Selamm.Nasilsinizz.
Sinavlarda bitti ve kitap yazma zamanii.Yazdiklarimi yorumlamayi unutmayin help me babylerim.
He bu arada muzik önerilerini araya bir yerlere sıkıştırıcam dinleyinn
Romantik anlarda yad,güzel hoşunuza giden yerlerde de M. Dinleyin⭐️⭐️
____________________________
Arif'ten cenana.⭐️
Tamam uzatmayacağım cenan.Artık sence de zamanı değil mi?Arkadaşlarına pek bi takıldığının farkındayım.Tamam seni seviyorum.Bana söv döv bağır çağır ama düzgünce konuşalım.Gelmezsen de kendin bilirsin.Yarın Yıldız cafede seni 18.00 da bekliyor olacağım.Bu arada bu yazdıklarım aramızda kalsın,lütfen...)⭐️
_______________________________
İkimizde lise öğrencisiydik.Yan yana oturuyorduk.Garip yanı ise bu.Cam kenarında 3.sırada oturuyorduk.
Manzaramız denize bakıyordu,ama onun gözleri kadar güzel değildi.O benim denizimdi, belki de gözlerinde ki denizde boğulup, saçlarında ki toprağa gömülecektim...
Bu notu tenefüste çantasına atip cikmistim.Kantinden bi tost alıp yukarı dogru cıktıgımda cenan'ın sınıfta tek basına notu okudugunu gordum.Gizlice bakarken Cenan'ın sırıttığını gordum.
Cebinden kalem cıkartıp defterimden bir kagıt koparip yazmaya basladigini gordum.Gidip arkasından gozlerini kapatıp "sence ben kimim?"demek isterdim ama mumkun degildi.
Cenan kagıdı benim cantama attıktan sonra sarhos gibi yurudugunu gordum.Normalde boyle bi olay daha yasandiginda cok sert davranmıstı ama suan hic te oyle degildi.
Cenan'ın beni gormemesi icin kosa kosa bahceye indim.Beni gordu ve goz kırpıp yoluna devam etti.Yoksa aşık mıydı bana?Ne saçmaladığımın farkında bile degildim.
Hemen sinifa cıkmıstım.Cantamdaki kagıdı alip cebime atip hemen tuvalete gittim.Tenefüs zili calmisti ama benim umrumda bile degildi.Kapıyı kapatıp kagıdı actim.
Döveceğimi nerden çıkardın Arif'im...Dediğin Cafeye gelip gelememem arasina bi tık kararsız kaldim ama sanirim cevabımı o zaman ogrenirsin kucuk oglan:)
Gine beni şaşırtmaya devam ediyordu.Bugun gine beyaz tişört altina en sevdigi siyah esofmanı rolex saatini ve airpords lari ile gelmisti.Nasıl bu kadar sakin karsılamıstı anlamis degilim acıkcasi.
O hala sirrini cozemedigim mukemmel kokusu.Hocanın seslerini duydugumda sansıma hocanın baska biriyle konustugunu duydum.Hemen tuvaletten cıkıp sınıfa girdim.Ben cam kenarında o ise bir sagında oturuyor.Sigara ictigi icin bazen sigara koksa da rahatsiz olmuyordum.
Her tenefüs arkadas grubu ile takilir sohpet ederlerdi bazen ize benle de ederlerdi.Beni dislamazlardi.İceri gectigimde Cenan hala siritiyordu,sinif bana hic bir sey dememisti.Anlatilan oysa ki hic bir sey kimseye anlatmadi.
Siraya oturmak icin izin istedigimde cok tatli bi sekilde "tabi."diyerek karsılık verdi.Oturdugumda bana goz kırptı ve elindeki kup ile oynamaya basladi.O kadar cekiciydi ki baktıkca bakmak,onun gozlerine gomulmek istiyordum...
Dersimiz Tarih'ti.Ve bu bizim icin dersi dinlememek demekti.Kimse dersi dinlemez,uyurdu.Ben ise Cenan'ı izlerdim.
Tostumu çantaya koyduktan sonra masaya yatarken masamda bir kagıt gordum.Acıp bakarken cama dogru dondum.
Demek aşkına yenik düşemiyorsun küçük Arif.
Tamam bana bakmana izin veriyorum ama lütfen bunları içinden söyle,kimseler duymasın:)Neydi bu şimdi?Aşk ilanı mı yoksa nefret mi?
Hemen kalemi çıkardım veTamam,deneyeceğim:)
Cenan o kadar zeki bi çoçuktu ki tüm dersleri 90 üstündeydi.Matematiğine hayran kalıyordum.Sayısalı neredeyse 100 dü.Ama fesat bir insandır.
Kagıdı ona verdim ve bana kucuk bi tebessum atti.Kagıt cıkarıp tekrar yazdim
"Aşk hikayelerine inanır mısın?Ya da aşka inanırmısın?seni merak ettigimden degil sadece merak:)"
Verdigim an yerin dibine girdim ama o kulagıma dogru fısıldamaya basladı
"Kim bilir?belki inanıyorum,belki de inanmıyorum ama beni aşka inandırıcak birini arıyorum."
İkimizde o kadar yakındık ki nefesini cekebiliyordum.O benim gay oldugumu bilirken o ise normal kızlara aşık olan bir beyfendiydi...
"O kişi kim?"
"Ahh neden merak ettigin belli kucuk sapsik.Bunlari Cafeye saklayalım istersen,orda anı biriktirmek istersen tabi."
"Neden olmasın.Cafeye bekliyorum."
"Geleceğim ne malum."
_______________________________
Bolumm bu kadarddii begendinizmii
Yorum atmayı unutmayınn⭐️