GİRİŞ

239 11 3
                                    

"MAVİ GÖZLÜ BU BEBEK MAVİ GÖZLÜ"

Mart 2000

Yeni doğan bebek ağlıyodu içli içli daha yeni doğmuştu babası yanında yokdu annesi ölmüştü dışarda bekleyen 3 insan vardı Murat Aysel teyze ve melek abla.

Bebeğin babası asker olduğu için görevdeydi, ya bebek yada anne seçilcekti hiç kimse bu tercihi söylemedi, hiç kimsenin ağzından tek bir kelime bile çıkmadı, doktor seçmişti.
🌺
" Haydi ne duruyorsunuz getirin malzemeleri bebeği alıyoruz".
" Doktorum babasınada sorsaydık"
Doktor derin bir nefes alarak," bu kızımızın babası asker tekrar ediyorum asker!, şimdi ben karar verdim ve çoçuğu doğurcaz hadii bidaha tekrar etmicem hemşirem!"
Hemşire kafa sallayarak malzemeleri getirir...

Bir saat sonra...

Aysel ağlaya ağlaya" Ah! benim mavi gözlüm kader bu işte ağlama"
Murathan hiç bı şey anlmayarak " anne anne bu bebek mavii gözlü maviiii"
Melek bir nefes alarak " murat gel seninle dışarı çıkalım"
Murat mız mızlanarak " hayır ben bu mavi gözlü kızın yanında kalıcam "
Melek, " gel dedim murat gell! Bidaha demicem "
Murat, " off iyi tamam geliyorum, bayy bayy mavi gözlü kız "

Murat iki yaşındaydı , siyah saçlı ela gözlüydü. Aysel teyze ve bebeğin annesi gül teyzeyle kalıyorlardı asker eşiler, lojmanda kalıyorlardı.
🌺
Doktor bı nefes alarak çıkıp, " başınız sağolsun anne öldü maalesef bu tatlı boncuk kız doğdu."
Doktor bebeğe bakarak," eğer büyünce karşılaşırsak sana ilk ne mesleği okuyosun dicem tamammı doktor aysele bir gülümsemeyle döndükten sonra," benim çok istediğim bir şey var ama tabikide siz bilirsiniz benim çoçuğum olmadı olmasını isterdim tabii hep Asena olmasını isterdim eğer sizinde arzunuz varsa bu kızın ismini Asena koymanızı çok isterim."
Aysel teyzenin gözünden damla damla yaş akarak," kalp kalbe karşırmış anneside öyle isterdi "
" Sevindimm ben gidimm tekrardan başınız sağolsun ".
🌺

Murat mız mız bir şekilde yürürken ablası meleğe dönüp " melek apla sence mavi gözlü kızın ismi nedir"
Melek, " bilmemmm murat hadi sen yürü bakalım biraz hava al anne sonra gelicek tamammı"
Murat, " tamam apa"
🌺
Mustafa koştura koştura hastaneye daldı arkasından ise kerem.

Mustafa" merhaba karım doğumhanenin hangi bölümünde ismi gül "
" Şu tarafta"
Mustafa hızla koştuktan sonra bir nefes alıp durakladı. Hiç ağlamayan ciddi duran Mustafa ayyıldız şuan ağlamaklı olmuştu dişlerini sıktı ellerini yumruk yaptı ve yavaş adımlarla kızına yaklaştı bı aysele baktı bi bebeğine
Kerem nefes ala ala " doğmuşmu güzellik" derken sağa sola bakıp durdu.
Aysele dönüp " yenge nerde"
Aysel derin bir nefes aldıktan sonra " öldü, gül öldü, can yoldaşım öldü "
Mustafa bebeğine bakmaya devam eder, eder, eder...
🌺


DAĞ ÇİÇEĞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin