Akşama kadar eşya yerleştirmeyle uğraşır mı bir insan? Ne çok eşya getirdiniz diye bir de bize kızıyolar. Dolapların yarısı beylerin eşyalarıyla dolu. En sonunda yerleştirmeyi bitirebildiğime şükrediyorum. Akşam dışarı çıkmayı düşündük ama Başak iyi olmadığı için evde bir şeyler yapmaya karar verdik.
Emir:"Ya canlar tabu oynayalım mı?"
"Güzel olur aslında"
Aras:"Tamamdır"
Başak:"Bana da uyar"
Emir:"Tamam o zaman ben getiriyim tabuyu başlayalım"
Emir oyunu getirmeye gittiğinde bizde Başak'la abur cubur bir şeyler hazırladık. Guruplar belliydi. Aras-ben,Emir-Başak
"Yazı mı tura mı?"
"Tura"
"Tamam ilk siz başlayın yenge"
"Aras başlıyorum"
"Ya duruun kazanana bir ceza verilcek heralde"
"Emir haklı"
"Aslında buldum" dedi Başak.
"Neymiş o yenge"
"Biraz çocuksu ama"
"Söylesene aşkım"
"Lunaparka gidip bütün çocuklara 2 bilet alalım onlar mutlu olunca ben daha da mutlu oluyorum"
"Başak benimle gelsene bi"
"Geliyorum canım""Başak sen lunaparktan nefret edersin"
"Artık değil"
"Başak ne oldu da birden değişti"
"Başak sana soruyorum."
"Heeeyy hadi ama söylemeyi düşünüyo musun"
"Hamileyim"
"Kızım söyle- neeee hadi be ordan sende"
"Başak sen ciddisin"
"Evet"
"De bu suratının hali ne böyle"
"Çok garip bir durum ve Emir daha bilmiyo"
"Ne zaman söyliceksin peki"
"Kızlaaaarrr!!"
"Geliyoruz"
"Sonra konuşalım mı?"
"Tamam hadi gel"
"Geldik"
"Ne oldu da götürdün benim aşkımı yenge"
"Ay sanane ne Emir " dedik Başak'la aynı anda
"Sakin olun şampiyonlar"
"Neyse oynuyomuyuz"
"Ceza"
"Sonra karar veririz aşkım" dedi Başak.
"Eveet alın yengecim başlatıyorum"
"Tamam"
İlk kelime:Ofsayt
"Aras erkekler en çok ne yapmayı severler"
"Bunu burda tartışmayalım ben sana örnekli olarak-"
"Aras ondan mı bahsediyorum. Gülmeyin sizde be. Oyun hani"
"Futboolll"
"Hay boolllunu ne uzatıyon onu. Her neyse kızlar bilmez genelde"
"Ofsayt"
"Doğru"
"Ben geliyorum hemen" dedi Başak ve banyoya doğru koştu.
"Ara verelim Başak'a bakıp geliyorum."
"Bende"
"Bekle sen Emir" biraz sert mi oldu ne off boşver
"Başak kuzum iyi misin?"
"Irmak gelsene"
Kapıyı açtım ve içeri girdim. Kusmuş ve yere uzanmıştı. Yarın ilk iş hastaneye gitmeliydik. Ama burayı tanımıyorduk bile. Aras'a söylesem off napıcaz biz.
"Ben temizlerim bırak"
"Saçmalama istersen sen kusan birini görsen kusarsın ben hallederim uzan sen yarın hastaneye gidiyoruz."
"Nerde bilmiyoruz ki. "
"Alışverişe çıkıcaz deriz taksiyle gideriz sen onu bunu bırakta Emir'e söylemeliyiz."
"Doktora gittikten sonra gerçekten olup olmadığını öğrenince söylemek istiyorum. Eğer sadece normal bi hastalıksa onu heveslendiremem"
"Sen de haklısın"
"İyi hissetmedim o yüzden banyoya girdim tamam mı?"
