– Drágám, mondtam már valaha, hogy olyan vagy, mint a gránátalma?
– Hogy tessék? – kérdeztem tőle nevetve, mire ő is kacarászni kezdett.
– Olyan vagy, mint a gránátalma: lédus és különleges.
– Ó, igazán? – csókoltam meg, majd végigsimítottam meztelen mellkasán.
– Igen! Ráadásul tegnap este különösen lédús kis gránátalma voltál.
Erre a mondatára totál elpirulhattam, mivel nagyon akart utalni a fergeteges éjszakánkra. Igaz, csodálatosan sikerült az egész, de így felhozni a teljesítményét, szinte már bűn! Így hogy bírjam ki könyörgés nélkül, ha máris újra elbűvöl?
Ráadásul az ajka a fülem súrolta, a lehelete meg a nyakam csiklandozta, nem csoda, ha megadom magam, ezt biztosan más is megérti, nem igaz? Főleg, ha az ember kifogja a legszebb eperlekvárt a piacon, akkor meg fogja tartani, nemde?
– Na, szívem, én is kitaláltam neked egy nevet!
– És mi az?
– Eperlekvár! – vágtam rá nagy büszkén.
– Miért?
– Mert sűrű és édes vagy!
– Remélem, emellé még krémes is!
– Igen, igen, ez csak természetes, drágám! – kacagtam, majd jobban magamra húztam a takarót, és ismét a bőrét kezdtem el simogatni.
– Fázol?
– Kicsit, de te majd felmelegítesz.
– Hova kell még melegíteni, amikor máris ennyire forró a helyzet?
Jó, hát ez hihetetlen! Úgy általában egy pasi sem tud zavarba hozni, erre Lloydnak sikerül! Ráadásul, ha így fog csókolni, akkor itt nagyon hamar problémák lesznek, súlyos, kemény problémák! Én nagyon szeretem őt, de... de valójában nincs de, kérdés nélkül odaadnám neki magam!
Ha folyton-folyvást, egész nap csak megállás nélkül döngetni akarna, megengedném. Habár ehhez szinte meg sem kell kérnie, tudja, hogy bármikor beleegyezem. Pedig már két éve házasok vagyunk, viszont a kapcsolatunk egy cseppet sem romlott miatta.
Biztos azért, mert mi mindig megbeszéltük a problémákat, mintsem eltitkoltuk őket, másik lehetőség meg, hogy különösen menők vagyunk, ezért lenyomunk mindenkit, ami az aktív nemi életet illeti. Szerintem máshogyan is jó páros vagyunk, de erről már mást kell kérdezni! Én úgysem leszek elérhető úgy... legalább egy óráig biztosan nem.
YOU ARE READING
Rózsát a rózsának
RomanceFiú és fiú között is más-más kapcsolat áll fenn, kinél jobb, kinél rosszabb. Vannak nemesek, mások rabszolgák, néhányuk szorgosan dolgozik, míg megint mások kellemesen heverésznek, és tudják, úgyis találnak maguknak párt. De kinek adatik meg az igaz...