Yorum yorum yorum ve oy istiyorum bebeklerim🖤
İyi okumalar
Arin kendisine gelen mesajı yanıtlama gereği duymadı. Bu mesajın Yoongi'den geldiğini biliyordu.Artık HYBE ile ilgili bir şey duymak istemiyordu. Jimin hariç. O gerçekten desteğini göstermişti. Yoongi'nin de hakkını yemek istemiyordu. Gözünü o açmıştı ama tavırları genç kızı incitmişti. Özellikle son konuşmalarında yaptığı ima Arin'i yıpratmış ve canını sıkmıştı.
"Anlaşma metnini hazırlamaları için ilgilenen ekibe haber vereceğim. Bir kaç gün içinde hazırlayacaklardır." deyip gülümsedi PSY.
"Söylemek istediğim bir şey var efendim. Aynı sıkıntıyı bir daha yaşamamak adına yazdığım her satırın bana ait olmasını istiyorum şirketinize değil. Bestelerimin hakkı bende olmalı."
"Arin tercih edilme sebeplerimden biride bu zaten. Yazdığın her satır eklediğin her nota sana aittir."
Arin'de gülümsedi.
"Kendi evinde mi kalıyorsun. Yurttan ayrılmışsındır diye tahmin ediyorum."
Arin'in yüzündeki gülümseme aniden soldu.
"Bir arkadaşımda kalıyorum efendim. Kalabilecek bir evim yok."
Bay Park telefonuna uzandı. Bir kaç parmak gezdirme sonrası telefonu kulağına götürdü.
"Jess nasılsın"
"Ben de harikayım. Sana sevineceğin bir haber vereceğim. Yeni bir sanatçımız var ve eve ihtiyacı var. Sende bir ev arkadaşı istiyordun bundan daha iyi bir tesadüf olamaz."
"Şirkette misin? O zaman odama gel de yüz yüze konuşalım." Bay Park telefonu kapatıp masanın üstüne bıraktı.
Arin Jess denilen kadının kim olduğunu düşündü. Aklına bir kişi geliyordu ama bir yanı da bunun imkansız olduğunu düşünüyordu. O neden ev arkadaşı arasın ki diye düşündü.
"Jessi birazdan burada olur. Tanışmış olursunuz. Samimi ve iyi kalpli biridir. Zaten onu ekranlardan tanımışsındır."
"Jessi derken yanlış anlamıyorum değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black & Min Yoongi
Fiksi Penggemar"kukla olmak istemiyorum. Özgür olmak ve sanatımı yaymak istiyorum" "Peki, bunu bay Bang'a iletirim. Akşama anlaşmamızı fesheder artık."