"Tamam gel uzan sen"
"Hayatım iyi misin gel uzan şöyle noldu neyin var doktora gidelim mi hastaneye falan bak bişey istiyosan söyle alıyım"
"Sadece sus hayatım"
"Ha tamam " dedi boynunu bükmüş bir şekilde. Yazık ya kıyamam öğrenince çok sevinicek ama şimdi biraz dişini sıkması lazım.
*****
Sabah erkenden uyanma gibi bi yeteneğim var cidden. Okula gitmiyosun bişey yapmıyosun yat uyu. Ama olur mu? Irmak uyuyabilir mi? Asla.
Aras'ı yatakta bırakıp kahvaltı hazırlamaya indim. Çay suyunu koyup dolaptan kahvaltılıkları çıkarttım. Çayı demledikten sonra ekmekleri kızarttım. Başak krepi sever diye çok az da krep yaptım. Tıkırtılara uyandı heralde arkamı döner dönmez beni izleyen Aras'ı gördüm.
"Günaydın küçük hanım"
"Günaydın küçük bey"
"Öhöm öhöm koca dana oldunuz nereniz küçük anlamıyorum"
"Emir abi ortamın içine ettin farkındaysan."
"Ha dimi ayy pardon yenge ama o sofrayı görünce beynim döndü birden herşey çok güzel duruyo"
"Ahh yenge niye vuruyosun ya tadına bakıcaktın"
"Başak uyansın öyle"
"Günaydın bu ne gürültü ya sabab sabah"
"Boşver canım sen hadi kahvaltıya"
"Yavrum sen krep mi yaptın off çok canım çekmişti yaa Irmak gel buraya" diyip sarıldı. Al sana bir hamilelik belirtisi daha.
"Hadi oturun da çayları koyayım"
"Yenge ben sana küsüm."
"Yemekten sonra küs Emir aç kalma "
"Ya yengem benim ya ne küslüğü bak beni de düşünürmüş bitanesin yenge"
"Emir allah aşkına sus abi"
Başak'a bakıp dün akşam konuştuğumuz gibi alışveriş işini
söyleyecektik.
"Aşkım"
"Efendim küçük hanım"
"Şey biz bugün Irmak'la kız kıza alışverişe çıkmak istiyoruz."
"Ben sizi bırakırım sıkılınca beni ararsınız olur mu" işte bu. Sana yalan söylediğim için affet beni ama önemli bi mesele bu.
"Tamamdır senin için de uygun mu Emir"
"He uygun uygun bi kaç işimiz var bizim de Aras'la zaten"
"Tamam o zaman" diyip yemeğe devam ettik. Beyler masadan kalkınca ortalığı toplayıp hazırlandık.
"Aras biz hazırız hayatım"
"Tamam çıkalım o zaman" dedi ve arabaya bindik. Bu araba ne ara buraya geldi. Her neyse bunu sonra konuşuruz diyip yol boyu susmayı tercih ettim. Büyük bir alışveriş merkezinin önünde durduk şansa bak ki yan tarafında koca bir hastane vardı. "Beni ararsınız gelirim canım"
"Tamam canım görüşürüz.""Eveet şimdi istersen içeri girelim biraz sonra çıkarız hazır hastane de var ayy teyze oluyoruumm"
"Ya Irmak "
"Tamam tamam hadi içeri girelim Aras bişey oldu sanıp gelmesin" diyip içeriye doğru ilerledik. Aras'ın gittiğini görünce hızla hastaneye doğru yürüdük.
"Hazır mısın?"
"Hayır korkuyorum."
"Korkma hadi gel" danışmaya doğru ilerledik.
"Buyrun nasıl yardımcı olabilirim."
"Biz hamilelik için test yaptırıcaktık"
"İlerde sağda kan alım odası var orda size yardımcı olucaklardır."
"Herhangi bir kayıt alıcak mısınız?"
"Hayır sadece sonuçlar için 20 dakika kadar beklemeniz yeterli"
"Teşekkürler" diyip söylediği yere doğru yürümeye başladık.
