Частина 45

29 11 0
                                    

— Всі назад! — поспішно крикнув я, але дим поширювався надто швидко. Члени гільдії, які були по щиколотку в фіолетовому диму, стогнали і хиталися.

— Гм, зачекай хвилинку...

— Ух...

Дзеньк.

Члени гільдії, які впустили зброю, схилили голови з порожніми обличчями. Безпорадно розмахуючи руками, вони почали в унісон кудись мимоволі йти.

— Прокидайтеся!

Те ж саме стосувалося і двох цілителів, що стояли поруч зі мною з переляканими обличчями. Вони заступили мені дорогу, штовхали мене і йшли вперед, наче одержимі.

— Хан І Гьоль-ші.

У Со Хьок підбіг до мене. На щастя, він виглядав добре. Чхон Са Йон, який спокійно спостерігав, як члени гільдії, похитуючись, рухаються в напрямку крику монстра, повернувся до мене.

— Хм.

Він посміхнувся мені. Чому ти посміхаєшся в такій серйозній ситуації?

— Майстре! Цей дим...!

— Мг.

Чхон Са Йон, який вийняв свій меч і куртку, раптом сильно смикнув мене за руку.

— Ух, що...

— Що мені робити, Хан І Гьоль? — Він подивився на мене вниз і яскраво посміхнувся. — Це так весело.

— Що?

— Так весело, що, здається, я божеволію.

Ти маєш на увазі ще більше, ніж зараз? Я широко розплющив очі і не міг приховати свого здивування. У Со Хьок, який спостерігав за нами ззаду, теж зробив здивоване обличчя.

Куґуґун! Курерун!

Звук падаючого каміння лунав один за одним. Це було дуже близько.

— Давай поки що одягнемо це. — Чхон Са Йон накинув мені на плече свою куртку і приємно посміхнувся. — У Со Хьок.

— Так.

— Давай змінимо план. Не думаю, що нам варто турбуватися про членів гільдії.

— Зачекай! — Чхон Са Йон міцно обійняв мене, коли я злякався. Я схопив його за комір і запитав:
— Що ти маєш на увазі, коли кажеш, що нам не варто хвилюватися?

— Буквально.

Чхон Са Йон порізав свою долоню мечем. Його розкішним довгим мечем. Я одразу впізнав його. Це був меч Ліліт SS класу.

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now