soojin hizlica ne yapicagini düşündü. polislerden kacmasi gerekiyordu. aklina bir fikir gelmişti hizlica odadan çıktı ve yangin cikisina koştu.yangin merdivenlerinden hizlica indi ve tam ciacakken, güzel görünümlü bir polis önünü kesti. soojin icinden küfürler yağdırıyordu,polis konuştu " seni gormemis gibi yapıyorum. Çabuk git buradan! ben diğer polislere burada olmadığını söyleyeceğim."dedi. Soojin bu duruma şaşırsada bir sey demeden hizla oradan uzaklaşti. arabasına atlayıp Rose'un attiğı konumu açıp arabayi sürdü. "Rose nerede kaldı bu Soojin yoksa polislere mi yakalandı?" dedi Lisa, hala cok sinirliydi, siniri bir türlü geçmiyordu." Sakin ol Lisa ,elbet gelir biraz daha bekleyelim." dedi Rose. Lisa, Rose'u dinleyip sakinleşmeye çalışıyordu. Lisa'ya tek iyi gelen sey Rose'du. Lisa çok gerilmişti ama güçlü durmasi gerekiyordu. "Başıma neler geldi bilemessiniz!" diyerek ortama giriş yaptı Soojin. "neler geldi başına soo?" dedi lisa umursamayarak " bir polis beni yakaladı ama sonrasında kacmama ixin verdi!?" dedi lisa ve rose' un yanina giderken. rose şaşırmış bir sekilde "Vay be! ne kadar balliymissin kızım." dedi. Lisa sorarcasina "garip?" dedi " bütün polisler seni ararken o neden senin kaçmana izin verdi? bu iste bir gariplik var soo" diye ekledi lisa " Ee niye buraya toplandık? buraya sadece acil durumlarda gelmiyor muyuz biz? yine ne yaptım acaba?" diye ust uste soru sordu soojin. "Buraya sadece acil durumlsrda geliyorsak o zaman dedikodu yapmak icin toplanmisizdir!" dedi Rose yapmacık bir sinirle. Rosr asla arkadaşlarına kizamiyordu. Sinirlenmesi için öyle bir şey olmasi gerekiyor ki o zaman kızabilsin, ama öyle bir sey asla yaşanmıcakti. "beynini kullanmayi unutma soojin" dedi lisa. Soojin bu söylenenler uzerine sıritip goz devirdi. " Tamam tamam noldu onu söyleyin" lisa hemen soze başladı. Kim Jennie topladı bizi buraya. İllaki tanıyorsundur dünyaca ünlü seri katil ve dolandırıcı. Bizim haberi duyunca yardım etmek istemiş bu yuzden chanlarla yanii
'düşmanlarımızla' iş birligi yapmamizi istiyo bu şekilde bize yardım edicekmis ne alakaysa. ve bizde bu siktiğimin polislerinden kurtulabilmek icin her şeyi göze alıyoruz . sende Jennie ve diğerleri gelince bir sorun çıkartma bak uyariyorum!" dedi Lisa. Sonlara doğru biraz sinirlensede soojin icinden ' bu kizda hep sinirli amk bir günde gülse sasarim.' diye geçerdi. Soojin "tamam be uslu durucam" dedi somurtarak. Ve 3 arkadaş beraber onların gelmesini beklediler. sonunda gelmişlerdi. Lisa ayaga kalkip "konuşmayı olabildiğince kısa tutalım, anlaşmayi bir sorun çıkarmadan yapalım ve gidelim" dedi olgun bir şekilde. "Ne istedigimi aciklayip kagidi imzaladığınizda gidicem. Merak etmeyin fazla uzun sürmeyecek" dedi jennie kendinden emin bir sesle. hepsi beraber masaya oturdular. Jennie konuşmaya başladı " evet, neden burada oldugumuzu hepiniz hemen hemen biliyorsunuzdur değil mi?" dedi ve diğerlerine kisa bir bakış atti ve devam etti " bu işten siyrilabilmek icin bana bazı konularda yardım etmeniz gerekicek. Kisacasi suc ortaklarim olarak çalışmanızı isteyeceğim. Altınızında is birliği yapmasi lazım ben şunu sevmem ben bunu yapmam yok! aksi takdirde sizinle anlaşmayi keser ve elinizdeki her şeyi alırım. böyle bir durumun olmasini istemeyeceğinizi varsayıyorum." dedi. kimse jennienin ne demek istediğini anlayamamıştı bunu fark eden jennie daha aciklayici konuşmaya başladı " yani demek istediğim, size bir is söyleyecegim ve sizde bunu yapicaksiniz. merak etmeyin polislere yakalanmayacaksiniz.
Biliyorsunuz ki evden dışarı zor çıkıyorum ve ev hapisim var buraya nasıl geldiğimi sormayın bile! sizin icin bir polis tuttum. yaptığınizi gormezden geldi o yüzden şimdi burada karşımdasıniz. Teşekkürlerinizi sonra edersiniz benim diyeceklerim bu kadar şimdi sizin siraniz kabul ediyormusunuz yoksa hapsemi girmek istiyorsunuz seçim sizin." diyip tek kasini kaldırdi. Alti genc ne yapacaklarınu düşünüyordu. Rose hemen önündeki kağıdı alip okumaya başladı diğer iki yandanda lisa ve soojin, Rose' un elinden kağıdı okuyorlardi. Chan, Felix ve hyunjin üçlüsude ayni şekildeydiler. kağıdı ilk imzalayan Felix oldu. eğlence arıyordu kendine ve bu fırsati elinden kaçıramazdi. 2. kişi Hyunjindi o da felixin başına bir şey gelirse onu koruyabilmek icin imzalamisti kağıdı. 3. kisi Chan olmuştu o da hayatta tek görevi felix ve hyunjini korumakti o yuzden kağıdı imzaladı. sira kızlara gelmişti hala supheciydiler. Rose dayanamayip imzaladi kağıdı lisadan ayri kalamazdi. ardından Lisa imzaladı yapicak başka bir seyi yoktu. Soojin kararsızdı güvenemiyordu ama arkadaşlarini yalnız bırakmadı anca beraber kanca beraber diyerek kağıdı imzaladi. Jennienin yüzünde sinsice bir gülümseme oluştu. Kağıtları alip masadan kalktı. kapinin kulpunu tutup acicagi sırada durdu. Basini sağına çevirip omzunun ustunden konuştu " Hikaye daha yeni başlıyor çocuklar" diyip sırıttı ve ordan uzaklasti. Altı genç orada tek başlarına kalmislardi sonlarınin ne olacaginı düşünüyorlardı. Mekanı ilk terk eden kişiler Chan, felix ve hyunjindi. kızlar yine tek başına kalmışlardı. her zaman ki gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Have My Eyes On You
Fiksi PenggemarRose ve lalisa arkadaşları soojin'in kumar bağımlılığı yüzünden işini,hayatını ve tüm sevdiklerini kaybederler ama arttık pişman olsalarda bu karardan dönüşleri yoktur 3 arkadaş'ın hapis dışında başka seçeneklerinin olmadığının arttık farkındaydılar...