به محض اینکه تن خودش و اون خدمتکار رو پشت در بسته دستشویی بار پنهون کرد،با کلافگی بیش از حد و قدم های سریع و کوتاه دور خودش چرخید...در حالی که مدام دستاش رو روی صورت خودش میکشید و زیر لب کلمه "شــت" رو زمزمه میکرد...تند تند و بدون وقفه...
دی او با نگاهی آروم و بی حس بهش چشم دوخته بود...شاید هرکسی با دیدن این صحنه حداقل یکم تعجب میکرد،اما اون به مواجه شدن با آدمای مست،چت و توهم زده یا هرچیز دیگه ای عادت داشت...پس فقط منتظر موند تا ببینه چی ازش میخواد که دوباره به اینجا آوردتش.
سهون بالاخره از حرکت ایستاد و یکباره به خدمتکار جذاب مقابلش تقریبا هجوم برد...اون دست های لرزون و نگاهی که تو چشم های وی او اصلا شباهتی با شب گذشته نداشت،میتونست کمی توجهش رو جلب کنه اما اهمیت آنچنانی نداد و به اون پلک های متورم و چشم های به خون نشستش چشم دوخت.
سهون با استرسی شدید،ملتمسانه لب زد:میتونی حواس اون پسری که الان وارد بار شد رو پرت کنی؟یا ردش کنی تا بره؟
ابرو های دی او کمی بالا پرید...این دیگه چه درخواستی بود که میشنید؟
کم کم قضیه داشت جالب میشد...بالاخره یه نفر تو این خراب شده ازش نخواست لخت بشه تا به فاک بره یا رو تنش کـک اسنیف*کنه.*****
توضیحات نویسنده - کـک اسنیف کردن
کک یا همون کوکائین،ماده مخدری سفید یا شیری رنگ هست که از یه گیاه کمیاب و استوایی به اسم "کوکا" که تو آمریکای جنوبی و جنگل های آمازون رشد میکنه،به وجود میاد...معمولا به شکل پودر مصرف میشه و به شدت قیمت بالایی داره.
این ماده مخدر که کیفی هست و باعث سرخوشی،بی حسی و دیر ارضایی مصرف کننده میشه رو تو اکثر مواقع از سمت بینی وارد بدن میکنن اما روش های دیگه ای هم مثل زیر یا روی زبون گذاشتن،دود یا حتی حل کردن تو الکل هم برای مصرفش وجود داره.
از دلایل محبوبیت مصرف این ماده از طریق بینی،میشه به اسنیف کردنش روی تن دختران اشاره کرد که در بین افراد بسیار ثروتمند به شدت رواج داره...به این صورت که پودر رو روی ترقوه،کمر و یا بقیه نقاط بدن دختر به شکل یه خط در میارن و بعد از بستن راه یکی از حفره های بینی،با حفره دوم،پودر رو از طریق تنفس عمیق و محکم،بالا میکشن.
این ماده سریعا به اجزای داخلی بدن،از جمله سینوس ها میچسبه و در اکثر مواقع موجب خونریزی بینی میشه که این بیشتر به کیفیت ماده بستگی داره...همینطور ناخالصی نداشتن یا مقدار مصرفش.
معمولا بلافاصله بعد از مصرف اثر خودش رو میذاره و مصرف کننده به سکس رو میاره...چون دیر ارضا شدن باعث میشه که فرد چندین برابر حالت عادی از سکس لذت ببره...البته قابل ذکره که کوکائین باعث ترشح یه هورمون خاص تو بدنه که تو حالت عادی،در زمان خوشحالی و احساس خوشبختی داشتن تو بدن پخش میشه...و این به مصرف کننده یه حس دروغین شبیه به عاشقی میده که باعث میشه اون فرد بخواد ساعت ها با یک یا چند نفر سکس داشته باشه اونم بدون ذره ای حس خستگی،بد یا منفی.
اثر کوکائین به طور متوسط حدود ده تا بیست ساعته چون زمان میبره تا تو مایعات(به جز الکل)حل بشه...و در برخی مواقع موجب بیخوابی مصرف کننده میشه.
گیاه کوکا درقدیم به عنوان یه مسکن بسیار قوی برای زخم های کشنده مورد استفاده قرار میگرفت...که امروزه تبدیل به مواد مخدر شده.
مواد خدری که از بهترین ها به حساب میاد.
آسیب جسمی کوکائین درست برعکس آسیب روحیش،نسبتا کم و تقریبا نزدیک به صفره...و معتادی سختی نداره...چون بدن نسبت به کمبودش واکنش شدیدی نشون نمیده و اکثر مصرف کننده ها به علت تجربه دوباره احساس های خوبش به سراغش میرن.
اما به علت قیمت بالاش،باعث از بین رفتن تمام مال و اموال مصرف کننده میشه...هرچقدر هم که اون فرد پولدار باشه مهم نیست.
برای مثال "مارادونا" بازیکن معروف و مربی سابق تیم بارسلونا به این ماده معتاد شد...و بعد از چند ماه،نیمی از اموال خودش رو از دست داد.
از آسیب های روحی کوکائین میشه به لذت نبردن از زندگی عادی و سالم،گاهی افسردگی و گاهی سرخوشی بیش از حد،عدم حس خوب به عاشقی و سکس،همینطور هرزگی و در نهایت ایدز اشاره کرد.
میشه گفت که کوکائین فقط توسط افراد ثروتمند به صورت مداوم مورد مصرف قرار میگیره و اصلاحا مواد پولداراس.
در ایران قیمت هر گرم کوکائین که معمولا کیفیت پایینی داره و با شیشه یا پودر قرص های ضد افسردگی مخلوطش میکنن،به طور متوسط بین یک میلیون تا دو میلیون هست(قیمتش روز به روز در حال افزایشه)...البته لازم به ذکره که تو کشور ما اصل این ماده بسیار نایابه.
همه این اطلاعاتی که در اختیارتون قرار گرفت،ممکنه کم و کاستی داشته باشه چون قسمت کوچکی از اطلاعات عمومی نویسنده هست...اما به صورت تقریبی شما رو با کوکائین آشنا میکنه تا درک بهتری از این فیکشن داشته باشید.
ممنون برای توجهتون...
*****
KAMU SEDANG MEMBACA
◈ Dirty Choice ◈
Fiksi Penggemar◈ EXO VER ◈ 🚫 𝐕𝐈𝐎𝐋𝐄𝐍𝐂𝐄 𝐖𝐀𝐑𝐍𝐈𝐍𝐆 🚫 ♻️_این فیک به شدت خشنه دوستان و به خاطر ژانر روانپریشی که داره،ممکنه برای کسانی که تاثیر پذیری بالایی دارن یا افراد زیر 20 سال مناسب نباشه...لطفا رعایت کنین.این اخطار جدیه... همچنین اگر روی بایستون ح...