Denki nechápal. ,,j-jak to víš?"
,,nejsem zase až tak blbej Denki.. když se tvůj nejlepší kamarád začal vyptávát na těhotenství ze začátku jsem si myslel že on chce děti ale pak mi to docvaklo.." odvětil podrážděně Kirishima. Ale přeci tu byl někdo kdo se radoval byl to Bakugou. ,, Kirishimo psal jsi mi že by jsi byl rád.." řekl Izuku a Kirishima se na něj podíval. ,,a taky že jsem. Jen jen je to ještě brzy však jemu je teprve 17! Doprdele! Nemohl ještě rok počkat!" ,,a kdo řekl že za to můžu!? Doprdele Kirishimo! Můžeš být v klidu to dítě si nenechám!" Bakugou už se přestal usmívat. ,,proč? Denki ty chceš jít na potrat?" Zeptal se sklesle Bakugou a Denki kývl. ,,Kiri.." začal Bakugou. ,,jestli chce tak ať jde! Je to jeho rozhodnutí!!!" Kirishima naštvaně vstal a odešel. Nikdo nechápal. Ale Denki si smutně sedl a koukal do neznámá. ,,Denki přeci se toho dítěte nevzdáš!!" ,,a co mám dělat? Je mi 17! Kirishimu zavřou už chápeš?" Odvětil Denki a šel za Kirishimou.Kirishima se podrážděně jen podíval.
,,Kiri.." ,,co je? Chceš mi vykládat důvody proč si ho nechat?" Denki si povzdechl a sedl si k němu. Ještě víc ho ranilo když si Kirishima sedl o kus dál. Hnusím se mu? Nebo si myslí že jsem ho podvedl? ,,proč se tak chováš?" Zeptal se Denki. ,,proč! proč? Protože ty se na týden s nikým nebavíš pak se spolu vyspíme a najednou seš těhotnéj?! Doprdele!!"
Denkimu začli štípat slzy. ,,myslíš si že jsem to tak plánoval nebo co!? Kurva já tě miluju!" ,,však já tebe taky!" ,,tak proč se zase hádáme!!!!" Zařval nazpátek Denki a chytl si břicho nepříjemně ho tam bodlo. Kirishima si toho všiml proto si k němu zase sedl blíž. ,,promiň.." řekl a natáhl ruce aby se Denki k němu lehl. Denki tak udělal a lehl si hned na jeho hruď. Kirishima svoji ruku dal na jeho bříško a začal ho hladit. Denki cítil úlevu cítil se tak dobře. ,,už lepší?" Zeptal se a Denki kývl. ,, mnohém" usmál se a dal mu pusu.Oba se ráno probudili no zpiš jen Kirishima. Musel do práce ale když zjistil že jeho přítel je už na nahou zamračil se. ,,jak to že chodíš?" ,,musím do školy víš." Usmál se a vzal si mikinu. ,,na to zapomeň!" ,,musím.." ,,zvracel jsi?" Denki přikývl. ,,tak to je jasný doma budeš. Já nehodlám tě vidět jak zbytečně trpíš." ,,Kiri.. dobře víš že tě miluju ale neříkej mi prosím co nemůžu dělat.." usmál se a políbil ho.
Ve škole to probíhalo první hodinu dobře. Ale druhá byla už horší.
,,Denki.." Ne! Vypadni! ,,tohle není hezké chovány ke svému pánovi.. to by chtělo trest Denki" vypadni! ,,zapomeň už nikdy nevypadnu!" Denki to už nevydržel začal psát na papír. Vše co slyšel co se děje a proč se to děje.,,zabiju tě! A taky zabiju Kirishimu!!!"
,,NEEEEE" zařval na celou třídu až se na něj Kirishima podíval. Věděl že se něco děje už první hodinu mu psal vzkazy na papír ale Kirishima tomu nevěnoval pozornost. Ale teď.. měl strach Kirishima k němu přišel. ,,Denki děje se něco?" Žádná odpověď. Proto se Kirishima rozhodl že ho vezme na ven. ,, všichni buďte hodný! Izuku ty na to dohlídneš s Lucasem!" Oba kluci kývli.Když přišli ven Denki se začal klepat.
,,lásko co se děje??" ,,chce tě zabit.."
