West zăpăcindu-mi telefonul înseamnă că e pe cale să-și piardă mințile. La naiba, cred că s-a întâmplat deja asta. Până acum, probabil c-a început să se gândească la ce e mai rău și, sincer, nu sunt sigură că 'cel mai rău' nu e ceea ce tocmai s-a întâmplat — să fiu încolțită și amenințată.
Va dori un răspuns pentru motivul pentru care i-am ignorat apelurile și mesajele în noaptea asta, un răspuns pentru motivul pentru care ne-am întrerupt planurile de a ne întâlni după ce s-a întors de la Casey. Dar nu pot intra în detalii cu el. Cu cât știe mai puține, cu atât mai bine.
Și cu cât voi scăpa mai repede din acest oraș nenorocit, cu atât vom fi cu toții mai bine.
La semnal, Jules sună, urmată de Lexi, apoi de Scar. Ignor toate cele trei apeluri și continui să mă mișc. Există un ceas invizibil deasupra capului meu și, potrivit lui Vin, e pe ducă.
Dacă-l cunosc pe West, probabil c-a recurs deja la a cutreiera străzile din Cypress Point, căutându-mă, vânându-mă. Dintr-o dată, regret că nici măcar nu i-am trimis un mesaj pentru a-i spune că sunt bine.
Ceea ce e o minciună completă, de altfel. Sunt orice în afară de bine. Sunt o epavă.
O asemenea epavă încât, în momentul în care am putut vedea prin lacrimile induse de furie, am smuls imediat valizele din dulap și le-am umplut cu orice am considerat esențial. M-am ținut tare o vreme, dar lacrimile au revenit. Apoi, împachetarea s-a transformat într-o criză de plâns, care apoi s-a transformat în mine năucind toate rahaturile cu pumnul din furie pură.
Telefonul îmi sună din nou și e West, așa cum am presupus că va fi. Sunt conștientă că-și face griji, dar acum am o minte unică și îmi spune să iau ceea ce-am venit să iau din această parte a orașului, pentru a pleca.
Repede.
Mă uit la ferestrele întunecate ale unei case pe care n-am mai vizitat-o de ani de zile. Și pentru un motiv întemeiat. Am destule probleme în viața mea așa cum e.
În clipa în care piciorul meu atinge treapta de jos a verandei, o rafală rece de vânt mă lovește cu putere. Ca un semn de prevestire care mă avertizează să nu fac asta, îndemnându-mă să mă învârtesc și să mă întorc acasă fără să bat la ușă.
Numai că monstrul care s-a apropiat puțin prea mult în seara asta a făcut această vizită complet necesară. Dacă nimic altceva în viața mea nu iese bine, atunci cu siguranță nu voi eșua în a-mi proteja sora.
Un câine latră și mârâie de cealaltă parte a pragului când ciocăn, iar paranoia mă face să mă uit peste umăr. E atât o binecuvântare, cât și un blestem că lumina verandei nu e aprinsă. Deși apreciez că pot să mă integrez în noapte, asta înseamnă, de asemenea, că nu-mi pot vedea clar împrejurimile. Fiind o fată care a trăit în partea de sud toată viața ei, cunosc pericolele care se ascund în întuneric.
CITEȘTI
Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)
Teen FictionWest Golden - Protector feroce. Alesul. Sportivul îngâmfat pe care am vrut cândva să-l ucid cu mâinile goale este acum singurul în care am încredere cu inima mea. Într-un oraș plin de corupție și secrete întunecate, să știi cine e de partea ta devi...