu ketiak.
Selang beberapa minit Ustazah buka jubah masam tu dan angkat ketiak
"nahh ni balasanya"
lalu hidu lagi ustazah buka kedua2 pad di celah ketiaknya lalu terus tekap ke hidung Aiman sambil sentuh kote pelajarnya.
Ustazah berkata sedap sayang cium lagi sampai ustazah suruh behenti, "kamu nak tau tadi masa huda pelajar gemuk tu.
tolong ustazah, ustazah bagi pad ni lekat kt ketiak huda lalu lepas je kesat ketiak, lekat balik ke ketiak ustazah bau nay mesti double busuk hehe sambil tersengih.
"Jom buka boxer kamu baring ke lantai" baik ustazah".
Lepas Aiman buka je boxer ustazah pun kulom kote eman dgn rakus,
"ohhh ahh sedapnya ustazah slurpp slurpp mmmm slurpp bunyi hisapan ustazah seperti pornstar.
Jgn panggil ustazah panggil je ummie ok sayang?
Nahh tetek besar hisap puas2"
Aiman bagai kan dirasuk setan terus hisap dgn rakus ohh sedapnya isap tetek ummi lagi puas2".
Sambil lancap kote Aiman ustazah tidak lupa mengangkat ketiak utk anak muridnya cium dan jilat puas2.
Beberapa minit kemudian ustazah buka kain dan juga spender bagi ke Aiman melayan seks fetis nya, kini pasangan guru dan murid telah pun bogel, lalu ustazah pun memasuk kote eman ke dalam cipap
"ahhh uihhh sedap umi", ustazah hayung kan punggung perlahan2 sedapnya eman ahhh ahh ahhh sambil cium ketiak kini eman berada di kemuncak nafsu nya.
Selang 10 minit eman terasa nak pancut, "ahhhh umi sedap ummi rasa nak pancut dh ni"
pancut syg puas kan ummi uishh lagi laju lagi sedap kote muda",
Ahh ummi sedapnya terima la eman umi maafkan eman jika selalu ponteng kelas ye ummi ahhhhhhhh cut cutt Cutt berdas2 tembakan air mani ke dalam rahim ustazah umi.
Sedang kedua2 hamba allah sedap melayan nafsu zina setan tiba2 ada org ketuk tokk tokk helo assalamulaikum ada sape kt dlm bilik?
Kata Ye saya tgh buat kelas kauseling ni pelajar saya 20 min sy keluar.
Rupanya cikgu yati nak menggunakan bilik tu utk pelajarnya sesi kelas petang.
"Ohh akak rupanya sry menggangu nnti lepas ni sy guna bilik ni tau ok" .
"Allright" jawab ustazah.
Setelah itu pasangan zina kembali memakai pakaian masing2 dan eman ingin cium ketiak buat kali terakhir, ustazah tanpa membuang masa.
Mengambil tali bra terus mengesat saki baki peluh yg berada di buah dada dan ketiak lalu kembali memakai pakaian baju kurung kembali.
"nah ni jgn buat lancap pulak".
Aiman pun mengambilnya sambil cium pipi ustazah. Terima kasih ummi sayang umi, eman akan belajar betul dan buat terbaik love you".
Terus Aiman buka pintu melihat kanan dan kiri berlari pergi ke kelas.
Ustazah umi tersengih2 senyum sambil membuka sedikit kain dalam memegang cipap yg kini basah dgn air mani lalu terus jilat jari yg terkena dgn air mani Aiman.
Tamat!!! Nak cerita baru kasi vote