Kötü biri olabilirim ama bunda gayet iyiyim
۰Tamiko۰
"Kimsiniz?"
"Bu gece evinizde uyuyabilir miyim?"
"Neden ve kimsiniz?"
"Ben Shino'nun Jinchuriki'siyim ismimde Tamiko, Uchiha Tamiko"
"Shiro diye bir Bijuu yok- bir dakika sen Uchiha mı dedin az çönce?!"
"Evet Uchiha dedim ayrıca Shiro diye bir Bijuu artık var"
"Sen İtachi'nin yanında götürdüğü kız mısın?"
"Evet, şimdi evine gelmeme ve kalmama izin verirsen her şeyi baştan anlatırım olur mu?"
"Geç içeriye"
Geçmem için kenara çekildi ve geçmemi bekledi eve girmeden önce İno'nun olduğu yere son bir kere daha baktım şu anda kıskançlıktan çıldırdığını hissedebiliyordum. İçeriye geçtikten sonra salona geldik
"Hadi anlatmaya başla artık"
"İnsan bir 'çay içer misin?' yada 'aç mısın yemek yer misin?' diye sorar be"
"Anlatacak mısın, anlatmayacak mısın?"
"Tamam ya anlatacağız işte bir oturup soluklanayım yoldan geldim yani"
"Kapının yerini hatırlıyorsun değil mi?, hatırlamıyorsan gösterebilirim"
"Tamam, tamam sakin ol başlıyorum"
"Zahmet olmazsa başlarsan çok sevinirim"
"Zahmet olur ama anlatayım hadi. Başta ablam ve İtachi-san nişanlıydı ama bir ablamla birlikte gün eve geldiğimizde İtachi-san ve ailem oturuyorlardı ama annem ağlıyor babam ise onu teselli ediyordu ablam neler olduğunu sorduğunda İtachi-san bize durumu anlatmıştı dediklerine göre Uchiha klanı Konoha'ya bir saldırı yapmayı planlıyormuş İtachi-san'da hem Konoha hem de Uchiha'da aynı anda çalıştığı için ve Uchiha klanının liderinin oğlu olduğu için Uchiha'ların en az şüphelendiği kişilerden biri olduğu için köyü koruma görevini o almış ya Konoha'yı yada Uchiha'yı seçecekmiş ama o Konoha'yı seçmiş ve klanını yok etmeye mecbur bırakılmış ama biricik kardeşini ve sevgili nişanlısının isteği üzerine nişanlısının kız kardeşini öldürememiş ve sırf onlar yaşasın diye Hokage'ye yalvardı daha sonra ise nişanlısının kız kardeşini yani beni her şeyi bildiğim ve Hokage'nin ben kız sen erkek olduğunu ve Uchiha soyunu devam ettirip yeniden klanımızın büyüyeceğini ve tekrar Konoha'ya savaş açıp atalarımızın intikamını alacağımızı düşünüyordu hem bu yüzden hem de sana gerçekleri anlatamayacağı için seni götüremedi ama beni götürmek zorunda kaldı"
"Yani İtachi'nin bir suçu yok muydu?"
"Evet şimdilik benimle idare edeceksin ama ayrıntıları İtachi-san'dan öğrenirsin. Yakında gelecek galiba.."
"Tamam"
"Bana mı öyle geliyor fazla mı sakin karşıladın?"
"İtachi gelince ondan her şeyi ayrıntılı bir şekilde öğreneceğim o gelince de duruma göre ya bu dünyayı yıkacağım yada İtachi'yi öldüreceğim o zamana kadar da dediğin gibi seninle idare edeceğim galiba.."
"Neyse ben nerde uyuyacağım acaba?"
"Ben yalnız yaşayan bekar bir gencim yani sadece bir yatağım var ve sende bende yerde uyumayacağız çünkü benim yarın dinlenmiş olmam lazım seni de kibarlıktan dolayı yerde yatırmayacağım bu yüzden birlikte uyuyacağız"
"Keşke bu kibarlığını evine geldiğim ilk dakika gösterseydin"
"Birazcık sus, yanıma gel ve otur"
"Nereye?"
"Kucağıma"
"Ne dedin?!"
"Gel yanıma ve kucağıma otur dedim"
"Aaa namus elden gidiyor benim!"
"Hadi yeter bu kadar şaka gel ve otur"
"Neden?!"
"Hokage'nin korktuğu şeyi gerçekleştirelim ve Uchiha sayısını arttıralım ne dersin?"
"Sapık herif ne diyorsun yaa?!"
"Neden sapık diyorsun?"
"Çünkü resmen bana seks teklif ediyorsun!"
"Seks kelimesi geçmedi bile cümlemde sadece seks yaparak mı Uchiha sayısını arttırabiliriz?"
"Nasıl çoğaltacaksın peki?"
"Çok kolay bunshinler ile"
"Ama onlar bir süre sona yok olurlar"
"Evet ama bir süreliğine de olsa Uchiha sayısı artar"
"Neyse hadi uyuyalım"
"Hadi gel"
"Oturabilir miyim?"
"Nereye?"
"Kucağına"
"Asıl benim namusum tehlikede sen buradayken!"
"******"
"Bilmem, oturmak istersen otur"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasuke x Okuyucu
FanficItachi Uchiha tüm klanı yok ettiği gün kardeşi dışında nişanlısının kız kardeşini de öldüremez ama Sasuke ve Tamiko'nun bir farkı vardır Itachi kardeşini Konoha'da bırakır ancak nişanlısının kız kardeşi Tamiko'yu yanında götürür Akatsuki'ye katıldı...