Gragon girl - 4. Kapitola

238 20 0
                                    

,,Kdo jste?" Zeptala jsem se opatrně.
,,Víš to" hlas měl ještě temnější.
,,No to teda nevím" rozhodila jsem rukama.
,,Nerozčiluj se, k ničemu ti to není. Jednou to zjistíš."
,,To je sice krásný, ale já to chci vědět teď" už jsem se opravdu naštvala.
,,Takže tu kytku nechceš, tu se zeleným středem a modrými okvětními lístky? Nemluvě o nádnherném mimořádném černém stonku." zatajil se mi dech. Nikdo neví jak vypadá květina cizýho draka. A už vůbec ne když draka vyhoští. Každý vyloučený člen si květinu odveze sebou a nebo zmizí.
,,Jak... jak to... víš ...Ty jsi... viděl jsi ji někdy?" Nemohla jsem to ze sebe málem dostat.
,,To bych asi nevěděl kde je, chytračko. Chceš ji nebo ne?" Hlas už měl poněkud příjemnější. I když slova se mne i dotkla.
,,samozřejmě, že ji chci. Ale jak ti můžu věřit. Ani nevím co jsi zač." Cítila jsem v sobě chlad. Uklidňoval stále vzrůstající strach, ale jaktože se můj drak probudil teď. Naštěstí se neprobudil úplně, jen cítím že je při životě.
,,Dávám ti 48 hodin na rozhodnutí." řekl a chystal se odejít.
,,Počkej!!! Co za to chceš? A sejdeme se opět tady?" Zastavila jsem ho.
,,Jen... kapku tvojí krve." popošel ke mě a vzal mi ruku. Chlad se stále zvyšoval. Ruku obrátil aby viděl žíly. pokývnul a pak zasyčel. Když jsem se podívala proč, všimla jsem si jeho omrzliny na dlani. ,, ano, tady" a pak zmizel. Neodešel, ale zmizel. Jen tak se vypařil.

Se zamotanou hlavou jsem došla domů. Měla jsem sto chutí vrazit si. Bezva, mám dva dny. Musím se rozhodnout. Možná později, teď se musím odreagovat. Otevřela jsem šuplík a vzala do ruky knížku. V tom mi zazvonil mobil.
,,Prosím?" Zeptala jsem se.
,,No, ahoj. Tady Jared." srdce se mi rozbušilo, v těle se rozpoutal chlad.
,,Jo ahoj. Co potřebuješ ? A kde jsi vzal moje číslo ?"
,,Máš dnes čas ? Mohli bychom jít ven. A s tím číslem , mám své zdroje" začal se smát a ja se jen rozplývala.
,,Jo, tak třeba v pět u parku? Víš kde je?"
,,Okey, jo vím. Vedle mé budoucí školy."
Pak jsme se jen rozloučili a položili to. Šla jsem se převléct a trochu se zrealizovat.
"On bude chodit se mnou do školy." Pomyslela jsem si a vyšla z domu.

TAKŽE TADY JE DALŠÍ DÍL 😊 pište jak se líbí/nelíbí ... DĚKUJU ZA PŘEČTENÍ, KOMENTÁŘ,VOTE VAŠE 👑blond princess👑

Dragon girlKde žijí příběhy. Začni objevovat