-" Nagrada za najboljeg mladog sportistu godine ide u rukeee Mateju Alvarezu"
Gromoglasan aplauz odzvonio je salom dok cak i najvece fudbalkse zvijezde koje je nekada gledao na tv-u aplaudiraju njegovom uspjehu. Hodao je punom salom ravno do bine kupeci poglede apsolutno svakog. Ne samo da je najmladji sportista koji je poceo igrazi za reprezentaciju Spanije vec je i najmladji koji je dobio milionski ugovor za prvi tim pre svoje 18- te. Nagrada sada kada ima 18. Bila je i vise nego slag na torti. Zeleo je mnogo vise i radio je na tome vise nego sto su sva druga djeca radila zacrtao je sebi da ce postati najbolji jos onda kada je samo njegova majka vjerovala u njega prateci ga sa tribina.
-" Dobro vece svim kolegama, trenerima i prijateljima... Pre svega zelim da se zahvalim svim svojim saigracima, trenerima i svakoj osobi koja cini FC. Barselona i reprezentaciju jer cinimo sjajan posao tamo"
Jos jedan gromoglasan aplauz usledi jer jako puno saigraca bilo je ispred njega. Bili su poseban tim, nigde nije savrseno ali oni su znali prijoritete te su sve drugo drzali po strani boreci se za jos veci uspjeh.
-" Ovu nagradu nikad ne bih dobio da nije bilo vas ali i posebnih ljudi u mom zivitu koji su uvijek pratili moje snove, zelje, gurali me naprijed i bili najveca podrska na tribinama."
Okrenuo se ka lozi gde su sjedeli najvazniji ljudi u njegovom zovotu.
-" Moja majka, najhrabrija zena koju poznajem. Moj otac koji je uvijek podrzao sve moje zelje i isao na sve moje utakmice i pre Barselone i moja mala princeza sestra Aurora. Volim vas i ovo je i vasa nagrada"
Podigao je ka njima nagradu te sisao sa bine zauzimajuci svoje mjesto. Ne postoji dovoljno rjeci kojim bi se zahvalio svojoj porodici.
-" Moraces dati intervju Matej novine sada nikako je smijemo da preskocimo"
Mrzeo je to da radi, od kad je usao u reprezentaciji novinari stalno zele da cuju nesto novo, ali znao je da sada to mora uraditi cak iako prezire.
-" Da li je trener Hoks zaista toliko dobar"
Bilo je jedno od pitanja koje je cuo do bjka
-" Zaista najbolji trener sa kojim sam do sada radio. Pozrtvovan ga tim i uspjeh nekada legendarna fudbalska zvjezda."
-"Vi ste porijeklom iz Francuske, da li postoji mogucnost da zaigrate za Francusku reprezentaciju ili neki klub?"
-" Ne postoji ta mogucnost da igram za bilo koju drugu reprezentaciju."
-" Barselona je dobila zenskog pomocnog trenera, sta mislite o tome?"
Njena narandzasta duga kosa mu je prosla kroz glavu, njen osmijeh i bijela njezna koza kojom bi najradije prosao prstima apsolutno svuda opet. Tako silno zeli da je uzme i pokaze joj sta klinac jos zna da uradi...
-" Veliki profesionalac, jako dobar trener koji se bavi kondicijom svih igraca poput zapovjednika."
-" Ima 26 godina, da li mislis da je njeno iskustvo dovoljno za takav klub i za prvi tim? Klub je dobio kritike tom odlukom"
-" i ja imam 18. Pa igram u prvom timu... Odradite jedan trening sa nama pa ce vam biti jasan odgovor na ovo pitanje i zasto je klub drzi kao trenera."
Klimnuo sam glavom i pokusao da se provucem dalje od novinara
-" Ni malo ih ne volis?"
-" Ni ti, pa ih izbjegavas vise od mene..."
Njegov najbolji prijatelj i saigrac Paulo stajao je pored njega, napravili su par fotografija i usli u salu za proslavu sa ostalim igracima. Zahvaljivao se na cestitkama, govorio o treninzima ali i najvise pitanja postavljali su bas za novog trenera Barselone. Prvi zenski trener za muski tim i naravno da je bila tema apsolutno svakog. 8 godina starija Sofia Vargas bila je njegov sledeci cilj. Ma koliko se cinilo nemogucim znao je jako dobro sta zeli, a ona je bila u spisku zelja na vrhu posebno nakon sto je osjetio njene usne po sebi...
****
IDEMO LI? 🤣
YOU ARE READING
Da te imam
Romance"Matej Alvarez ne odustaje kad nesto zeli, a tebi sam vise puta rekao da te zelim" Kad god sapuce tako zeljela bi da ga uzme iznova i iznova... Dodjavola kako jedan klinac moze da bude tako savrsen!