"Irmak korkuyorum"
"Sakin derin derin nefes al sakiin"
"Sakin ol Başak sakin sakin olamıyorum"
"Hadi gir içeri bekliyorum"
"Tamam"
******
Emir'in ağzından:
"Yani böyle abi o günden beri sanki benden bişey saklıyo gibi ve çok uzak."
"Emir kardeşim ne diyeyim bilemedim. Ama sana söyleyeceğinden eminim belli ki o günün etkisini atlatamamış"
"Pişman yani"
"Öyle mi dedim abi ben"
"Ya tamam anladım ama evlenicez bunu da biliyo hatta gün aldık. Neden böyle anlamıyorum"
"Üstüne gitme bekle biraz "
"Tamam" diyip sessizliği koruduk. Bu böyle olmamalıydı. Ben ona aşkla bakarken sanki benden korkuyo gibiydi. Neler olduğunu bugün eve geldiklerinde öğrenecektim. Öğrenmeliydim.
*****
Başak'ın ağzından:
"Geçmiş olsun" dedi kan alan hemşire. Gülümsemekle yetindim. Dakikalar sonra anne olup olmadığı öğrenmek üzereyim ve ne yazık ki eğer hamile değilsem en büyük yıkıntılarıma bu da eklenecek. Ondan bir parça var içimde düşüncesi gün geçtikçe garip hissettiriyo. Ona ait olmak beni ben yapan şey sanki. Ona söylediğimdeki tepkisini tahmin edebiliyorum. Ne kadar sevineceğini de biliyorum. Ben onu çok seviyorum."Tatlım gel otur şöyle iyi misin?"
En büyük destekçim Irmak. Bir sürü şey yaşadı bu güne kadar desteğe ihtiyacı var ama yine de en büyük desteği o veriyo bana. Tek yakınım benim o.
"İyiyim kuzucum iyiyim"
"İstersen alışveriş merkezine gidelim hem vakit geçer hem de bir şeyler yeriz acıktım ben"
"Pizza yiyelim yok ya patates kızartması ayy köfteee yok ya ben iskender yemek istiyorum hepsini verin bana"
"Ahahaha al işte iştah açılmış aşeriyoruz"
"Aslında hiç birini istemiyorum işin şakasıydı o ama vakit geçmiyo burda" diyip hareketlendiğimiz sırada içeriden hemşirenin sesini duyduk
"Başak hanım"
"Buyrun benim"
"Sonuçlarınız çıktı"
"Bu kadar çabuk mu?"
"Biraz erken oldu ama sizden başka biri olmadığı için hızla incelendi buyrun sonuçlarınız geçmiş olsun"
"Teşekkürler"
"Ben bakamam buna al sen bak"
"Gel çıkalım dışarda bakarız"
"Nefes alamıyorum Irmak"
"Alcan alcan dışarı çıkalım bu koku beni mahvediyo"
"Doğru tamam hadi çıkalım" elimde tuttuğum o küçük kağıt parçasında yazıyo herşey ve ben ona bakmaya korkuyorum. Ellerim titremeye başlamıştı. Irmak beni hastanenin önümdeki bir banka oturttu ve kağıdı elimden aldı.
"Kendini hazır hissedince aç tamam mı?"
"Irmak sen açsan?"
"Emin misin kendin bakmak istemez misin?"
"Ben bakarsam kalpten gidicem o yüzden sen bak"
"Tamam açıyorum o zaman" dedi ve zarfı açıp içinden kağıdı çıkarttı. Okumaya başladı ve yüzünü birden astı. Hamile değil miydim yani ama ben kendimi hazırlamıştım değil mi ama bu olmamalıydı. Olamazdı. Irmak bana sarıldı ve kulağıma bir şeyler fısıldadı.
"Geleceğin güzel annesi sensiz bitanem"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişe Karşı (Tamamlandı✔)
Художественная прозаGeçmişte yaşanan çoğu olay aslında gelecekte karşımıza çıkabilecek engelleri aşmaya yarar. Ne kadar zor olursa olsun yaşananlar, sana destek olan kişilerle atlatabiliyorsan eğer engellerin pek bir önemi kalmaz. En yakınım dediğin kişiler sana ne kad...