Ми поінформували всіх, що внутрішня частина воріт нестабільна. Чхон Са Йон сказав бути особливо обережними і відпочивати в кінці кожної кімнати на випадок катастрофи.
Що було добре для мене. Моя травма ще не повністю загоїлася, тому мені було незручно.
Я відпочивав, притулившись спиною до стіни, ковтаючи знеболювальне, яке отримав заздалегідь, а Чхон Са Йон, який час від часу приходив подивитися на стан членів гільдії, запитав мене:
- Ти хочеш щось сказати?
- ......?
Що це була за фігня. Відчуваючи легку важкість у тілі через невелику лихоманку, я відповів:
- Ні.
- Як холодно.
Чхон Са Йон сумно подивився на У Со Хьока, який стояв позаду нього.
- Останнім часом зі мною часто так поводяться. Що ти думаєш?
- Я здивований. - спокійно відповів У Со Хьок з виразом, який анітрохи не був здивованим.
- Я обманював усіх заради тебе...
- Ні, зачекай хвилинку. - я обмотав рушником лоб, який починав боліти - Що ти маєш на увазі під обманом?
- Я не очікував, що ти будеш таким безтактним. У Со Хьок, будь ласка, поясни, що це означає.
- Так. Майстер відпустив Хан І Гьоля-ші відпочити під приводом підготовки до катастрофи.
- Про що ти говориш? Це правда, що ми повинні бути готовими до нещасть.
- Майстер ніколи не затримується на перерві. Це незвично.
- Ти це чув?
Чув. Я не знав, що відповісти.
Коли я похмуро подивився на нього, не відповідаючи, Чхон Са Йон напустив на себе сумний вираз, наче він навчав учня, який не міг вчитися.
- Ти все ще хочеш щось сказати, Хан І Гьоль?
- О, так. Дякую.
Проклинаючи його за те, що всередині він був божевільним, я схилив голову. Ти уникаєш лайна, бо боїшся його? Ні, ви уникаєте його, тому що воно брудне.
З мого досвіду, для такого божевільного, як він, найкраще було робити те, що він хотів, і швидко розвертатися.
Як я і очікував, Чхон Са Йон зробив вираз, що він незадоволений моєю подякою. А чого ви ще від мене очікували? Поступово головний біль вщух, а біль від рани зменшився.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Не хочу цього переродження / Don't Want This Reincarnation
De TodoУ мене була роль другого плану в сучасному фентезі. Вірний пес, лиходія з ангельським іменем Чхон Са Йон і нещасний персонаж другого плану, який загинув замість нього, Хан І Гьоль. Щоб втекти від Чхон Са Йона і вижити, він повинен використовувати го...