Królowa Smoków pov
Bardzo martwię się o Tenme, widziałam jaki był zdeterminowany żeby uratować Aoi i resztę ale i przez to może mu sie coś stać.
Tsurugi: Mamy problem.
Shindou: Jaki?
Aoi: Czarny rycerz ma Tenme.
Kinako: Aoi co ty tu robisz.
Aoi: Cóż byłam w klatce gdy nagle pojawił się Tenma i chciał mnie uratować ale nie zdążył ponieważ pojawił się za nim czarny rycerz i uderzył go w głowę i wtedy stracił przytomność a czarny rycerz wysłał mnie przed zamek chciałam pomóc Tenmie ale nie udało mi się.
Królowa Smoków: O nie.
Shindou: O co chodzi.
Królowa Smoków: Tenma wspominał że najgorzej by było gdyby el dorado pamiętało kim był i mogli by to wykorzystać ale nie wspomniał co mogli by zrobić.
Shindou: Wspomniałaś że Tenma bardzo się obwinia za to co się stało.
Królowa Smoków: Tak.
Shindou: I że jemu też próbowali zmienić przeszłość żeby jego miłość do piłki zniknęła.
Królowa Smoków: Tak.
Fei: Shindou czy ty nie sugerujesz.
Shindou: Tak myśle ale jest to dosyć prawdopodobne.
Królowa Smoków: Co masz na myśli.
Shindou: Sądzę że skoro nie jest zbyt pewny swojej miłości do piłki przez to że się obwinia el dorado może to wykorzystać i zniszczyć te miłość.
Królowa Smoków: O nie
Tenma pov
Czarny rycerz: Wiesz że twoja piłka nożna wcale nie pomaga nikomu i przez ciebie bardzo dużo razy cierpieli .
Tenma: Twoje słowa nic ci-
Nie nie ,nie mogę pozwolić na to żeby zniszczył moją miłość do piłki.
Czarny rycerz: Dobrze wiesz że przez ciebie przegrali mecz z nami wcześniej.
Czarny rycerz: Przegrali bo byłeś beznadziejnym kapitanem.
Tenma: Oni wcale tak nie myśleli.
Czarny rycerz: Ale może chcieli wygrać i tylko tak mówili więc skąd wiesz że to prawda.
Tenma: Bo to moi przyjaciele.
Czarny rycerz: Ty ich nazywasz przyjaciółmi przecież nie potrafiłeś ich ochronić.
On ma trochę racje to moja wina że muszą jeszcze raz tu być.
Czarny rycerz: Czyli mam racje.
Tenma: .....
Czarny rycerz: Gdy się zgodzisz na to żeby twoja miłość do piłki zniknęła zostawię twoich przyjaciół w spokoju i jako el dorado nie będziemy ich atakować, więc co ty na to.
Tenma: Ja..
Było by świetnie gdyby el dorado zostawiło moich przyjaciół ale wtedy moja miłość do piłki zniknęła.
Tenma: Daj mi 5 minut.
Czarny rycerz: 3 minuty.
Tenma: Może być.
Dla moich przyjaciół wszystko i tak zbyt dużo bólu przeze mnie wycierpieli.
Tenma: Dobrze zgadzam się tylko wtedy gdy obiecasz mi że zostawisz moich przyjaciół.
Czarny rycerz: Dobrze to co mam zrobić żeby ci obiecać.
Tenma: Masz powtarzać za mną.
Czarny rycerz: Dobrze.
Tenma: Przyrzekam na prawdziwą piłkę nożną.
Czarny rycerz: Przyrzekam na prawdziwą piłkę nożną.
Tenma: oraz na tych ludzi którzy kochaj ten sport.
Czarny rycerz: oraz na tych ludzi którzy kochaj ten sport.
Tenma: Że nie złamie danego słowa.
Czarny rycerz: Że nie złamie danego słowa.
Czarny rycerz: Zadowolony.
Tenma: Tak
Czarny Rycerz: Ale tak szczerze badziewne były te słowa. ( Tenma: nikt nie pytał XD)
Tenma: Ale działające.
Czarny rycerz: Nie ważne przejdźmy to konkretów.
Tenma: Miejmy to już z głowy.
I razem z Reiem prze teleportowaliśmy się w czas kiedy miałem pokochać piłkę.
Rei: Wiesz co chce zrobić.
Tenma: Tak.
Rei: Więc nawet nie stawiaj oporu, bo twoja przysięga zniknie.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Czy mi tylko wydaj czy ta historia ma za dużo zwrotów akcji XD.
A poza tym wygra ta magiczna opowieść o Tenmie więc gdy tą skończę to zacznę pisać tą drugą.
CZYTASZ
【Książę Tenma 】- Inazuma Eleven go
FantasyWszyscy gracze Raimona przenoszą się do książki o królu Arturze że zdobyć #9 i #10 moc do najsilniejszej drużyny na świecie ale jest pewna różnica nie ma z nimi tenmy ! rozdziały będą pojawiać się nie regularnie!? Spoilery z Inazumy eleven go chrono...