bölüm 8 - sevgili?

65 3 4
                                    

Avm de öyle boş boş dolaşıyorduk. Aslında bu tür yerlere nadiren gelirdim. 2 yılda bir falan.

Bu yüzden her şeye şaşırmamak için zor duruyordum. Kitapçıdaydık, Robin buraya gelmek isteyince onu kırmadık.

Canım sıkılmaya başlarken Nami'ye baktım. Birisiyle konuşuyordu. Oldukça zengin birine benziyordu. Arka cebindeki paraları görünce sırıttım. Sonra kibarca gülümserken Ona yaklaştım.

"Hey Nami! Bizi arkadaşınla tanıştırmayacak mısın?"

Adamın sırtına hafifçe vururken çaktırmadan paraları çukkaladım. Nami benim yaptığımı fark etmiş gibiyken adam fark etmemişti.

Neyse işte adamla biraz konuştuk falan filan. Nami de onunla ilk defa konuşuyormuş.

Adam dükkandan çıkarken kibarca gülümseyip el salladım. Adam çıkınca Nami sinirle baktı.

"Ver o parayı"

"ilk kapan kazanır! Banane ya!"

Evet, hırsızlık kurtulunabilmesi zor bir alışkanlıktı ve ben hala kurtulamamıştım.

Nami bana sinirle bakarken biraz korkularak geri çekildim.

"Yarı yarıya?"

Daha da sinirle baktı ve konuştu. Elini uzattı. Anlaşılan Parayı vermemi istiyordu. "Hırsızlık yapmamalısın!"

Gözdevirdim. Sonra sahte ama üzgün bir ifade takındım. "özür dilerim." cüzdanımı açıp parayı koymaya başlayacakken Nami elimden parayı aldı. göğsüne sıkıştırdı. sinirle baktım. "hadi ama!"

Nami bana sert bir bakış atarken derin bir nefes aldım. Nami yüz ifadesi yavaşça yumuşamaya başlarken konuştu. "sadece yapma. bu kötü bir alışkanlık" muhtemelen kendisi de bu durumdaydı

"denerim"

Robin'e baktım. Nami göz devirip onun yanına ilerliyordu. bende peşlerinden ilerledim. Robin kitapların parasını ödüyordu. ne çeşit kitaplar aldığına baktım.

Şeker Portakalı

yüzümde bir gülümseme belirdi. ama normal değildi. üzgündü ama hoş bir gülümsemeydi benim için. ailemi hatırlatıyordu bana. Bana aldıkları son kitap buydu.

Nami beni bu halimi görünce tek kaşını kaldırdı ve merakla, birazda endişeyle konuştu. "Bir sorun mu var?"

Nami'nin sesiyle beraber kendime gelirken gülümsemem her zamanki boş ifademe dönüştü. "Hayır. sadece dalmışım"

Nami garipser bir şekilde bakarken Robin ödemeyi yapıp kitabı eline aldı. "bir süredir okumak istediğim bir kitap bu, sen okumuşa benziyorsun. öyle dertli dertli baktığına göre anısı var galiba."

Robin kibarca gülümserken dükkandan çıktık ve ilerlemeye başladık. "Evet, çok önemli bir anısı var benim için." dedim hafifçe gülümseyerek ailemi düşünürken.

Nami söze atladı ve konuşmaya başladı. "eski sevgilinden bir hatıra mı?"

Robin, Nami'nin bu lafına kıkırdarken ben şaşırdım. sonra biraz güldüm. "neyseki değil"

Robin kıkırdadı ve sonra kibarca gülümserken konuştu. "Öyleyse kimden hatırası var?"

"ölen ailemden"

ortama bir sessizlik çöktü. evet. ortam mahvetmede çok iyiyimdir. Tabi kısa bir süre sonra ortam tekrar normale döndü. gülüşerek konuşuyorduk. bir kaç mağazaya girdik. açıkçası kredi kartı Law'un olduğu için çok fazla harcamak istemiyordum.

EN BAHTSIZ - Trafalgar Law x okuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin