6

622 15 0
                                    

Nereye gideceğimi bilmeden arabanın koltuğunda oturup Düşünüyordum. Eve gidemezdim kaçtığım eve tekrar kabusum olamazdı. Şehire girene kadar amcayla hiç bir şekilde konuşmamıştım. Bir kaç soru sormuştu ama ben pek oralı olamamıştım. Ayıp olmuştu beni kurtaran adama bu şekilde davranmak.

-Kızım seni nereye bırakayım gidecek yerin varmı

-Yok amca sen beni merkezde indir ben başımın çaresine bakarım

Dedim amca bir şey diyecek gibi oldu ağzını açtı kapattı ama geri önüne döndü.

-Tamam kızım sen nasıl dersen.

Merkeze geldiğimizde nereye gideceğimi düşünüyordum arkadaşıma gitme kararı aldım o beni kabul ederdi. Bizimkiler oraya gitmişlerse kesinlikle bir sıkıntı yoktu. Oraya bakınca beni bulamayıp oraya gittiğimi düşünmezlerdi.

-Amca beni o yerden kurtardığın için çok teşekkür ederim kuru bir teşekkür etmek istemezdim ama

-Olurmu öyle şey kızım bize yolda kalana karşılıksız yardım öğretildi keşke daha çok yardımcı olabilseydim

Dedi üzgün bir tonla. Çok tatlı adamdı böyle bir babam olsa nasıl olurdu hayatım diye düşünmeden edemedim bir an

-Sen bana yardımların en büyüğünü yaptın amca beni o zalimin ellerinden çekip aldın sen gelmeseydin belki ide yine yakalayacaktı beni iyiki geldin amca

Diyip ağlamaya başladım amca yaklaşacak gibi oldu ama yaklaşamadı. Ona güvenmiş olmam korkmuyorum demek olmuyordu. Amcayla vedalaşıp arkadaşıma yürümeye başladım. Her gören kişi uzaylıymışım gibi bakıyordu.
Cins bakmaların sonunda apartmana girmiştim arkadaşımın kapısını çalıp beklemeye başladım. Kapı açılmıştı atkadaşım bana şokla bakıyordu o kadarmı kötüydüm.

-A-Ahsen bu ne hal kızım noldu sana iyimisin ses versene aloo

-Buse şimdi değil deyip içeri girdim Bizimkiler geldimi buse

-Onlar yaptı demi şeref yoksunu insanlar! geldiler senin burda olmadığından emin olunca gittiler.

Rahat bir nefes almıştım.

-Ne oldu sana ahsen anlat bana gözlerin çökmüş her yerin yara bere noldu güzelim

-Buse şimdi değil Bi duşa girsem daha sonra anlatsam olurmu dedim gözlerim dolu dolu.

Zorlamak istemeden kafasını salladı ben ise banyoya girdim. Bana kendi kıyafetlerinden verdi herşeyim tamdı.

Üstümü çıkarttığımda aynanın karşısında kendimi görünce içim bir şekil oldu bu ben miydim?boynum göğüslerim her yerim mos mordu diş izleri kendimden tiksinmiştim resmen! Bana bunu yaparken hiçmi düşünmemişti beni kendi kardeşi annesi yokmuydu ya onlarında başına böyle bir iş gelseydi. Ağlayarak banyoya girmiştim oturup kalkarken canım yanıyordu. Ölmek istiyordum. Kendimi hiç temiz hissetmiyordum ne kadar yıkanırsam yıkanayım olmuyordu. Duştan çıkıp üstümü giymiştim. Odaya girip yatağa biraz uzanmıştım. O sırada buse gelmişti. Artık anlatmam gerektiğini düşünüp anlatmaya başladım.

-Amcam bir gün akşam ahsen evleneceksin dedi. Olmaz dedim bağırdım çağırdım sonra Fırat abim geldi beni kurtaracağını söyledi Yani ben öyle düşündüm. Beni arkadaşı ile bir yere gönderdi. Dedim kurtuldum. Oysa beni cehenneme göndermiş. İlk bana tavırlarını samimiyetini farklı sandım meğerse adam takıntılı sapıkmış. Ben istemedim buse yemin ederim bana dokunmasını istemedim kaçtım ondan yakaladı beni yolun yarısında saçlarımı çekti eve kadar sürükledi beni odaya çıkarttı direndim buse vallahi direndim direndikçe vurdu o vurdukça ben kendimden geçtim uyandığımda artık hayatım kaymıştı buse eski ben değildim bu sefer şans yüzüme güldü kurtuldum ondan ama artık hayatım bitti nasıl yaşayacağım buse ben bunla nasıl ölüyorum.

Bir yandan buse ağlıyor bir yandan ben ağlıyorum ikimizde dayanamıyoruz.

-Ben bi lavobaya gideyim olurmu canım diyor buse bilmiyorum sanki burda ağlayıp beni üzmeyecek. Tamam diyorum gitsin yüzüne. Baktıkça utanmayım.

Sonra birden kapı çalıyor öyle böyle değil yumruklanırcasına korkuyorum. Acaba hangi celladım geliyor. Buse kapıyı açmaya gidiyor ben ise saklanıyorum. Sonra kulağıma o ses geliyor

-AHSEN NERDE BENDEN NASIL KAÇAR

Hayır beni bulmuş olamaz diyorum buse beni savunuyor

-Sen kimsin ahsen buraya hiç gelmedi bile

O inanmıyor sanki biliyormuş gibi direk bu odaya geliyor. Korkuyorum titriyorum hala bağırıyor ahsen nerdesin diye sonra birden dolabın kapısı açılıyor ve göz göze geliyoruz. Beni kolumdan tutup çıkartıyor.

-Benden kaçabileceğinimi sandın güzelim diyor.

Kolumdan tutup götürüyor buse engel olmaya çalışıyor ama ne fayda arabaya atıyor beni.

-Benden kaçmak neymiş göstercem sana diyor.

Ve yine dağ evine geliyoruz beni öldürdüğü hayatımı mahvettiği eve...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yanlış SeçimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin