İtadori Yuji Headcanon smut
。◕‿◕。。◕‿◕。。◕‿◕。。◕‿◕。。◕‿◕。。◕
ʘ‿ʘʘ‿ʘʘ‿ʘʘ‿ʘʘ‿ʘʘ‿ʘʘ‿ʘ
★ Her zaman ilk senin iznini ister.
★ Çok büyük değil, 16, 5531cm, fakat Senin içine alamayacağın kadar kalın.
★ İçine her girdiğinde gözlerini kısar ve homurdanır. Asla inlemez.
★ Senin sıcak ve kadife içine her girdiğinde adını anar.
★ Kirli konuşmayacağını sanma, Çok konuşur.
"Benim sikime bu kadar mı muhtaçsın, seni sürtük, Benim sürtüğüm. Sadece benim."
★ Sen dur diyene kadar durmaz hızlanır, en sevdiği pozisyon da doggy pozisyonudur.
★ Senin uzun saçlarından tutup kafanı geriye yaslar alttan da kalçanı feth eder.
★ Her kalçana vurduğunda, Biraz daha morarır. Bunu seks esnasında anlamazsın
Ama işiniz bittiğinde o tarif edilemeyen acıyı dibine kadar yaşarsın.★ Ona 'daddy' demeni,.yani babacık demeni çok seviyor.
★ Temizdir, Tüylerini her zaman alır, senin yanına kirli gelmeyi istemiyor. Ve de diğer nedeni de seks yaparken rahatsızlık vermesi çok gülünç olacağını düşünüyor.
★ Seni becerirken, çok sadist biriymiş gibi geliyor.
"Bu vücudu benden başka kimse beceremez bebeğim, sen benimsin"
★ Sana her işten geldiğinde Muhteşem gecelikler getirirdi. Artık ekbiselerinizden çok geceliğiniz var.
★ Fakat nerede ise her gece seks yaptığınızdan hepsi paramparça oluyor.
★ Bazenleri, seni yarının yokmuşcasına becerir. Ama bedelinde öder.
★ 24 Saat sana bakıcılık yapmak ile geçirir.
★ Her sabah günaydın öpücükleri.
★ Kısa bir etek giydiğinde. Eteğini kaldırıp bugün hangi külodu giydiğine bakar, fakat anlina bir tane de tokat yer.
★ Bana kalırsa dar kıyafetler giyme. Fena halde azıyor.
★ PDA sevmiyor fakat denemek de istiyor.
★ Asla seni paylaşmaz.
★ Sen başka erkeğe bakamazsın onda başka kıza bakamaz.
★ Kalçana sert tokatlar atar.
★ korku filmi izlediğinizde senin korkup onun koluna sokulduğunda kahkaha atıyor. Ardından dudağına öpücük kondurup filmi korka korka izlemeye başlarsın.
★ Onun sende en çok sevdiği şey dudakların, kalçaların ve göğüslerin.
★ Seni asla bırakmaz ve senin ile ciddi bir ilişki düşünüyor.
Bay bay ❤️❤️❤️🥳🥳🥳
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JJK! HEADCANON, ONESHOT, QUOTES , TEPKİ
RomanceJujutsu Kaisen Fem. Reader olacak çoğunluk ile smut içerir. İyi okumalar.