Полумʼя все ближче і ближче наближалось до лиця Т/І, дикий крик на допомогу виривався у неї з грудей та все було марно, її залишили наодинці із смертю.
***
Фелікс ніяк не переставав плакати, дитя постійно вередувало, відмовляючись від їжі, сну та ігор, немов відчувало якусь біду. Та Т/І продовжувала стомлено гойдати його на руках, в очікуванні що зараз він засне, думки про якусь хворобу, або біль які мучать її дитя не покидали її голову, та нажаль, зробити вона нічого не могла, Техьон заборонив будь-кому наближатися до Т/І.Плач дитини, здавалося, розносився по всьому замку, але молода мама вже навіть не реагувала на нього, цілу ніч він не давав їй спокою, тож нервова система просто вже не витримувала такої напруги, тому дівчина то дрімала, то одразу прокидалася продовжуючи колисати малятко.
Несподівано, у вікні почувся стукіт, який Т/І одразу і не почула, та через деякий час все ж таки звернула увагу на ворона, який без упину бив дзьобом у скло. Дівчина впустила його всередину, адже добре знала, ким насправді є ця пташка.
- Чому ти сюди прилетів? Чонгук придумав новий план? - З дитиною на руках говорила Королева.
Шуга прийняв свій звичний образ, та поправив на собі одяг.
- Хотів би я це сказати, але ні. Маля так голосно плакало, що, Чон приготував йому сиворотку, вона мала б допомогти заснути.- Звідки він дізнався? - Нерозуміння так і виднілося на її обличчі.
- У нього є свої методи. - Хлопець простягнув ліки, і вже перетворився на ворона, та в кімнату ввірвалась жінка, і з переляканим лицем вхопилася руками в Т/І.
- Ви маєте кудись сховатися, вони йдуть сюди. - Без будь-яких пояснень, вона так само швидко покинула кімнату. Т/І добре памʼятала цю жінку, її теплі руки, які доглядали за нею в дитинстві, це та сама лікарка, яка і сповістила їй про те що вона стане матірʼю. Спогади нахлинули дівчину, та розуміння ситуації привело її до тями.
- Вони хочуть нас вбити... - Прошепотіла собі дівчина і кинулася до вікна на якому ще сидів ворон. - Забери його, прошу тебе, врятуй хоча б його. - Вона благально дивилась на птаха, та молила щоб той захистив її дитя від наглої смерті, і той одразу погодився, він міцно зловив своїми кігтями за пеленки дитини і повільно взлетів разом із ним. Т/І дивилася в слід за ними, молячись, щоб з її Феліксом все було добре.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я твій Король
FanficТи більше не маєш права її мучити. - Я можу мучити кого завгодно. Запам'ятай це, маленьке чудовисько. - О, чудовисько! Може, тоді тобі варто бути чемніше? Чудовиська небезпечні, а королі нині мруть як мухи.