Arkadaşlar ikinci hikayem ama diger hikayeminda sadece bir bolumunu yayınladim nasil ama cok becerikliyim deme hihihihi. Şaka şaka desteklerinizi bekliyorum hikayeme☺☺
Multimedya (EMRE) Çookkk tatlı
Arkadaşlar baya yazım hatam var galiba k.b gerçekten şuan saat 3.48 hiç birşey düşünemiyorum cidden k.b çok çok sorry fjsjabbsgd
------------------------------------
Artık dayanamayacaktım burada. Her seferinde annemle kavga etmekten, istediğim gibi gezememekten bıktım. 18 yaşıma girdim sayılır ama istediğim gibi yaşayamiyordum . neymış bana degil etrafımdakilere güveniyomuşta. Herşey benim geleceğim içinmişte bu saçmalıklara artık katlanamıyacaktim. Zaten annem ve babamı sevmiyordum zaten onlarında beni sevdiklerini pek sanmam. onlar konuştukları zaman sinir oluyordum ve birden patlıyordum evin içinde bağırıp sinir krizi geçiyordum. Onlar zaten bir katildi.
Evet katil doğru duydunuz. Onlar bir insani oldürmediler aslinda. Olaylar çok karışık ve uzun. Neyse sonra anlatırım bu araka kendimi tanıtyım. Adım lara 17 yaşındayım iki ay sonra 18e gircem. Ama ailemle degil.
Artık bıkmıştım hele bu son olaylardan sonra hayatta kalamam burada. Off tamam tamam anlatıyorum.
Bu 1-2 aydır annemler üstüme basgı uyguluyolardı. Evden okula, okulda eveydi hayatım hep babam götürüp getiriyordu. Akşam dayanamadım yine kriz geçirdim. Ne olduğunu sordum. Biraz anlatmamakta uğraştılar ama ben sakinleşmeyince anlatmaya karar verdiler. Ben yeni doğduğumda durumumuz pek iyi degilmiş dogrusu hiç iyi degilmiş. Benden 2-3 yaş büyük bir abim varmış. Durumumuz kötü olduğundan hem ona hem bana bakamayacakları için onu başka bir aileye vermişler. Abim gelip annemler bulmuş ve beni onlardan alacağını söylemiş. Ailemde veni baskı altinda tutuyolardı hep peşimdeymiş. Bu olay ailemden daha çok nefret etmem için yeterli bir neden nasıl yapmışlardı yaa böyle vicdansız birilerini görmedim ben. Sadece bu degil akşam bana ilk defa tokat attı ama buna takılmayacaktım.
Şuan ne mi yapıyorum? Eşyalarımı topluyorum evet evden kaçacaktım. Daha fazla dayanamayacaktım. Zaten dün yaz tatiline girmiştik okulu sorun etmiyorum. Evide buraya taşınalı iki yıl oldu yani istanbula. Önceden Antalyada yaşıyorduk orada benim iki yaşından beri arkadaş olduğu bir kız ve bir erkek arkadaşım vardi. Onlarla buraya taşındığım icin ayrilmak zorunda kaldım. Ama internet üzerinden ve telefon sayesinde konuşuyordum. Onlar kardeşlerim gibiydi. Cem ilayda ve bizim abimiz gibiydi hep abim gibi davranırdı onlar ben giddikten sonra ailelerinden izin alip ayrı bir apartmana çikmışlardı. Benim ailemle ailelerinin aralari pek iyi degil.
Şimdi bende onlarla yaşayacaktım bu hayattan kurtulacaktim. Abim kim bilmiyorum nasil bir onuda bilmiyorum. Ama umrumda degil. Ewet abim umrumda değil ama ailemin boyle bir şeyi yapması bilmem garipti işte.
Uçak biletini aldım. Parada vardı sadece sabah 6 da uçağım kalkacaktı ve bu hayattan kurtulacaktim. Akşam olayddan sonra hesabımdaki parayı çektim tabievde kaçmıştım. Her akşam yaparım bunu. Hesabımda tam tamına 200bin lira vardi 200 bin ne abi yaaa. İnternet üzerinden sabah altıya da uçak bileti almıştım herşey tamdı sonunda huzurlu bir hayat başlıyordu benim için.
Axaba abim beni bulacakmıydı?. Acaba kaçtıgimda beni Bulurlarmiydi?peki abimi gôrdümde hemen boynunamı atlayacaktım? Nasıl biriydi? Bir mafyada olabilir degilmi? Annemler çok zengin oldugunu ve bir kactane holdingi oldugunu söyledi. Bakın bir iki tabe degil bir kaçtane. Vay anasıni arkadaş. Acaba kaçmak yerine abimi bulup paralarinimi yesem şaka şaka. Zaten peşimdeymiş kaçtığımı illaki ögrenirler. Ama nereye gittigimi bulmaları zor. Uçak saatini erken almıştım bulacaklarıni sanmam. Zaten ailemin antalyada tanıdıgı hic kimse yok. Ewet ordan geldik ama oyle. Cemlerle konusmadigimi ve arkadaşlığımi kestigimi söyledim oraya gidecegimi tahmin edemezler iyikide oyle demişim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT
RandomBu hikayede lara adında bir kızın evden kaçıp başka bir şehire gitmesiyle başlıyan bir hikaye. Kız ailesinden uzak kalınca kendini ôzgür hisseder daha rahat bir hayat yaşayacağını sanar ama yeni başladığı bir okulda bir mafyaya bulaşır ilk başlarda...