Paulo i on su se spremili za trening sledeci dan, teretana je bila zakazana za 9 ujutru i pored toga sto su sinoc kasno dosli kucama. Kao i inace zajedno su isli na trening i od najdrazih dana u svom zivoti izdvaja bas taj sto je njegov najbolji prijatelj postao igrac prvog tima
S druge strane zavrsila je svoj jutarnji trening cekajuci da ekipa dodje na jutarnji. Nece moci da ga izbjegne mora mu cestitati... Nesvjesno dotakne svojim rukama stomak i grudi kad zamisli njegovo lice, oci, usne. Njena najveca greska, koju se nije nadala da ce sresti opet posle one noci... Gde joj je bila glava kad je tako nasrnula na jedno dijete i to ne bilo koje dijete. Cak i ptice znaju ko je Matej Alvares.
Nije znala da se ponasa u njegovom prisustvu osim da ga izbjegava, a on nista ne radi ali opet bi voljela da ima bilo kakvu reakciju. Taj klinac je uradio sve ono sto nijedan pre njega nije uspjeo.
***Povratak u proslost***
-" Pijana sam"
Govorila je kao opravdanje dok je on pokusava ponijeti sto dalje iz kluba... Samo je slavila njihovu titulu i cinjenicu da ce postati novi trener Barselone. Toliko je marljivo radila na tome da zavrsi sve u roku i da bude tu.
-"Gde me vodis, vrati me da jos pijemo"
Nije znao ko je ova cura, znao je samo da je cijelo vece gledao u nju i da ga privlaci. Mozda da se samo malo raspitao znao bi da je to cura o kojoj pricaju da dolazi sjutra na trening kao novi trener. Ona je znala ko je on ali nekim cudom je mislila da ga nece sresti vise.
Nema pojma kako je doslo do toga da pristane da udje u njen stan nakon sto je doveo tik ispred vrata ali zna da je usao i da ga je pocela ljubiti. Nije mu bilo prvi put, naprotiv dobio je beskonacnu listu izbora cura koje su ga molile da bude sa njim bar na noc ali samo je ona to vece drzala njegovu paznju. Narandzasta kosa, zelene oci i neki nevjerovatan smijeh dok je nazdravljala. Zasto je krenuo za njom napolje ne zna ni to ali je krenuo i uhvatio je kada je umalo krenula padati...
Odlucio je da ne razmislja mozgom, razmisljao je ludackim nagonom koji je ova rodjokosa devojka budila u njemu. Na izlaznim vratima je skinuo, ruku upleo u njenu kosu u snazno poljubio hodajuci je zna ni on kuda. Zna samo da je dospjeo do stola za rucavanje i da je tu zapocela i zavrsena jedna maratonska igra. Dodirivao je njene grudi, vrat, vukao je njenu kosu eroticno je terajuci da stenje. Pijana ili ne morala je da prizna da je ovaj momak bio nevjerovatan.
Njeno tijelo se treslo od uzitka, osjecala je da se njeno tijelo ne smiruje. Dosao je sebi i pokusao otici ali ona je njega sada povukla nazad i pocela ljubiti gurajuci ga na fitelju.
Nespretno je klekla ispred njega sada ona njega tjerajuci da stenje i stiska njenu kosu znatno vise nego prije, za tren ga je oporavila i pripremila za drugu rundu koja je potrajala mnogo duze i jace nego prva.
Ujutru ga nije srela ali ni pijana nije zaboravila sta joj je uradio to vece...
YOU ARE READING
Da te imam
Romance"Matej Alvarez ne odustaje kad nesto zeli, a tebi sam vise puta rekao da te zelim" Kad god sapuce tako zeljela bi da ga uzme iznova i iznova... Dodjavola kako jedan klinac moze da bude tako savrsen!