IV

100 9 2
                                    

Sinoc smo jako kasno stigli kuci tek negde oko 4 ujutru i jako mi se spavalo tako da sam odmah zaspala. Tako da sam kasno ustala tek u 11. Naravno cekala me je Dusanova poruka.

Duci💚
Ee
Ljubavi samo da ti kazem da cu da dodjem kod tebe
Znam zapravo predpostavljam da ti nista nije jasno
Pa da dodjem ponovo da ti objasnim

Ee krenuo sam kuvaj kafu.

Samo sam ga seen-ovala jer nemam vremena da odgovaram. Moram da se obucem istusiram i skuvam kafu sve u malo vise od desetak minuta.

Cim sam izasla iz kupatila cula sam zvono na vratima. Tako da sam odmah otisla da ih otvorim. Iako sam imala samo obmotan peskir oko tela.

-Pa de si lju...
Zastao je i usli smo u stan.

-Zamisli da je neko drugi bio na vratima i video te takvu. Takvu samo ja mogu da te gledam i tacka. Jel jasno?

-Jasno ljubavi. Idi skuvaj tebi i meni kafu dok se ja obucem.

-Vazii.

Obukla sam kratak sorts i kratku majicu a na nogama sam imala moje omiljene ,,Hermes" papuce. Jer sam morala da odem do galerije po farmerke.

-Pa ljubavi sutra imamo let. Kad se pakujes?Preporucio bih ti odmah da krenes evo pomocicu ti imaj u vidu da se selis znaci sve stvari moras da nosis.

-E vidis to nije olaksavajuca situacija jer onda moram da idem da kupim jos kofera. Ali ja svakako moram po jedne farmerke u galeriju tako da cu da kupim jos 2 kofera.

-A joj. Dobro ti idi do galerije a ja cu sa Andjom na kafu zvala me je.

-Vazi ljubavi i pozdravi je punooo.

-Hocu. Vidimo se.
Priblizio mi se stavio ruku na moj struk i poljubio me.

-Vidimo se.

Krenula sam posle pola sata u galeriju jer je Dusan po prvi put u pravu imam previse stvari i koram da krenem da se pakujem a nemam gde. Isla sam po jos dva kofera jer dva vec imam kuci.

Krenula sam svojim ,,Porsche Cayenne-om" samo se plasim da nema mesto da se parkiran.

Nasla sam mesto a nasla sam i kofere ali ja ne bih bila ja da ne odem u dm i seforu i pokupujem zesce gluposti koje mi nikad nece biti potrebne jer vecina nit je moja nijansa nit je za moj tip koze.

Kupila sam tonu sminke i nekih gluposti iako i u italiji ima dm morala sam.

Krenula sam kuci i pozvala Dusana

-E ljubavi evo zavrsila sam idem kuci ajde da ti dodjes do mene da mi pomognes.

-Evo bas sad sam krenuo.

-Vazi vidimo se. 

Stigla sam u stan a tu me je vec uveliko cekao Dusan. Dala sm mu kljuc cim sam se doselila. Jer ja znam da spavam i do 3/4 a on cesto zaboravlja stvari.

Odmah smo krenuli sa pakovanjem jer ce ovo pakovanje stvarno da potraje.

Krenuli smo u 4 popodne a zavrsili u 12 uvece kako ce mo mi ovo sve da raspakujemo ne znam ali bitno da sam spakovana. Naravno pravili smo pauze jer smo se premorili.

-Ovo je bilo toliko naporno da mislim da mi je stvarno lakse da trcim tamo po italiji za loptom nego ovo. Pa sta ce ti ovoliko stvari ja kad sam rekao da imas puno stvari nisam mislio na ovoliko.

-Sta da mu radim imam neki zesci problem.

-Vidim ljubavi vidim.
Rekao je, osmehnuo mi se i poljubio me.

-A kad si ti mislio da krenes sa pakovanjem

-Mene je Andja spakovala jer sam joj rekao da moram kod tebe. Ja barem nemam ovoliko stvari da moraju dve osobe da me pakuju u 4 kofera i plus da sva ta 4 kofera jedva zatvore. E da i puno te je pozdravila i rekla mi je da ces ti mnogo vise da joj falis nego ja haha

-Znala sam ja da ona mene voli. A to pakovanje nije moj problem nego ti ne znas da pakujes.
Poljubio me je i zaspali smo.

