Günler durmadan ilerledi ve sonbahar geldi. Bugün hava çok güzel. Rüzgar esiyor ama üşütmüyor. Bu havada gezmek kadar güzel bir şey yok. Hemen dışarı fırladım.
Dışarıda boş boş geziyordum. Arkamdan birinin koştuğunu hissettim. Arkamı dönmedim. Çok geçmeden yetişti.
Tooru: Az yavaş yürü kızım ya.
Y/N: Sen hızlı koş.
Tooru: Hızlıyım zaten.
Y/N: Yoo yavaşsın.
Tooru: Yürü git lan.
Y/N: Yürürsem yetişemezsin.
Tooru: Yaw he.Tooru mal mal şarkı söylüyordu. Allah aşkına sesi de güzel değil. Bi de moda girmiş dans da ediyor.
Y/N: Tooru kulaklarım kanadı. Bana acımıyorsun bari kulaklarıma acı.
Tooru melodiyle konuştu.
Tooru: Bananeeee.
Y/N: Oha kıza bak!
Tooru: Hani nerde?!Kahkaha attım. Her zaman bu numarayı yiyor enayi.
Y/N: Kandırdım.
Tooru: Vayy şerro. Ee Y/N hanım anlat bakem.
Y/N: Neyi?
Tooru: Bu saatte ne arıyon dışarıda?
Y/N: Hava çok güzeldi bende fırladım.
Tooru: Ooo güzel. Havanın tadını mı çıkarmak istiyorsun?
Y/N: Evet.Tooru derin nefes aldı.
Tooru: O zaman seni güzel bi yere götürecem.
Y/N: Neresi orası?
Tooru: Ben ve Hotaru'nun çok sık gittiği bir yer.
Y/N: Merak ettim.
Tooru: Gel gidek.
Y/N: Hadi gidek.Beraber bir binaya geldik. Ben bu binaya kafama her estiğinde geliyorum. Çatıda gözlerimi kapatarak oturmak güzel geliyor. Biz de çatıya çıktık.
Tooru: İşte Hotaru'yla kaçıp kaçıp buraya gelirdik.
Y/N: Gerçekten mi?
Tooru: Evet. O burayı çok severdi. Tüm şehir görünür burdan.
Y/N: Ben de buraya çok gelirim ama beni abim getirmedi buraya.Tooru anlamamış bi şekilde bana baktı. Bende yükseklik korkum olmasına rağmen aşağı baktım. Buruk bi şekilde gülümsüyordum.
Y/N: Onları tam bu caddede bu binanın önünde kaybettim.
Tooru da yanıma gelip aşağı baktı.
Tooru: Doğru burada olmuştu kaza.
Aşağı baktıkça o an gözümün önüne geldi. Titreye titreye delirmem, çığlık atmaktan sesimin kısılması ve kontrolümü kaybetmiş olmam. O kazada tek hayatta kalan bendim. Ne annem ne babam ne de abim hayatta kaldı. Eğer abim kaza anında bana sarılmasaydı şuan ben de ölü olacaktım.
Tooru yere oturdu.
Tooru: Keşke zamanı geri alabilseydik.
Y/N: Ya da keşke zamanda sıçrayabilseydik.
Tooru: Ne güzel olurdu ya.
Y/N: Ama elbet onunda bedeli olurdu.
Tooru: Çok emin konuşuyorsun.
Y/N: Biraz öyle.Tooru sürekli ofluyordu. Acaba ne düşünüyor. Kafamı ona çevirdim.
Y/N: Noldu?
Tooru: Kaçıp gitmek istiyorum.
Y/N: Neden?
Tooru: Sıkıldım buralardan.Yalanda söyleyemiyor. Kesin yine bi haltlar çevirmiş.
Y/N: Doğruyu söyle.
Tooru: Yalan söylemiyorum.
Y/N: Söylediğin çok belli.
Tooru: Vay seni dedektif. Neyse. Şimdi şöyle ben bi bok yedim.
Y/N: Her zamanki gibi.
Tooru: Ama çok büyük bok yedim.Oha Tooru bu kadar stres olduysa aşırı kötü birşey olmuş.
Y/N: Noldu?
Tooru: Toman'ın başına bela açtım.
Y/N: Yaw Tooru doğru düzgün anlat.
Tooru: Tamam ya.Derin nefes alıp ciddileşti.
Tooru: Yeni bir çete kurulmuş. Valhalla'ydı adı.
Y/N: Ee?
Tooru: Bunlardan bi grubu güzelce benzettim. Sonra bunlar yaklaşık 10 15 kişi bizim bölüğe saldırmış.
Y/N: Kaç kişiye saldırdılar?
Tooru: Şöyle söyleyeyim benim sağ kolumu komalık etmişler.
