HELLOOOĞĞĞ
Yeni bölüm ve ben
Umarım iyisinizdir cücüklerimm
Bakalım bu bölümde nasıl saçmalıyorum
İyi okumalarrr💖
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hyunjin yemekten sonra beni resmen sırtına çuvallamış ve yatağa zorla yatırmıştı.
Neymiş gün boyu uzanıp,dinlenip iyileşmem lazımmış,ben zaten iyiyim!
Akşama kadar odadan çıkamamıştım resmen beni buraya hapsetti yaa.
Gün boyu mal mal uzanmıştım, kalkıp odada birkaç tur atmıştım,kendi kendime makyaj yapıp silmiştim,bu süre zarfında beyefendi hiç uğramamıştı odaya,artık odadan çıkma vakti akşam oldu!
Uzandığım yataktan biranda ayağa fırladığımda gözümün kararmasıyla yatağa tutundum.
"Hay bu demir eksikliğinede başlıyicam"odanın kapısına ilerlediğimde kapı kolunu tuttum tam açıcaktımki aklıma gelen şeytani fikirimden dolayı duraksadım.
Yapmalımıyım?
Tabiki yapmalıyım.
Hatırlatıyım size güzel okurlar bu eve ilk geldiğimde dolapta gördüğüm geceliği giyicektim,"oha çok açık bunu ilerleyen zamanda giyiyim"dediğim gecelik.
Evet evet o.
Ta kendisi ahahahahahahaha.
Sanırım canım yaramazlık istiyor,ben ne ara bu kadar azgın bir insan oldum?
Ama yeter artık gerçekten Hyunjini istiyordum.
Hemen üstümdekileri çıkartıp dolabın önüne geçip dolabı açtım,geceliği elime alıp hızlı bir şekilde giydim,ve boy aynasından üstüme bakındım.
(Felixsin giydiği gecelik)
(İstediğim gibi birşey bulamadım idare edin artık sksnsksmdjsldm)Makyaj masama geçip kırmızı rujumdan sürdüm,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sevdiğim idol ile zorla evlilik
FanfictionOkuyun kardeşim işte güzel fic Feminem,hyunlix,minsung,chanmin,jeongbin