Ustala sam oko 7 moram kod mojih da se pozdravimo naravno bilo je suza ali od njihove strane ja znam da je ovo najbolja odluka u mom zivotu. Inace nisam spomenula ali da ja pricam italijanski. A zasto? Pa prvobitan plan je bio da na fakultet idem u Italiju jer jelte to he ipak na neki nacin drzava mode ali odustala sam. Mislim da je ova selidba znak    Mislim da sam ja stvorena za italiju.

-Sunce pazi se voli te tata
Mnogi bi mi ranije u skoli pricali da sam tatina princezica i da me je razamzio i ja se 100% slazem sa time jesam razmazena i to jako i to mi je velika mana.

-Hocu ne brini se volim i ja tebe. Vidimo se mama volim te puno.

-I ja tebe Iskric
Tu sam vec i ja pocela da placem. Iako sam se trudila da se suzdrzim.

-Vidimo se Luka

-Vidimo se seko cao Duci

-Duci pazi je ona je luda ko zna sta ce da uradi tamo i opet cemo da vam kazemo volite se deco.
Rekao ke tata i nasmejao se.

-Hocu ne brinite se nista vracam vam je kroz par nedelja.

Zagrlili smo se jos jednom i onda smo seli i krenuli ka aerodromu. Dusan je vozio jer se meni mnogo spavalo i nije bilo sanse da ja vozim. Ne zato sto necu nego nije bezbedno jako sam umorna.

Naravno Dusanova ruka na mojoj bitini a u pozadini ni manje ni vise nego moja omiljena jedna jedina srpska majka CECA i njena pesma ,,Ime i Prezime".

Tako smo je oboje pevali iz dubine duse moje suze su stale i nastavili smo da posvecujemo jedno drugom pesme redom. Bogu hvala ne Cecine jer iskreno nije bas da posvecujemo nedno drugom njene pesme.

Auto smo ostavili na parkingu jer ce po njega kasnije da dodju Dusanov i moj tata. Da inace se nase mame znaju jer jelte skapirali smo da idu kod iste kozmeticarke i kada su bile da rade nokte sasvim slucajno su imale termin u isto vreme tako da su oplele po celoj familiji i shvatile su da smo taj momak i ta devojka njihove dece zapravo mi. Inace i tate nam se poznaju jer su ih cesto cekali zajedno a meni samo nije jasno kako nisu mogli da se sete da ih poznaju kad im je Dusan rekao kako mu se roditelji zovu.

Ali vratimo se mi na temu odnosno na Italiju. Krneuli smo da cekiramo karte i pravac Torino.

Kako smo seli u avion tako je Dusan pustio neki film i toliko se udubio u njega da nije skapirao sve do pola filma da sam zaspala na njegovom ramenu i tada je poceo da mi ceska ruku.

Stigli smo Boze ova kuca je prelepa stvarno zna da izabere. Krenula sam da pakujem stvari u garderober. I osetila sam dve tople ruke oko mog stomaka i blage poljubce na vratu.

-Mmm... Ljubavi

-Ovo je sve sto sam ikad sanjao veruj mi

-A sta to

-Ovako lepa zena ce biti majka moje dece.

-Opet ti i tvoji planovi za budcnost

-A ko ce ako necu ja

-Ajde da mi pomognes pa sam tvoja 100%

-Ne lazes?

-Ne lazem ne brini
I naravno tako je i bilo ali taj deo prepustam vasoj masti.

-Ljubavi sutra imam pregled ali u 7 idemo na veceru i posle toga moze i voznja i setnja. Da ti pokazrem grad.

-Moze
Poljubio me je u celo. A ja sam njemu uzvartila polubcem i obraz.

Jako brzo posle toga smo zapsali zagrljeni.

Boze lezim sa momkom koji ce kroz par mesci biti najpozeljniji Srbin medju zenama nase drzave a da toga ni on ni ja nismo svesni.

___________________________________
A/n
Novi deo potrudila sam se maksimalno znam malo je dosadniji nego inace zap svi su dosadni ali nema veze meni su super.
I izvinjavam se ako mi je promakla neka greska trudim se da sve ispravim.
Ljubim
N💚

Voleću te zauvekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora