6.Bölüm

40 9 1
                                    

Selena Gomez çok ugyl

Taş fırın ekmek

Olmaz benim sew var

Yong bokk

Ayyy utandırma beni jeongin

Taş fırın ekmek

Ne diyon amk ben gidiyorum uykum varrr

Yong bokk

Gel beraber uyuyalım bebeği yanım boş

Gel beraber uyuyalım bebeği yanım boş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bak bekliyorum seni;)))))))))))

Taş fırın ekmek

@Mong Mong bakkkkkk buraya bu yavşak bana yavşıyor oda değil BANANEDEN YAVŞIYORSUN AMIN OĞLU BEN SENİN KRDEŞİN SAYILIRIM

Mong Mong

Valla sikicem hepinizi susun


Grupta hala salak salak konuşuyorlar ama ben sadece hepsine görüldü attım.

Saat 2 olmuştu ama benn hala uyuyamıyordum.

Telefona daldım ve telefonu kapattığımda saat 7.30'du. Bu sefer uykum gelmişti salondan kalkıp uyumak için odama gittim. Evet ve yatakta da değildim koltukta salak gibi 7.30 kadar oturmuştum.

Yatağa geçtim ve boğazıma kadar yorganı çektim çok üşüyordum içime birden titreme girmişti, takmadım sadece boğazıma kadar yorgan çektim ve uyudum.

Uyandığımda aşırı fazla üşüyordum ve sat 9'du aradan sadece 1.30 saat geçmişti. Yuktum ve o acı, boğazım çok acıyordu. Yataktan kalktım ve tuvalete gittim ama giderken başım çok fazla dönüyordu.

İşlerimi halledip hemen yatağıma geri yattım ve sonsuzluğa uyumayı istedim.

Minhonun gözünden

Yeni uyanmıştım ama canım çok sıkılıyordu. Evet yeni uyanma rağmen canım çok sıkılmıştı. 

Acaba Jisungun evine gitsem mi diye düşünmüştüm ama saat daha çok erkendi belki uyuyordur diye gitmek istemedim. Hay gelip bi kedini sevdi diye yakın olmuyorsun Minho hemen götünü kaldırma. 

Kendime kahvaltı hazırladım ve yedim her zaman ki gibi avakadolu ekmek kızartması yemiştim artık midem kalktı bunları yemekten.

Aç köpekler

Yaşlı dedoş

İnsan bi yazar demi hayırsızlar

Oçlar

Öküzler

Ananızı sikiyim

Sexy Hyunjin

Sesiz olsana be // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin