Nu întreba de valize. Cel puțin nu înainte de a-i curăța mâna.
Sud mă urmărește când mă duc la baie în căutarea proviziilor pentru a-i curăța rana. În timp ce răsfoiesc dulapul cu medicamente, se așează pe marginea căzii, fără să vorbească încă prea mult. Tot ce e aici sunt câteva picături de alcool, un tub de antiseptic de la care lipsește capacul și o bandă de pansament de tifon care ar putea fi suficient.
Notă pentru sine: Cumpăra-i acestei fete o trusă de prim ajutor cât mai curând posibil. Se înfurie destul de des încât sunt sigur că va fi folosită.
"Ok, avertisment cinstit — amploarea experienței mele în bandajarea rănilor se limitează la îngrijirea celor pe care le-am suferit pe teren. M-am gândit c-ar trebui să știi."
Afișează un alt zâmbet trist înainte de a răspunde. "Mulțumesc pentru avertisment, dar cred că sunt pe mâini bune."
Zâmbesc și eu puțin, dar al ei se stinge deja. De ce? Pentru că Vin a făcut un spectacol nenorocit cu ea în seara asta.
Concentrează-te pe ea. Ocupă-te de fundul lui mai târziu.
Privirea lui Sud se îndreaptă spre mine când mă așez lângă ea pe marginea căzii. Mă privește cum slăbesc vechiul pansament și, cumva, reușesc să-l dau jos fără s-o rănesc mai mult decât e deja. Mă uit pentru prima dată bine la degetele ei și cu siguranță a făcut o scenă cu ele. Niciuna dintre tăieturi nu pare suficient de adâncă pentru a necesita cusături. A avut noroc.
Privind în sus spre ea, ridic o sprânceană.
"Fată frumosă, temperament fierbinte — asta e o combinație mortală." O tachinez. "Te-ai gândit vreodată la gestionarea furiei?"
"O dată sau de două ori, dar unii spun că a fi puțin explozivă face parte din farmecul meu." Îmi face cu ochiul jucăuș când ridic privirea după ce-i îngrijesc mâna.
"Da, bine, știm cu toții că oamenii mint uneori, Sud."
Gluma chiar scoate un râs din ea. Unul care sună autentic. Aș vrea să cred că are de-a face cu mine fiind aici, având grijă de ea.
"Ouch." Tresare, dându-se puțin înapoi când îi tamponez degetele cu alcool.
"Ești bine?"
Acei ochi albaștri-închiși ai ei strălucesc pentru o secundă când încuviințează. Apropiindu-i din nou mâna, îi suflu pe piele pentru a calma înțepătura. Acum, atenția îi e asupra mea în loc de durere, așa cum a fost și acum un moment.
"Mai bine?"
Încuviințează din nou înainte de a răspunde. "Da, puțin."
În ciuda a tot ceea ce știu c-au văzut acei ochi, sunt atât de nevinovați. Mă ucide de fiecare dată când mă uit în ei. Cu cât mă gândesc mai mult la orice i-a făcut Vin, cu atât îmi doresc mai mult să-l vânez, chiar și fără a avea detalii despre conversația lor.
CITEȘTI
Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)
Teen FictionWest Golden - Protector feroce. Alesul. Sportivul îngâmfat pe care am vrut cândva să-l ucid cu mâinile goale este acum singurul în care am încredere cu inima mea. Într-un oraș plin de corupție și secrete întunecate, să știi cine e de partea ta devi...