Zilin sesiyle uyandım gidip kapıyı actim kapıdaki ev sahibi gelmiş ne olabilir ki biz tüm aydatarı verdik başladı 3 aydır aydati vermiyorsunuz diye nasıl olur biz abime vermiştir offf abi yine ne yaptın kaç gundurde eve gelmiyor bende hemen hazırlanıp kafede çalıştığım gorson olarak işime gittim biraz geç kaldım tabi bu arada ben kendimi Anlatmadım ben defne turuncu saçlı saçları var suslenmsem güzel ollurum ama kendine bakım yqpmiyorumneyse kafeye gelmiştir birde kimi goruyum hayranı olduğum sinan ben ona bakarken onun servisi geldi hemen kaptigim gibi goturdum içecek varmı diye sordum soda istedi ben ben giderken mudur gelip her musteriden foto alıyoruz dedi bende onu izlerken beni yanına çağırdı beraber resim cekindik ...........,........,.........,....................
Sabah kalkıp kürek çekmeye gittim Eve geldiğimde ise aslı bana kahvaltı hazırlamış yediğim gibi çıktım şirkete geldim burada ben ömer biraz yakisikliyim kumral (resimdeki gibi)şirkete yasemin adli bi kız var güzel ama niyese ben onu sevmiyorum onu sinan sevior yasenimde beni seviyor . bugün Neriman yengem buraya gelecek evlememi çok istiyor . geldi bana kızla buluşmamız söylüyor maalesef gidivem kalenin önüne geldim oturunca başladı ilimizde çok iyiyiz çok guzeliz büyük bir çift oluruz diyo bende defne adında gelen garsona aaa aşkım sen misin ben senin bugün çalıştığını bilmiyordum anlarsın işte yemek felan dedim........................
Defne
Bir müşteri gellfi çifti sanırım onların başına sipariş almaya gittim bir anda erkek bana aşkım sadece yemek felan demeye başladı bende napiyosun yaa dedim ama agizuimi kapadı sonra bni dışarı çıkarıp yaa off kızdan kurtulmak için felan diyor sonra kız arkadan ömoş diye gelmeye başladı bende bakış ne hald falan dedim o sırada tuttu beni dudağından öptü ben kurtulmaya çalıştım maalesef olmadı kız gitti beni hala oluyordu sonra bıraktı bende çok pis tokat attım sonra arabaya bindi gitti bende onun yüzünden istem kovuldum.......akşam eve geldiğimde anneannem nerde bu oglsan felân sayılıyordu albümden bahsediyor ben biraz dışarı cikiyim bakiyim dedim sokaklarını ararken abimi bir mafya dönerken gördüm hemen kurtarmaya çalıştım ama kurtaramadı abim i 200.000 bin lira getirirken goturceklertmis ben nerden bulayim şimdi hemen gidip ev geldim annanemin yüreğine inmesini diye yavaş yavaş söyledim ertesi gün sahile indim yanıma bir kasın geldi bana iş teklif etti bende bilmiyorum dedim giderken 400.000 bin sana 400.000 bin veririm dedi bende siz okadar zengin misiniz dedim ewt dedi işi dusunmem lazım dedi bana kâğıt verdi arkadaşlardan konuştum kabul etmeye karar verdim kıyafetler aldık suslendim saçların yapıldı yarin baslayacaktim uyandığında geç kalmak istemedim hemen geldim geldiğimde şükrü yanı şoför bana anahtarı verdi eve girdim hazırlamaya başladım hazirlarken biri geldi arkami döndüğümde beni öpen çocuktu belinde havlu bağlı geldi ben ona sen dedim o bana ben ne de di bnde sen ciplajksin dedim AA pardon deyip uastunu giyinmeye başladı ben arabada bekledim o geldi götürdü şirkete geldiğimizde sinan beyi gorsum çok tatlı sonra tanıştık akşam oldu ben cikcaktim tam çıkarken ona biz önceden tanıştık diyecektir içeren yasemin girdi bende soramadim çıktık işte eve geldim abim le felan konuştuk ertesi gün geldim kahvaltısını hazırladım ama ye!ek istemedi bizde çıkarken kapının önümde ona biz önceden tanıştık siz beni hatirladinmi dedim anlamsız yüz ifadeyle bana bakınca bende ooouuww ozaman çıkalım dedim tam kapıyı actim kapıyı kapatıp bana yaklaştı .........