Emre Altuğ-Bu kadar mı
Ziyech
Sinirle soyunma odasına girdiğimde, kapının duvara çarpması ile herkesin gözü beni buldu.
"euzu billahi mineşşeytanirracim, abi sakin." Kerem havluyu bana tuttuğunda, ona baktım. Abdulkerim, sacha, barış, muslera, icardi, mertens, torreira ve diğerlerinin bakışları bendeydi.
Gözlerim hedefimi arıyordu.
"Angelino nerede?" Dedim sinirle.
"Sakin mi olsan ziyech?" Abdulkerim ayağa kalktığında, gözlerimi kapattım ve sakin olmaya çalıştım. Olmuyordu.
"Burdayım." Karşıma angelino çıktığında gözlerim açıldı, ilerleyip yüzünün ortasına geçirdim. Yere düştüğü an üzerine atladığımda, beni tutmaya çalışıyorlardı.
Kimseye şiddet uygulamazdım, özellikle takımdakilere. Ama eğer konu benim sevdiğim kız olursa konu değişiyordu.
"Sen kimsin lan! Sevdiğim kız ile sevgili olursun." Her dediğim kelimede, suratına geçirdim.
Acı ile bağırmasını beklerken, Angelino zevk ile gülmeye başladı.
Durmayacağımı anladıklarında sacha, barış belimden tutup kaldırdılar.
Angelino yerinden kalktı.
"Sevdiğin kız?," Dedi ve devam etti.
"Sevgilin ile sevgili olmadım yalnız." Ahudan bahsediyordu ama ben ahudan bahsetmiyordum.
"İddiayı kaybettin, ziyech. Kız benim." Tekrar kahkaha attığında bu sefer onu öldüreceğimi anladığımda, Abdulkerim angelinoyu soyunma odasından çıkardı. Çıkarmasaydı ölümü burada olacaktı.
"Otur... su iç." İcardi su uzattığında, aldım.
Elvin
"Sağol, yarın görüşürüz." Aysu ile vedalaşırken arabadan indim ve eve ilerledim.
Çok yorulmuştum bugün hem stad, hem ofis cidden yormuştu. Kapıyı anahtar ile açtığımda, oturma odasının ışığı kapalı ama televizyonu açıktı.
Annem, babam tam karşısında uyumuştu. Televizyonu kapatıp, üzerlerini örttüm.
Odama girdiğimde, hemen üstümü değiştirip yatağa uzandım.
Gözlerimi kapattığım an telefonuma bildirim geldi.
Ziyech:
Çık dışarıSiz:
Ne bu? Yeni emir şeklin mi?
Fakat cevabım Hayır.
Ziyech:
Lafımı ikiletme.
Yoksa pişman olursun.Siz:
Ya öyle mi?
Allah Allahİkiletiyorum ve yine hayır diyorum.
(Görüldü)Görüldü atması gözümü devirmeme neden olurken, telefonumu yanıma bıraktım ve gözlerimi kapattım.
Çalan kapı ile hızla gözlerimi açtım ve ışık hızıyla kapıya gittim. Açtığımda karşımda, bana aşırı kızgın bakışlarını atan ziyech görmem bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gazeteci, hakim ziyech
FanfictionEtrafı çekerken, belimden tutulup ziyeche çekilmem ile neye uğradığımı şaşırmıştım. Arkamdan kopan büyük bir ses ile garsonun bardakları düşürdüğünü gördüm. Gözlerim refleks ile kapandı. Herkes bize bakıyordu kameramanların gözü bize ilişince, ziyec...