Jin
Çıkıyonuz muJimin
Biz okuldayız amkNamjoon
Jungkook'un hocayı kesmesini izliyoruzHoseok
Abayı yakmış amk çocuğuJin
Bekleyin amk geliyorum★
Ders zili çalalı 5 dakika olmuştu. Üçüncü ders,din dersi. Jungkook heyecanlı bir şekilde girecek öğretmeni bekliyordu. Eski öğretmenleri mi girecek yok yeni gelen öğretmen mi çok merak ediyordu. Arkadaşları ise onun bu sevimli haline gülmeden edemiyordu.
Yedinci dakikakın sonunda sınıfın kapısı açıldı. İçeriyi dolduran ayakkabı sesleri ve kapıdan giren beden Jungkook'un kalbinin yerinden çıkacak kadar şiddetli atmasına sebep oldu.Derslerine giren öğretmen Kim Taehyung oldu. Tahtanın tam önünde durmuş ve ne yapacağını bilemez gibi davranıyordu. En son öğrencilere selam verdi ve kendini tanıtmaya başladı.
“Merhaba arkadaşlar. Ben yeni Din kültürü öğretmeniniz Kim Taehyung. Bu okula yeni atandım ve aslında bugün meslek hayatımın ilk günü. Bu nedenle heyecanımı hoş görün. Bu günden itibaren Din Kültürü derslerimizi birlikte işleyeceğiz ancak bugün ilk gün olduğu için sadece tanışma ile geçsin istiyorum. Dersime ilgi göstermenizi isterim ve gösterdiğiniz ilginin karşılığını sözlü notlarıyla alırsınız. Şimdi sırasıyla kendinizi tanıtmaya başlayın.”
“Hoca çok mal bir şey amına koyayım.”
“Oğlum çok yakışıklı.”
Aradan gelen fısıldaşmalar son bulduğunda herkes kendini tanıtmaya başladı. Fakat sıra Jungkook'a geldiğinde hiçbir öğrencide yaşanmayan bir şey yaşandı.
Jungkook ayağa kalktığı anda sesi titremeye ve nefesi kesilmeye başladı.
Çok heyecanlanmıştı.“Sakin ol,su içmek ister misin?”
“Efendim dışarı çıkabilir miyim?”
“Elbette.”
Jungkook dışarı çıktığı anda kendini yere attı. İlk defa böyle bir şey oluyordu. İlk defa kalbi böyle hızlı çarpıyordu. Bu his korkunç ama aynı zamanda çok güzeldi. Kendinden beş yaş büyük birine bir şeyler hissetmek ve o hislerin bir anda böylesine büyümesi doğru muydu bilmiyordu ama şundan emindi,öğretmeninden gerçekten hoşlanmıştı.
“İyi misin?”
Arkadasından gelen sese baktığında öğretmeninin orada durduğunu gördü. Elinde bir su şişesi ile ona doğru geliyordu.
“İyiyim,özür dilerim neden bu kadar heyecanlandım bilmiyorum.”
Bay Kim gülümsedi.
“Herkesin başına gelebilecek şeyler,önemseme. Su içer misin?”
“Olur.”
Jungkook şişeyi aldı ve kafasına dikti. Birkaç yudumda biten şişeyi Bay Kim eline aldı ve çöpe attı.
“Adın ne?”
“Jungkook.”
“Memnun oldum Jungkook,ben kendimi zaten tanıttım. Sen bana Bay Kim diyebilirsin.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
God's Curse
FanfictionEğer bir Tanrı'ya inanıyorsanız onun emir ve yasaklarına da uymak zorundasınızdır. Onun günah olarak saydığı hiçbir şeyi yapmamalısınız. Aksi takdirde sonsuz ateş ile cezalandırılırsınız. Ve Tanrı'nın en büyük günahı eşcinselliktir. Kulların yaratıl...