Y/N: Sadece ona saldırdıklarına göre seni de Toman'ın içini de iyi tanıyorlar.
Tooru: Aynen öyle.
Y/N: Bu yüzden mi kaçmak istedin?
Tooru: Kaçmak bahane. Toman'ın başına benim yüzümden bir şey gelsin istemiyorum.Her zaman işin goygoyunda olan Tooru'yu böyle görmek tuhaf. Eğer şuan böyle ciddiyse Toman'ın başında ciddili çok büyük bir bela var.
Tooru: Y/N.
Y/N: Noldu?
Tooru: Eğer olurda Toman ile bu çete arasında kavga çıkarsa Toman büyük bir kayıp yaşayacak.
Y/N: Sen nereden biliyorsun?
Tooru: O geri gelmiş.
Y/N: O kim?Ben tam sözümü bitirdiğim an arkamdan tanıdık bir ses geldi. Sesi duymamla gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Bu ses...
Kazutora: Ooooo selaaammm!!!
Tora?
Kazutora: Gece gece ikinizi burada görmeyi beklemiyordum.
Şaşkınlıkla ayağa kalktım.
Y/N: Tora sen ne zaman çıktın?
Kazutora: Keşke önce bi sarılsaydık Y/N.Yanıma geldi ve sarıldık. Tooru onu gördüğüne sevinmiş görünmüyordu.
Tooru: Y/N saat geç oldu. Ben seni evine bırakayım.
Kazutora: Ama ben Y/N'yle sohbet etmek istiyordum. Onu çok özledim.
Tooru: Geç oldu dedim!
Kazutora: Noluyor lan abisi mi kesildin başımıza?!
Tooru: Evet abisi kesildim var mı diyeceğin lan muz kafa!
Kazutora: Bak ıslahevinden yeni çıktım tekrar girdirtme beni!İkisinin arasına girdim. Yoksa kavga çıkardı.
Y/N: Naptığınızı sanıyorsunuz siz ya?! Kaç yaşınıza gelmişsiniz utanmıyor musunuz?! Çocuk gibi didişiyorsunuz.
Kazutora: O zaman şu kendini bilmeze söyle düzgün davransın.
Y/N: Tora sus!Ortalığı sessizlik sardı.
Y/N: Tooru sen de ben ve Tora'yla gel.
Tooru: Yok bu muz kafa gelirse ben gelmem.
Tora: Sana çok mu meraklıyım lan ben?!Bunlar ömrümü yiyor ya. Tooru triplenip gitti.
Y/N: Off ya.
Kazutora: Sen onu boşver Y/N.Tora omzuma kolunu attı. Yürümeye başladık.
Kazutora: Gelmeyi neden bıraktın?
Y/N: Toparlanma sürecindeydim.
Kazutora: Nasıl?
Y/N: Çok uzun hikaye ya.
Kazutora: Gel güzel bi yere gidelim anlat herşeyi.Tora'yla sahile gelip oturduk. Denizi izlemeye bayılıyorum. Çok sakinleştiriyor.
Kazutora: Hadi anlat bakalım.
Y/N: Hangisini?
Kazutora: En başından hepsini.
Y/N: Tamam.Derin nefes alıp anlatmaya başladım.
Y/N: Seni son ziyarete geldiğim gün var ya.
Kazutora: Evet.
Y/N: O gün ben herşeyimi kaybettim.
Kazutora: Nasıl?
Y/N: Doğum günümü kutlamaya giderken kaza yaptık. Annem babam ve abim öldü. Hani Tooru'yla beni gördüğün yer var ya tam o binanın önünde oldu kaza. O kazadan sonra toparlanamadım. Tooru da abimin yokluğunu hissettirmemek için elinden gelen herşeyi yapıyor. O toparlanma sürecinde seni ziyaret edemedim özür dilerim.Tora gülümseyip beni kendisine çekti ve sarıldı.
Kazutora: Ben hiçbir olayı bilmiyordum. Bundan sonra tek değilsin ben seninleyim Y/N.
Y/N: Teşekkürler Tora.
Kazutora: Toparlanman için elimden geleni yapacam.Tora'nın bana böyle davranması iyi hoşta ama içimi huzursuz eden bi his var. İzleniyor hissi gibi.
Arkama döndüm. Chifuyu oradaydı. Benim baktığımı görünce suratını asıp gitti.
Umarım yanlış anlamamıştır.
______________________
Selaammm! Nasılsınız??Uzun zaman sonra bölüm yazmayı başarabildim sdkdkdk
1,5k okumayı geçmişiz hepinize teşekkür ediyorum.
Sizleri seviyorum kendinize iyi bakın🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Matsuno Chifuyu x reader
FanfictionMatsuno Chifuyu ve Baji Y/N' nin hikayesi. İlk deneyimim olduğu için saçma olabilir kusura bakmayın.