Dark Soul

74 2 0
                                    

ljudi puno pricaju, i daju si za pravo da sire lazi. Izmisljaju samo da bi imali nesto za rec. Grozno je kad govore ruzno o nekome,a jos je gore sto ne znaju da je istina puno bolnija. Svatko u zivotu treba svoju zvijezdu vodilju,svoje svijetlo u mraku, svoju toplinu zimi, svoje osvjezenje ljeti, svoje boje u jesen i svoj nemir u proljece. Svatko treba tu jednu osobu za koju vjeruje da je negdje daleko,a opet blizu. I ceka. ne znaju ljudi ni sami sta cekaju, ali cekaju. Cekaju da dobe ono sto zele, a ne rade nista kako bi to postigli. Kao da gledaju u svijetlo i cekaju da se samo ugasi.

Nikad nisam znala sto je ljubav,i sto znaci voljeti nekoga. Nikad nisam imala oslonac u zivotu,onaj oslonac zvan 'roditelji'. Tata je pobjegao prvom prilikom ostavivsi mene sa zenom koju bi trebala zvat mama, ali taj naziv treba zasluziti. Nikad nisu brinuli o meni, mojim potrebama, ma nisu oni o nicem brinuli. Zena Marka Saurdy-a, vlasnika najpoznatijeg kasina u LA-u, kojoj su bitne samo kave i markirana roba, prijateljice i frizure. Takvoj zeni nebi smjelo bit dozvoljeno da rodi djete. Mark Saurd,y kojeg ne znaju samo ljudi koji zive u planinama i u slamnatim kucama, covjek kojeg zanimaju samo mlade plasticne sponzoruse i novac, takva osoba ne zasluzuje titulu oca.

Jedina osoba prema kojoj gajim neke osjecaje, ne mogu tocno reci koje jer nikad nisam nista osjecala prema nikome, je moj najbolji frend Nev. Pretpostavljam da je to neka vrsta ljubavi, ipak je uz mene skoro cijeli moj zivot i najbolja je osoba koju poznajem.

***

Ustajem nevoljko, obavljam higijenu i silazim u kuhinju. Maura, nasa sluskinja, pripremila je dorucak. Najela sam se i uzela stvari potrebne za danasnja predavanja, na kojima kako se cini necu ni bit.

"mogla bi za promjenu sredit tu kosu i dodat malo sminke,obuc haljinu s velikim dekolteom, mozda si i nadjes nekog decka" govorila mi je Vivien , zena koja me rodila, dok je gledala tv.

"mogla bi za promjenu mrdnut tom lijenom guzicom, zar sve mora Maura?" odgovorila sam ostro.

"pazi kako razgovaras samnom, mlada damo. Mauru tvoj tata placa da radi"

"i tebi tata daje novce, a sta ti radis?! ...znas ko tako zaradjuje.." izvela sam grimasu koja je trebala predstavljat sex. Da, unatoc rastavi, unatoc svađama, unatoc svemu oni se i dalje povremeno kresnu... a tata joj placa "alimentaciju" iako sam ja odavno prosla brojku 18.

uzela je jastuk i gađala me njime, ali sam brzinski uzela kljuceve svog land rovera i izjurila iz kuce. Ne podnosim tu zenu. Upalila sam auto i krenula do Neva. Zaustavila sam auto ispred dobro poznate sive kuce ispred koje su stajala dva identicna stabla i par malih grmica. potrubila sam dva put kao i uvijek. Nev je ozasao ljubeci majku u obraz. Dovraga, mora da je poseban osjecaj kad to svako jutro radi.

Ulazi u auto nasmjesen i pun energije. Nikad mi nece bit jasni ljudi koji ujutro ustanu odmorni i puni energije.Ja da ustanem nakon tri godine spavanja jos nebi imala snage da pomaknem prstom.

Veze kosu svojom omiljenom plavom gimucom i stavlja suncane naocale, po obicaju. Crne starke ni danas nisu ostale u ormaru, sretne su , kako kaze, a danas ima vazan ispit. Parkirala sam auto pokraj koleđa.

"Erin do kad imas danas predavanja?" pitao me Nev popravljajuci suncane u retrovizoru

"ici cu samo na povijest. Nemam zivce za ostalo" odgovorila sam trazeci novcanik.

"oces se ljutit ako ja odem doma s Tay? Zvala me ujutro, nema nikog doma...if u know what i mean" Taylor je njegva cura. Vec su dugo skupa.

"ma samo ti daj ja ionako moram nest obavit" zagrlio me snazno i poljubio u celo "najbolja si" zagrlio me jos jednom i otisao na predavanja

usla sam u ucionicu, bilo je svega par ljudi. Sjela sam do prozora, ionako nisam mislila pratit predavanje, tu sam cisto reda radi. Izvadila sam biljeznicu, svoju omiljenu, i krenula crtati. Crtanje me opusta, i smiruje. Volim crtati, crtanje je nacin mog zivota. Nisam bas najbolja, ali mogu reci da mi dosta dobro ide.

"slobodno?" iz moje zemlje crtanja u stvarnost me vratio duboki, neprepoznatljiv muski glas.

_________________________________
______________________

Ovo je moja nova prica. Do sad sam pisala puno prica, ali nazalost nijednu nisam dovrsila pa mi se nije dalo postavljat. No nadam se da cu ovu dovrsiti.

Pisite misljenja, nije bitno jel su ruzna ili lijepa, bitno je da su iskrena. I nadam se da cete uzivati citajuci,jer ja uzivam pisuci. Dijana)xx

Black beautyWhere stories live. Discover now