Utanç 🔥

1K 25 2
                                    

Yeni bölümden herkese selamlar bölüm söz verdiğim gibi geldi çok uzatmayayım keyifli okumalar 😍
Oy ve yorum bekliyorum ballarim 🌾
Rojhat ve rojin arjeni görüp hastaneden el ele çıktılar arabalarına binip Mardin'e gitmek üzere yola çıktılar Rojhat berzana gideceklerine dair bir mesaj atıp yola devam etti .
Rojin:Uf sıkıldım ben şarkı aç Rojhat.
Rojhat: Açayım güzelim ne istersiniz?
Rojin:Sefo imparator
Rojhat:O ne be
Rojin:Bekle ben açayım bağlamayım arabaya.
Rojhat merakla şarkıyı bekledi açılan şarkıyla rojinin bağırıp söylemesi bir oldu.
Rojhat: Güzelim Rojda varken sefo ne ya?
Rojin:Otur paşam izle hitet uzak yolunda aa ..
Rojhat gülümseyerek karısına bakıyordu tekrar yola döndü bakışları.
Rojin hiç durmadan söyleyip arada kocasının boynuna öpücük bırakıyordu.
Rojhat:Güzelim rahat dur beni zorlama.
Rojin:Aşkım oğlumuzda sana benzerse.
Rojhat:Dünya bı tane daha rojhatı kaldıramaz.
Rojin kahkaha atıp rojhatı sertçe öptü,daha rojin ne olduğunu anlamadan kendisini rojhatın kucaginda buldu ve araba durmuştu.
Rojin:Neden durdunki?
Rojhat:Beni zorlama  demiştim bebeğim.
Rojin: Naptım ki?
Rojhat: Ölürüm ölürüm sana ölürüm.
Rojin kikirdayip kocasının boynunu öptü.
Rojhat: Aynı performansı akşamda bekliyorum bebeğim.
Rojin:Olmaz oğlum kızar.
Rojhat kaşlarını çattı.
Rojhat:Kim lan o benim karımı benden alıyor.
Rojin:Senin oğlun.
Rojhat kahkaha atıp rojini koltuğuna geri oturttu ve dudağına sert bir öpücük bıraktı.
Sonunda Mardin'e varmislardi .Rojin uyuya kalmıştı Rojhat arabadan inip küçük karısını kucağına alıp içeri taşıdı.Avluda oturan ailesine özlemle baktı hepsini çok özlemişti.
Rojhat:Rojini bırakıp geliyorum.
Sanem hanım:Olur oğlum tabi bırak kıyamam ya yorulmuş.
Rojhat küçük karısını yatağa koyup üzerine o uyanmadan pijama takımlarını giydirdi üzerini örtüp hafifçe yanağından öptü ve avluya inip özlediği ailesini kucaklayacaktı.
Rojhat: Ozledim lan.
Bekirbey:Amcam gelbi sarılayım nasıl özledik.
Rojhat amcasına sarılıp elini öptü iki halasinada sarılıp ellerini öptü son olarak arkın yengesininde elini öptü ve sederlerin birine oturdu.
Rojhat:Cimcime Rojda nerde?
Bekirbey:O ders çalışmak için kütüphaneye gitti gelir akşam.
Sanem hanım:E naptınız bakalım himm bide arjen kızımız nasıl oldu?
Rojhat:İlk öncelikle arjen iyi agah yanında.
Herkes şaşkınlıkla Rojhata bakıyordu abisi varken agah ne alaka diye.
Rojhat:Agah ve arjen sevgili.
Arkın hanım:Neee
Bekirbey:Bizim oğul sonunda evleniyor he .
Sanem hanım:Bı dakika şimdi bunlar ne ara nasıl?
Rojhat olanları baştan anlatıp ailesindekilerin soru işaretlerini giderdi.
Arjin:Arjen ne alaka olmaz o kız bizim aileye olmaz hem çok havalı ve açık saçık giyiniyor Rojda o gün onun sosyal medya hesabını açtı resmen çıplak.
Rojhat :Neyse bizi ilgilendirmez biz kendimize bakalım onların hayatı onların kararı.
Arjin hanım çok sinir olmuştu ona göre arjen asla bu aileye layık değildi o çok modern bir insandı,Rojhat uzun uzun ailesiyle sohbet edip Semiha halasını öpüp yukarı odaya çıktı oda çok yorulmuştu güzel bir duş alıp üzerine bir eşofman altı giyip karısının yanına uzandı onu göğsüne çekip saçlarını öpüp uykuya daldı en huzur bulduğu yerde memleketinde.