Řekl a Kirishima se nechápavě podíval. ,,kdo?" ,,Kinn.. chce ti ublížit i mě.. co když bude chtít i dítě!?" ,,lásko pšš" Denki se rozbrečel už to nedokáže potlačovat ho. ,,chci aby to skončilo.." ,,jsem tady s tebou klid.. co ti říká.." ,,za to že jsem ti to řekl mě donutí k něčemu hrozného..." Řekl mezi vzlyky. ,, nedovolím mu aby ti ublížil.." ,,v-věříš mi??" Kirishima kývl. Měl Kinna rád ale věděl co on dokáže.Když přišli domů Denki bez žádných slov odešel vyčerpaně do ložnice lehl si a zavřel oči. Chtělo se mu spát.
Když se probudil byla už tma.. cítil vedle sebe něco tělo. Byl to Kirishima. ,,ahojky" usmal se Denki a Kirishima se na něj podíval. ,,ahoj.. vypsal jsi se?" Denki kývl a přitulil se k němu. Kirishima neměl žádné protesty hned co si k němu víc přitiskl vlepil mu malou pusu do vlasů. ,,co maličký? Nezlobí?" ,,asi taky spí, a jak víš že je to maličký a ne malička?" Usmál se Denki a Kirishima odvětil. ,, instinkt" zasmál se a když se na něj Denki podíval políbil ho. ,,mám na tebe chuť." Řekl mezi polibky. ,,tak si mě dej" řekl a sedl si na něj. ,,nechci ti ublížit.." ,,když budeš opatrný neublížíš mi.." zašeptal mu do ucha. ,,ne vážně nevím jestli vůbec mužu... Řekl ti Doktor o tom něco?"
,,emm no řekl že to není zrovna dobrý nápad ale když už bych chtěl musím vážně opatrně." Denki mu skousl ucho. ,,tak nikdy jindy." Řekl a objal ho. ,,ale já chci teď.. co když na to už nebudu mít chuť a při pomyšlení na sex se mi bude zvedat žaludek?" Zeptal se a Kirishima se musel zasmát. ,, nesměj se!" Kirishima ho chytl pod zadkem s ještě si ho víc přiblížil. ,,já se směju nad tvoji roztomilostí víš??" Usmál se a vlepil mu malou pusu. ,,vážně uděláme to až po kontrole dobře?" Zeptal se Kirishima. ,,ale to je až za dva týdny!"
,,no tak do té doby si budu honit.." řekl a pokročil rameny. ,,ne já budu honit tebe" olízl si rty a usmál se.Oba kluci se vydali do kuchyně. Viděli své dva kamarádi tak se usmáli. ,,no Šípková Růženka se probudila." Řekl Bakugou a Denki se zmohl jen na prostředníček. ,,drž hubu kokote" řekl Kirishima a sedl si vedle ne. ,,co jsi tak protivný? Copak Denki nemá chutě?" Kirishima protočil oči. ,,právě že chutě mám ale tady pan se boji že mi ublíží.." řekl a s vodou si přisedl k nim. ,,skočím si do sprchy..." Řekl Izuku a my kývli. ,,tak já půjdu s te-"
,,ne Baku já dám jen rychlou." Usmál se políbil ho na čelo a odešel. ,,no jak se tak dívám, něco se stalo.." řekl Denki a Bakugou se smutně usmál. ,,co se děje?" Zeptal se Kirishima. ,,Izu.. od té doby co zjistil že jsi těhotný.. boji se semnou spát.." ,,proč??" ,,boji se že taky otěhotní.. i když vím že já nemůžu.."
Kirishima se zajímavě na něj podíval.
,,on je nechce nebo?" ,,právě že naopak.. chce je ale boji se že bych je nechtěl já.." ,,a proč mu neřekneš že je chceš?" Zeptal se zajímavě Denki a Bakugou si povzdechl. ,,protože nevím.. Aaaah" chytl si obličej a pořádně se nádechl. ,,miluješ ho?" ,,miluju.." ,,tak mu to bez říct.."
Bakugou se usmál a vstal.______________________
Dvě kapitoly za dnešek
Wow💜🙌 možná zítra taky
Vyjdou 2 no uvidím ❤️🔥
Jak jde vůbec škola??
ČTEŠ
ve stínu slunce / BkDk-KiriDenki
FantasyJdu kolem temné uličky a mám takový divný pocit.. mám strach? Ale s čeho přeci se mi nic stát nemůže.. vždy jsem se otáčel jestli za mnou nikdo nejde ale nic.. když jsem vrátil svůj zrak do předu stal tam opřený kluk...