Agah uyuyordu arjen agahı izleyerek yanağını okşayıp arada öpüyordu agah gözlerini açıp ona aşkla bakan kadına tebessüm edip dudağına yapıştı arjende ona karşılık verdi agahın çalan telefonuyla ikisi ayrılmak zorunda kaldı.
Arjen:Kim arıyor?
Agah:Kaynanan.
Arjen Kıpkırmızı kesilmişti .Agah telefonu açıp konuşmaya başladı.
Agah:Alo arjin Sultan
Arjin: Nasılsın oğlum?
Agah:İyiyim sultanım sen?
Arjin:Ben kötüyüm.
Agah:Niye noldu sultanım kim üzdü sultanımı?
Arjin:Sen.
Agah:Benmi naptım ki ben?
Arjin: Oğlum Allah aşkına arjenle sevgiliymissiniz o kız bizim aileye yakışmaz çok açık giyiniyor burnu bir metre havada olmaz annem.
Agah sinirlenmişti kimse onun kadınına böyle sözler söyleyemezdi.
Agah:Anne bu benim hayatım ve benim kararım herkes buna saygı duymak zorunda.
Arjin:Ama oğlum
Agah:Aması yok
Agah telefonu kapattı ve ona dolu gözlerle bakan sevgilisine sarılıp öptü.
Agah:Şışşt yapma sevgilim annemi takma ben nasıl berzanı takmıyorsam sende onu takma kiyamam sana ölürüm.
Arjen:Ama annen benim hakkımda neler düşünüyor ben öyle biri değilim.
Agah: Biliyorum annemde seni tanıyınca sevecek annem kötü biri değil bitanem.
Arjen: Oylemi diyorsun?
Agah:Tabiki.
Arjen sevgilisine sarıldı .Kapı çalındı içeri gelen doktorla ikisi doktora odaklandı.
Doktor: Hastamız kendini nasıl hissediyor?
Arjen:Çok iyi lütfen taburcu edin .
Doktor gülümseyip konuşmaya başladı.
Doktor:Arjen sonuçların şuan çok iyi taburcu ederim  fakat yaralar hala duruyo onların bakımı çok önem arz ediyor.
Agah:Siz merak etmeyin biz dikkat ederiz .
Doktor:Pekala toparlanıp çıkabilirsiniz geçmiş olsun tekrardan.
Agah baş selami verip  arjenin giysilerini dolaptan çıkardı.
Arjen:Sen dışarı çıkabilirsin ben giyinip geliyorum.
Agah:Olmaz öyle şey yaraların var dikkat etmemiz lazım.
Arjen ne kadar dil döksede  agah kıyafetlerini çıkarmıştı bile sadece iç çamaşırla kalan arjen normalde hiç takmazdı ama şuan utancından yerin dibine batacak gibi hissediyordu agah Arjene asla kötü gözle bakmadan giydirip saçlarından öptü.
Agah:Utanma benden ömrüm ben senin kalbini sevdim kalbini ölürüm sana ölürüm.
Arjen:İyiki varsın.
Agah ve arjen hastaneden beraber çıkıp agahın arabasına bindiler arjen abisine haber verip eve geleceklerini söyledi.
Rojin uyanmıştı Rojhat onu göğsüne yapıştırmıstı rojin tebessüm edip karnına baktı bebeği altı aylık olmuştu ve karnı hafiften belirgin rojin diğer kadınlar gibi çok kilo almamıştı hatta biri dışarıdan baksa yeni hamile derdi ama doktor normal olduğunu söylemişti ona .Rojin karnını okşayıp sevdiği adamın yüzünün her zerresini öpmeye başladı sonunda dudağını öpünce Rojhat uyanıp karısının dudaklarına yapıştı nefessiz kalınca birbirlerinden ayrıldılar
Rojhat: Doyamıyorum  sana kadın doyamıyorum.
Rojin: Aşkım
Rojhat: Efendim güzelim
Rojin:Doktor bana ne dedi biliyormusun.
Rojhat tek kaşını kaldırıp rojine baktı.
Rojhat:Ne dedi?
Rojin:Bir süre sonra birliktelik yasakmış.
Rojhat direk oturur pozisyona geçip.
Rojhat:Ne demek yasak ne nasıl?
Rojin kocasının şuanki haline kahkaha atıp rojhatı sertçe öptü.
Rojin:Şaka yaptım şaka bide aglasaydin.
Rojhat hızla kalkıp telefonundan doktoru aradı.
Rojhat: Birlikte olmamızda bir sakınca varmı yada olacakmı?
Rojin başından kaynar su dökülmüş gibi hisetti şuan utancından olebilirdi.
Doktor:Sizede merhaba Rojhat bey bir sakınca yok birliktelikten.
Rojhat: Teşekkür ederim İyi gunler.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin